Az érem másik oldla, hogy ha hozzám hoznak egy Simsont (mondjuk, hogy egyszeű rendszerűt mondjak) és az átkábelezésre bemondok 20 rugót, elküld a gazdi a picsába.
(majd összebassza szarul saját maga:)
A laikus, csak a kábelezést látja, azt, hogy a fél motort szét kell hozzá bontani, majd újra összerakni azt már nem.
Egy iylen mutatvány simsonon is több mint egy napi meló, bonyibb motorokon mégtöbb.
Kb a mekis éhbér órabér jön ki rá.
TAvaly, egy ombrének összelapátoltam egy apriliát.
Hozta kosárba, a romhalmazt, lefestettük fényezővel blokkfelújítás satöbbi.
Utána jött a kész felújított motor összerakása.
Jó egy hétig legóztam össze a hulladékot, mert persze, egy csomó apróság hiányzott, ami csak menet közben derül ki.
Úgy 15 ször voltam csavarboltban például.
A végén kértem érte 40 rugót, a fószer meg kiszaladt a haj alól az összeg hallatán.
Blokkfelújítás uygan ez.
HA rendesen csinálod, sokáig tart, sok szöszmötöléssel.
Persze, a gazdi itt sem látja, hogy csak az évtizedes retek lerobbantása több óra munka.
a,6-os blokk sok bajod nemlehet vele, vagy ha mégis akkor elég olcsón fel lehet újítani. Típusbetegsége én szerintem nincs, nézzétek meg a láncot, telókat mozgassátok... mennyire könnyű lenyomni, szimringeket, hátul szépen csillapítson ne pattanjon vissza de gondolom ezzel nem mondok újat. Legyen szép hangja a blokknak és kész
Szevasztok fórumlakók édesapámnak szeretnénk 50-es endúrót venni szerintetek ez megéri az árát vagy még túl olcsón is adják? Megköszönném ha tapasztalatokat mondanátok vagy hibákat ami ennél a tipusnál figyelni kell! Előre is köszönöm!http://www.derbinyiregyhaza.hu...
Elég szomorú dolog ez de sajnos Így van....Ha nem egy 500000Ft-os motort viszel akkor nincs pénzed,csóró vagy és nem foglalkoznak veled:( Felénk van1 kis öreg szaki,és mindig lelkiismeretesen segít mindenkinek...néha ingyen is...Utánpótlás meg nincs belőlük....
Az a baj a faluba elvittem egy motorszerelőhöz, hogy bekábelezi rendessen a motort lámpa,aksi.....de nem igazán tetszet neki.Gondolom mert nem egy "drága motort" vittem oda, így nem éri meg vele foglalkozni.Persze csak lehet, hogy én gondolom.
Idézek:
-Te, ismerős nekitolatott a másik kocsinak!
-Hogy sikerült neki?
-Hát azt mondta valami pittyogott, de nem tulajdonított neki különösebb jelentőséget.
Az RD-k azért nagyságrendekkel előrébb jártak mindig :) DT 50-80-as MX-ekben még belepakoltak rendesen megszakítókat. Gondolom, ameddig a készlet volt.
Az az igazság, hogy a motoromon az első telószárak ez egyetlen alkatrészek amiket még soha nem szedtem szét
Az olajat visszatölteni a felső kupak kivételével lehet. Ha nem vagy olyan f@sz@ gyerek mint én akkor azt mindenképp ketten csináljátok mert ha arcon lő az a vasdugó akkor az fájni fog. A kupak kivételekor a telórugó is tehermentesül ,ezek után kell a teló aljában lévő imbusz csavart megniytni. De mégegyszer "mondom" ,azt a kupakot óvatosan kivenni!, nagy erő van a rugóban!
Értem, de nekem még az aksi bekábelezve sincsen .És mi a helyzet az Yamaha YZ-kel, tudtommal azokba sincsen vagy rosszul tudom és mégis van benne power motor.
(majd összebassza szarul saját maga:)
A laikus, csak a kábelezést látja, azt, hogy a fél motort szét kell hozzá bontani, majd újra összerakni azt már nem.
Egy iylen mutatvány simsonon is több mint egy napi meló, bonyibb motorokon mégtöbb.
Kb a mekis éhbér órabér jön ki rá.
TAvaly, egy ombrének összelapátoltam egy apriliát.
Hozta kosárba, a romhalmazt, lefestettük fényezővel blokkfelújítás satöbbi.
Utána jött a kész felújított motor összerakása.
Jó egy hétig legóztam össze a hulladékot, mert persze, egy csomó apróság hiányzott, ami csak menet közben derül ki.
Úgy 15 ször voltam csavarboltban például.
A végén kértem érte 40 rugót, a fószer meg kiszaladt a haj alól az összeg hallatán.
Blokkfelújítás uygan ez.
HA rendesen csinálod, sokáig tart, sok szöszmötöléssel.
Persze, a gazdi itt sem látja, hogy csak az évtizedes retek lerobbantása több óra munka.
http://www.kepesmotor.hu/kipuf...
-Te, ismerős nekitolatott a másik kocsinak!
-Hogy sikerült neki?
-Hát azt mondta valami pittyogott, de nem tulajdonított neki különösebb jelentőséget.
Má nem azé' ,de a vízhőfok műszer jobb oladlán a skála nem azért piros mert elfogyott a zöld festék.
Miért nem áltál meg rögtön amint elkezdett a pirosba menni. Egy-két forintkával beljebb maradtál volna.
Az olajat visszatölteni a felső kupak kivételével lehet. Ha nem vagy olyan f@sz@ gyerek mint én akkor azt mindenképp ketten csináljátok mert ha arcon lő az a vasdugó akkor az fájni fog. A kupak kivételekor a telórugó is tehermentesül ,ezek után kell a teló aljában lévő imbusz csavart megniytni. De mégegyszer "mondom" ,azt a kupakot óvatosan kivenni!, nagy erő van a rugóban!
atisrace@freemail.hu