Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hagyd benne a powert... leírom neked a lépéseket mi a teendő ilyenkor

1. leveszed a tankot és az idomokat
2. kiszeded a blokkot
3. odaadod egy szerelőnek és mellé társítasz 50k huf-ot illetve hogy szeretnél minden alkatrészről számlát
4. a szerelő megfúratja, rendel hozzá dugót, főtengelycsapágyat... belő mindent
5. csörög a telefonod hogy kész van. viszel még 50k hufot, megbeszélitek mi menyi volt
6. hazamész összerakod
7. vársz tavaszig, majd járatod 1000km-t
Őzbarna és őzbarna között is van különbség. Ha kicsit sok a benzin vagy kevés a levegő, még nem lesz fekete, de már nem megy úgy. Fulladni se fullad egy határig. Milyen sebességet ér el a moci 3.ban?
dugó oldala néger lett az tény XDDD hnap power miatt fulladhat csögázon? holnap kiveszem teljesen az joötlet?
márt fixre megcsináltam nyitva is volt már félig nyitva zárva teljesen mindenhogy sehogysem jó azongondolkozom kiveszem teljesen ugy lehet jó ugy nemlesz baja semminek?
Jót mosolyogtam,és itt be is fejeztem:)
Sületlenséget írtál szakikám.
bárkivel előfordul, deiylenkor be kell írni, hogy bocs benéztem, és nem osztani aki bekérdez.
Atist meg pláne nem
nem fogja tudni összerakni a powert... visszakéne hegelni a darabkát
A gyertyám az szép őzbarna.Hidegen(olyan -15 fokba ) elég nehezen indul.A motor nem fullad 1,2,3 sebességben 4.ben sem annyira de már gyengébb jóval 5. meg használhatatlan.első három sebességben szépen húz a motor és pörög is amennyit kell. A két féle gyújtás miben különbözik? Ha jól emlékszek csak 2 nagyobb van.
Simán szétkophatott az egész amúgy. Henger, dugó, gyűrűk... valószínű is, hogy nem maradt nyomtalanul a főzés. Ez esetben első körben kösd be a powert rendesen, rakd fel a tárcsát. Power nélkül ne csodálkozz, ha dadog.
Gyááá a légszűrő annyit számít mintha nem is lenne rajta karbi! A motornak egy pontos benzin-levegő arány kell a fordulatszámnak, terhelésnek megfelelően! Annak csak egy jó aránya van.

Ha kicseréled a légszűrőt, és az mondjuk több levegőt enged át, akkor felborul az arány, mert túl sok levegő lesz a keverékben, jelentősen romlik a teljesítmény, melegszik a motor, megszorul. Gyertya fehér színűre ég, ami nem a jó szín. A motor hirtelen reagál a gázra, sokáig pörög, nagyon lassan áll be alapjáratra. Szaggat menet közben akár.

Ha kevesebb levegőt enged át, akkor túl dús lesz a keverék. Ez leginkább a teljesítménycsökkenésben mutatkozik meg! Árulkodó jele, ha a hideg motor szívató nélkül is beindul könnyen. Nehézkesen pörög föl a motor, hamar vissza is esik a fordulat egy gázfröccs után. Sötét, fekete lesz a gyertya.

Karbi átfúvókázásával, újra beállításával hozzá lehet alakítani a benzinmennyiséget a levegőhöz.

Mindkét esetben fulladhat a motor gázhúzásra. Hengerfejtömítés kb milyen vastag?

Gyújtást leellenőrizheted, ha leveszed a bal oldali blokkfedőt, és benézel a lendkerék nyílásain. Ha csak tekercsek vannak benne, 2 nagyobb és egy kicsi, akkor tirisztoros, ha csak két nagy tekercs van és egy ilyen benne akkor megszakítós:
http://www.robogoalkatreszbolt...

A képen egy megszakító van.
Helló
A fűfúvoka méretét hogy lehet pontosan belőni?
--Apuci-- egyik videója alatt láttam ha ideirok akkor megmondja valaki..
vedd le a kiput tekerd a power ugy hogy teljesen belesimuljon a helyére, de nem lehet hogy dugó is megszenvedte a főzést?
még nem mert azongondolkzotami baja lehet mások szerint gyürü elkophatott... és terhelés alatt azaz 4-5-6 ba nem tud kipörögni hát utolsó méretes a henger is :S vagy aznemlehet a gond?
Jaa látom, a menet a tárcsarögzítő csavarnak... annak nem sok köze van az olajhoz. :) Visszaraktad már egy kicsit hosszabb csavarral a tárcsát?
Gyári karbim van,a fúvókákat nem tudom,de mielőtt jönnek a jó idők szétszedem és ki is takarítom.Légszűrő már nem gyári hanem mi csináltuk(gyanakodtam rá én is,sokat nyom a teljesítményen?)A gyújtást nem tudom.Hengertalp gyári,hengerfej pedig a boltban vett utángyártott.A membránokat pedig megfogom nézni ha jobb idők lesznek.
hát letört a tányér amibe beakasztoma bovdent ot van eltörve
Nem tudom a képről kivenni sajna, hogy hol van eltörve.
kipucoltam mind 2öt... társitottam power röl 1 képet az nemlehet a gond? hogy ott befolyikaz olaj vagy nemtudom nemértek hozzá az a gond :S
Egy motor a különböző terhelésekre máshogy reagál. Gyertyát szerintem akár meg is olvaszthattad az akcióddal. Karbit pucold ki, valszag nem jön elég benya belőle. Ha egy ideig tötyögsz 4.ben, és úgy húzod neki akkor is rossz? Lehet kiürül az úszóház. Légszűrőt is puccantsd ki.
Oké mester, akkor ebből dízel lesz a CDI gyújtásrendszer nélkül. A CDI nem a kis dobozka! Az az előgyújtás szög vezérlője(többek között).
Csak egy megszakítós gyujtáshoz nem kell CDI,
Köszi szépen, meg az van, hogy nem igazán tudom szétszedni és hát állat módjára meg nem akarom csinálni, mert nem akarok benne kárt tenni, mi a folyamata, mert eddig leeresztettem belőle az olajat és nem igazán jutottam tovább pedig egy haverom is jött megnézni aki jobban ért hozzá, de ő se nagyon meri bántani
gyertyára nem emléxem,de ha gyertya rosz lenne akkor 1-2-3 ba sem menne vagy nem befojásolja?
Helló
A fűfúvoka méretét hogy lehet pontosan belőni?
--Apuci-- egyik videója alatt láttam ha ideirok akkor megmondja valaki..
am Suzuki TSR 125