akkor is azt tudom mondani hogy membrán, de egyébként ha olyan mint az 50-es akkor ot állnia kell benne trutyinak, olajnak leginkább. Membránt meg kikapod belőle, és megnézed hogy menyire kemények a lapok, zár- e rendesen. mert ha használod akkor elvileg el kéne szívja onnan, de ha szar a membrán akkor meg visszafelé is dolgozik a motor és ponnt a légyszűrőbe tolja az anyagot
1 hete nállam van haverom dt-je mert 1-2 dolgot át kellett nézni rajta. A blokkját tavaj újítottam fel azóta faszán be lett járatva összehangolva és brutálisan megy.
Gianelli rezó van rajta egy dep dobbal wössner dugóval.
Most kb 30-35 le között mozog és hihetetlen mit megy aki nem látja el se hiszi. 4ezres fordulaton 6.-ba 60 az utazója ahol még nem rángat.
Aha köszi szépen.Volt olyan hogy elzártam a benzin csapot és el felejtettem.Megnéztem az úszó szintet szerintem az jó.A dadogást nem csinálta 1-2 km ig de aztán megint el kezdte.
akkor is azt tudom mondani hogy membrán, de egyébként ha olyan mint az 50-es akkor ot állnia kell benne trutyinak, olajnak leginkább. Membránt meg kikapod belőle, és megnézed hogy menyire kemények a lapok, zár- e rendesen. mert ha használod akkor elvileg el kéne szívja onnan, de ha szar a membrán akkor meg visszafelé is dolgozik a motor és ponnt a légyszűrőbe tolja az anyagot
1 hete nállam van haverom dt-je mert 1-2 dolgot át kellett nézni rajta. A blokkját tavaj újítottam fel azóta faszán be lett járatva összehangolva és brutálisan megy.
Gianelli rezó van rajta egy dep dobbal wössner dugóval.
Most kb 30-35 le között mozog és hihetetlen mit megy aki nem látja el se hiszi. 4ezres fordulaton 6.-ba 60 az utazója ahol még nem rángat.