Rossi92 ha errejársz válaszolnál egy lérdésemre?
-A gépsasodon az idomok gyárilag csillognak ennyire vagy fényezve van? mert tervezem h majd jóidőbe kipolírozom a műanyagokat miután végigmentem rajta ciff-el és kiváncsi vagyok mit érhetek el vele
Nem tudom nekem a JT miért nem nyúlt még annyira meg, 2x állítottam utána... kb 15k km alatt, most megint érett az állítás. Spréj? Én néha bekenem olajjal... két doboz spray árából kijön egy láncom, s növel az életén ezek esetében kb 30%-ot max? Egy síkban vannak a lánckerekek?
rendezett papírokkal rendszámosan használom:) 1989-es évjáratú, kezd kiűlni rajta a kor, óra 68001,1 km-t mutat(pont ma néztem ), eddig problémamentes. voltam már vele "hosszú" túrán is: Tiszáig meg vissza+ csavargás ~200km, illetve sokat terepezek is amihez viszont néha túl puhácskák lehetnek a gyári telók, fogyasztása az enyémnek kicsit sok 6-7 liter (ebben van laza gurulás, országút, és éjjeli MAD-MAX motorozás is) viszont haveromnak csak 4 litert eszik oO (viszont az nem is megy úgy)...
ha majd nézegetsz figyelj oda h miféle DT mert a 125R-ek között sok a különbség teljesítményben...
Montammá'...arany színű MOL-os.... az összes ismerősöm ezt hazsnálja....kipróbáltunk már minden félét...annyi a baja, hogy kicist össze veri a felnit az első pár km-eren...sokáig rajta marad..keni mint az állat és még viszonylag olcsó is
18k-val vettem és most van benne 33k én cseréltem rajta egy láncszettet, meg fékbetéteket és csőőő
meg volt egy motorgenerál 28k-nál, de én akkor is inkább rx-et vennék... az is elmegy 6-7 literrel, jobb fék meg futómű van alatta... szebb is erősebb is
kivenni jobb belöle mint belepótolni