Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

olyan ratyinak tűnik nekem amikor nagy böszme kapupánt csavarokkal van megcsinálva meg nem tudom mennyi hely van a dt-ben...

és hogyé adják a csavarokat? mert kell vagy hány darab egy gumiba...
Jaja épp tegnap simsonra 4 es csavarral. De szar lett gyenge a 4 es.
6x20 6x25 össel lehet faszát csinálni. kintre alátét anya lehúzni, azt adjad neki:D
csináltatok már szöges gumit? azon gondolkozok hogy kapipánt csavarral csináljam meg vagy bentről kifelé reiser csavarokkal
az a baj h nekünk nincs strobink se
Hát én is meg kellene nézzem, de a stroboszkópot pontosan melyik két drótra kéne rácsatoljam?
neki fogok akkor állni festék van már csak jó időnek kell lennie
csinálnom kéne nekem is egy ilyen stroboszkópos gyújtásvizsgálatot, marha kíváncsi vagyok hogy nekem milyen CDI-m van, de élek a gyanúperrel hogy nem folytott...hiszen sebességbe is kiforog 9-10-et igaz a 6. nem tudja 8-nál tovább, de azt betudom a túl hosszú áttételnek meg a magas guminak...
Úgy áll a helyzet, hogy kell!
Viszont nincs itthon festék, meg az a gázégő téma se szóval ha rendbejöttek a fűtésdolgok nálatok meg tudnád csinálni?
Nekem nem sürgős, ráér addig úgyis:) A nagy munkálatokhoz addig úgyse kezdek neki míg nincs normális időjárás
leboxoltad a bizniszt a szüleiddel?
én, most február-március környékén kezdem és június közepén tudok vizsgázni :D úgyhogy a nyár bőven meg marad
április 16-ig ráérsz nekem addig vigyáznak rá az okmányirodában
A gépezet 99-es , az összefutásban benne vagyok csak közben jogsit pakolom le
hát ha belenézel azért látni belóg azért az annyira az hogy lássad,nem?
Ő pedig tudja hogyan kell összerakni Amúgy mikori a kecske? szvsz neked is fojtott cdi-s


Nyáron meg néha néha összefuthatnánk, ha már 25km-re lakunk egymástól
A bowden elosztó kis dobozra gondolsz abban kell az a tárcsa elforduljon óra mutatóval ellentétesen?
igen, még az elöző tulajnál ő rakta össze új dugóval stb...
ennek a perforált hülyeségnek hangtompító szerepe van, de nem kizárt hogy fog is a teljesítményen valamit...szét kell vágni a hurkát és belenézni máshogy nem derül ki hogy van-e benne
és minek kellene annál jobban pörgetni?:D
Azt kell megnézni, hogy a bovdenek párhuzamosan fussanak be a tank alá, és ha leveszed bal oldalt a kupakot, akkor gázhúzásra előrefelé kell forduljon a tárcsa.
Óramutató járásával ellentétesen.
Szilárd csinálta?
Neked is ilyen csatik vannak a tank alatt?
Mert akkor én azt a szálat leküldeném testre mint az állat.......
Hát, ezt kifogásolom mivel profi szerelőnél lett belőve a dolog ,igaz megeshet, és pontosan hol is lehet akkor fordítva bekötve?
Valszeg fordítva van bekötve a poverod, és 8000-nél bezár.
Hali.
üresben a 25-ös dt-m kiforogja a 12 ezret lazán (wössner dugó)
de ha megyek vele 7-8 ezernél elfogy a motor, alatta nyomatékos a javából, de 7-8 ezer után mintha vissza esne az ereje.
Ez természetes lenne? Valaki találkozott ilyen tünetekkel?
Meg kéne lőni stroboszkóppal, akkor látni lehetne ha visszahúz a gyújtása.
Adatlapomon van videó a gyújtásvizsgálatról.
Ott faszán látni, hogy behúzza 0-fok alá.