Van cdi-m Dt-k re! A nagyobbik R-hez,A kissebbik Lc2-re...
13000/Db A színeket csatlakozókat megtudjátok állapítani...
A 125R-é 100% hogy jó mert működö motorrol vettük le..
Az Lc2-é nem tudom hogy jó-e......
Átvétel inkább személyesen....
Heló igen,Akksi nélkül NEM működik..Mert elektromos a powerod,és nem mehanikus..Kell neki a 12V feszültség!Sőt nekem volt dt-m azon amikor márgyenge volt az akksim akkor már nem mindig nyitotta ki:(
tekercs -- primitív egyenirányítás -- kondi -- testtől szigetelt megszakító -- primer volt a felállás kb. Igaz a manualban, ami nem egészen arra a kiadásra vonatkozik, (most túrtam neten) egy hagyományos induktív megoldás van. Enyém is gyárinak nézett ki. Fordulatszám függvényű előgyújtás szabályozás nem volt. Se röpsúlyos, se vákuumos.
Én konkrét tapasztalatból írtam, ezért nem tettem, de Te kérlek nézz utána a típusnak, mielőtt ilyet írsz! Ezeket a motorokkal kb változatlan felállásban 1981-től találkozhatsz egészen 1991-ig kb (utóbbi nem biztos, mert ~87-től már voltak vizes blokkosak is 97-ig). Így elég nehéz évjáratot tippelni bárkinek is. Igen nagy számban jelentek meg az utakon 85 után is megszakítós kis DT-k. Ezeknek a blokkja egyezik a korábbi DT 50M-mel, csupán azzal a különbséggel, hogy más alakú fedőket kapott és még egy fogaskerékpárt betettek a blokkba, a korábbi hézagolás helyére 5.-nek, ergo könnyen cserés lehet mind évjárat, mind típusok között. A 97-et amúgy honnan vetted? Én 90 körülit olvastam, azt meg írtam, hogy milyen könnyű behatárolni. Normális eset... Egy abnormális civilizációban?
na most találjatok megoldást arra, hogy generál után mért nincs rendesen erő 5-6. ban? gyári dugóval szépen bírt gyorsulni 6.ban is de most már nem. pedig szép a hangja leforog nem darál, minden jónak tűnik, de még sem olyan mint régen
Megszakítóson nincs,cdi.Előgyújtás szabályzás ha van,akkor pedig röppsúllyal történik.Ráadásul nem tudom,miből gondoltad,hogy egy 97-es DT-n még megszakító kalapács létezik,amivel normális esetben szimszonon kívül 1985-után csak elvétve találkozol,olyan elavult.
hát nézz bele, gondolom nem maradt sértetlen a hengerfalad belenézel aztán meglátod, fúrni mindenképp kell, de ha nem tudják kifúrni belőle, akkor új henger... de valszeg hajtórúd csere is. Ha belenyúlsz csináltasd meg RENDESEN ne spórolj mindenen. Cseréltesd ki amit ki kell!
hát ugyvolt hogy rossz a vizpump sziemring vagyis rossz volt,és átengedte a vizet az olajba szoval mentem mentem erdőbe mire kirétem horgásztóra pár kmvolt erőtlenebb lett a gép nemvette a lapotmeg kiakadt a höfökmérő és szinte lángolt a henger meg füstölt levettem a hütösapit erre üres hálaistennek kértem,s adtak vizet a tón de kb azis elfolyt az olajba szoval semmit nemért és hát nagynehezen elinditottam,és hazajöttem vele de mindenkia hibáiboltanulsajnos nemkelet volna hazajönnöm vele csögázon durrogot öszevissza :S uj henger kéne bele? vagy csak dugó? mert ha dugo veszek 1 gagyit mert ha hegner is akkor nemérdemes márkásat venni,és ha henger is akkor uj henger meg 1 proxx cucc szoval akkor milehet a baja? :S
hát ha egész dugó barna lett akkor ott bajok vannak, meg egy főzés tuti nem tesz jót neki.. meg is állt vagy csak felforralta? meg most te komolyan üres hűtővel mentél haza?
13000/Db A színeket csatlakozókat megtudjátok állapítani...
A 125R-é 100% hogy jó mert működö motorrol vettük le..
Az Lc2-é nem tudom hogy jó-e......
Átvétel inkább személyesen....