Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

132es kell :D de akkor miért kérded meg ha nem akkorát rendelsz?:)

kivenni jobb belöle mint belepótolni
az a katalógus amit linkeltem mennyit írt?
Nem lett volna racionálisabb ha már akkor megrendeled kicsivel többért a hosszabbat, és csak egy láncot kéne szétütnöd?
130-ast rendeltem..ha nem lesz elég max kipótolom a régi lánc egy jobb részéből...de amúgy elégnek kéne lennie
132 csapos kell elvileg
Rossi92 ha errejársz válaszolnál egy lérdésemre?
-A gépsasodon az idomok gyárilag csillognak ennyire vagy fényezve van? mert tervezem h majd jóidőbe kipolírozom a műanyagokat miután végigmentem rajta ciff-el és kiváncsi vagyok mit érhetek el vele
erre nem fogsz választ kapni, amelyik szinpatikusabb
akkor szerintetek melyiket érdemes? JT erősített vagy D.I.D erősített? lánckerekek tuti JT-k lesznek
Nem tudom nekem a JT miért nem nyúlt még annyira meg, 2x állítottam utána... kb 15k km alatt, most megint érett az állítás. Spréj? Én néha bekenem olajjal... két doboz spray árából kijön egy láncom, s növel az életén ezek esetében kb 30%-ot max? Egy síkban vannak a lánckerekek?
na fasza, mi a gixxer vele?

én ma megint elkezdtem összerakni, de csak addig jutottam hogy visszaraktam a karbit, nincs nekem kedvem hozzá
nagyjából meg...sztem hnap neki állok szétkapni a motort
nekem meg remélem osztrák vagy svéééd
meggyógyultál már? szerdán bementem dokihoz és kiírt a hétre
én is utálom, de árban ugyanott van mindene, és a rotax blokk nem is olyan szar de nagyobb is biztos hogy japán lesz nekem
csak nem mindegy h alkatrészre meg felújításra mennyit költesz:D
meg nekem amúgy se tetszik az RX. meg amúgy is utálom az aprilliát
szerintem is
na ja de ti nem is motoroztok csak nézegetitek őket átviszitek Székelyhonba aztán leültök szalonnát sütni
rendezett papírokkal rendszámosan használom:) 1989-es évjáratú, kezd kiűlni rajta a kor, óra 68001,1 km-t mutat(pont ma néztem ), eddig problémamentes. voltam már vele "hosszú" túrán is: Tiszáig meg vissza+ csavargás ~200km, illetve sokat terepezek is amihez viszont néha túl puhácskák lehetnek a gyári telók, fogyasztása az enyémnek kicsit sok 6-7 liter (ebben van laza gurulás, országút, és éjjeli MAD-MAX motorozás is) viszont haveromnak csak 4 litert eszik oO (viszont az nem is megy úgy)...
ha majd nézegetsz figyelj oda h miféle DT mert a 125R-ek között sok a különbség teljesítményben...
ááá az enyémne folytott cső van. ezzek legalább 3 üzemórát bírna az a kardáááán
Montammá'...arany színű MOL-os.... az összes ismerősöm ezt hazsnálja....kipróbáltunk már minden félét...annyi a baja, hogy kicist össze veri a felnit az első pár km-eren...sokáig rajta marad..keni mint az állat és még viszonylag olcsó is
ááá azt elcsavarná, ez egy dt
18k-val vettem és most van benne 33k én cseréltem rajta egy láncszettet, meg fékbetéteket és csőőő

meg volt egy motorgenerál 28k-nál, de én akkor is inkább rx-et vennék... az is elmegy 6-7 literrel, jobb fék meg futómű van alatta... szebb is erősebb is
meg kéne csinálni kardánosra, bele valami kraz kardánt aztán az nyúcccsa ha tuggya
az zsárazzsír, azokat utálom teflonos az rendes fekete, off-roados