Oké,nem gond de ha még is, akkor írj aszt bebótoljuk...Amúgy kapcsolási rajzokat találsz a googleba:dt125lc beütöd és egy piros hátterű magán lapot ad be ott minden robbantott-kapcsolási rajzot megtalálsz....
Én egy rokonomnak csinálok éppen egy mini Rigát,Riga Deltát és két fűnyírót.A mini Rigában egy schwalbe blokk van.Azt szét szedtem felújítottam azonkívül sok apró dolgot kell rajta csinálni.például valamiért sehogy sem tudok alapjáratot állítani rajta csak egy bizonyos gyertyahézaggal amivel még azért kipörög de elég kicsi...Detto ugyan ez van a Riga Deltával is.Abba én Raktam bele egy Schwalbe blokkját(tartófülek hegesztése stb)+annál is blokk felújítás vagyis jobban szólva a szemétből legózás,mert ő vett hozzá egy blokkot ami kiderült,hogy elég szar(csapágy megforog benne+simmeringes is volt)szerencsére volt még egy blokk ami ronda volt kívülről viszont a csapágyfészkei jók voltak.Abból össze hoztam egy jót.Egyik nap bele szakadt az egyik henger tőcsavar.Kiszedni nem tudtam,mert szint alatt tört bele,tehát kifúrtam és új menetet vágtam,utána össze raktam.Melegen utána húztam megint egy eltört(ez az én hibám volt mert éreztem,hogy "rugózik" a csavar,tehát elakadt az anya és nem húzta rendesen e hengerfejet emiatt megcsavarta a mozdulni képtelen csavart.A fűnyíróknak nem volt nagy bajuk,hamar kész lettek.Ezzel a két motorral viszont már régóta játszogatok...a kábelezés még a Deltán hátra van meg még elég sok munka.Az egész műveletért 30E ft a munkadíj,alkatrészbe 40-et költött rá.Nagyon sok munkámban van,ha órában lenne számolva akkor "kicsit" nagyobb összeg lenne BOCS AZ OFF-ÉRT
Morgó, daráló hangot gyakorlatilag beámelyik forgó alkatrész adhat, tengely, csapágy, fogaskerék.
Deklik le, megcibálod ami kilóg és forog, amelyik lóg kicsit az adja a hangot.
nyáron belefutottm egy iylenbe is, morgott, féltem, hogy pofáraesek vele, mert versenyen volt.
De végigmorogta a kétórás racét, és nem derült ki az oka:)
fúúú a telóról ne is beszéljünk!
szétszedtem, aztán meg nem tudtam rendesen beletenni a szimeringet mert ugye nincs célszerszám, szétfilóztam az agyam, és a végén a LEUKOPLAST ragasztószalag (szebtapasz) külső gyűrűjét 8azt a műanyag karikát) szétvágtam igy tudtam a körmérettel játszani és azt kalapálva ütöttem be a szimeringet a helyére. NA AZ EGY JÓÓ MÓKA VOLT:d
inkább csinálja meg valaki becsületesen hozzáértéssel "jó" áron mit ötször vigyem valahova, sok ember nem is gondol bele hogy a végeredmény ilyenkor ugyanaz az összeg lehet!
A teló nehezen jön szét ha kivetted lennt a csavart akkor is ne aggódj majd szétugrik csak erősen kell húzni. Én is szívtam vele miért nem jön szét mivan. Aztán egyszer izomból meghúztam és szétjött.
Nekem olyan bajom van a dt-vel hogy morgó hangot ad mikor vissza engedem a gázt. Na most már felidegesített hengert levettem dugó gyűrű szép. Hajtókar nem lóg. Főtengelye nem lóg kuplungja nem lóg nem mozog. Csapágyak jók a blokkban mi a fene lehet?
részletekért keres meg az email címemen.
Ha esetleg valakit érdekel.
http://www.kepesmotor.hu/felni...
http://www.kepesmotor.hu/
motor...
Deklik le, megcibálod ami kilóg és forog, amelyik lóg kicsit az adja a hangot.
Bármi sajna.
nyáron belefutottm egy iylenbe is, morgott, féltem, hogy pofáraesek vele, mert versenyen volt.
De végigmorogta a kétórás racét, és nem derült ki az oka:)
szétszedtem, aztán meg nem tudtam rendesen beletenni a szimeringet mert ugye nincs célszerszám, szétfilóztam az agyam, és a végén a LEUKOPLAST ragasztószalag (szebtapasz) külső gyűrűjét 8azt a műanyag karikát) szétvágtam igy tudtam a körmérettel játszani és azt kalapálva ütöttem be a szimeringet a helyére. NA AZ EGY JÓÓ MÓKA VOLT:d
Pedig a 40 ropi sem fedezte azt a sok szopást, ami volt vele.
És én csak a szopásra gondolok.....
(hogy finoman fogalmazzak:)