Jaja épp tegnap simsonra 4 es csavarral. De szar lett gyenge a 4 es.
6x20 6x25 össel lehet faszát csinálni. kintre alátét anya lehúzni, azt adjad neki:D
csinálnom kéne nekem is egy ilyen stroboszkópos gyújtásvizsgálatot, marha kíváncsi vagyok hogy nekem milyen CDI-m van, de élek a gyanúperrel hogy nem folytott...hiszen sebességbe is kiforog 9-10-et igaz a 6. nem tudja 8-nál tovább, de azt betudom a túl hosszú áttételnek meg a magas guminak...
Úgy áll a helyzet, hogy kell!
Viszont nincs itthon festék, meg az a gázégő téma se szóval ha rendbejöttek a fűtésdolgok nálatok meg tudnád csinálni?
Nekem nem sürgős, ráér addig úgyis:) A nagy munkálatokhoz addig úgyse kezdek neki míg nincs normális időjárás
ennek a perforált hülyeségnek hangtompító szerepe van, de nem kizárt hogy fog is a teljesítményen valamit...szét kell vágni a hurkát és belenézni máshogy nem derül ki hogy van-e benne
Azt kell megnézni, hogy a bovdenek párhuzamosan fussanak be a tank alá, és ha leveszed bal oldalt a kupakot, akkor gázhúzásra előrefelé kell forduljon a tárcsa.
Óramutató járásával ellentétesen.
Hali.
üresben a 25-ös dt-m kiforogja a 12 ezret lazán (wössner dugó)
de ha megyek vele 7-8 ezernél elfogy a motor, alatta nyomatékos a javából, de 7-8 ezer után mintha vissza esne az ereje.
Ez természetes lenne? Valaki találkozott ilyen tünetekkel?
Meg kéne lőni stroboszkóppal, akkor látni lehetne ha visszahúz a gyújtása.
Adatlapomon van videó a gyújtásvizsgálatról.
Ott faszán látni, hogy behúzza 0-fok alá.
és hogyé adják a csavarokat? mert kell vagy hány darab egy gumiba...