Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

1998
jolvan,kimegyek havat lapátolni meg egy két dolog oszt majd leszek
mindegy, 17-en nem fog menni rendesen pláne ha jól emlékszem a tied sem forog ki teljesen, igaz?
mikori ez? 89, 01?
válaszolok minden kérdésedre csak elöbb másszak ki az ágyból
évjárattól függ! Az újabbakon hátul is más van.
Az anyát levetted?
(nemröhög, de én jártam már úgy, hogy fentmaradt, és nem értettem miért nem jön le:)
gépem:
http://www.sportmotor.hu/motor...

Tükröket leszedtem most plusz az indexeket cserélem ki valami formásabbra.
Tüzépeken lehet kapni kőzetgyapotot.
1m3-es bála, kb 3000.- forint.
Vagy vehetsz bele motorosboltban 5000.- ért kerámiagyapotot, ami egy tömésre elég.
Nem azért kell a 2T ben kicserélni mert elég, hanem azért mert összebussza olajjal.
U.I
Nem az eredeti dobom van fenn hanem egy savállóból készített.
Most szeretném újra tömni, de kicsit bizonytalan vagyok hogy mivel tömjem(mivel érdemes?) és hogy ha erősen tömöm milyen jelleget ad a motornak meg hát persze ha lazán tömöm?
Hali.
Ha ma végzek a hólapátolással (egy udvarnyi 20 centis hó :O) akkor lehet szétszedem mert most úgyis el van rakva télre.
Sokan mondták hogy minek kell km óra így a km se megy bele, mondom igen az előny de olajcserék fékbetétek cseréének felírása stb... ilyen szempontból meg fontos.
Sziasztok.
2000 km-re kapott új wössner dugót a gépezet pöpecül megy, nektek mi a véleményetek a wössner-ről? Szerintem elég pörgős és nyomatékos is :D
Ok!
Délután visszatérek a dologra!
16 a gyári elöl
ja az is érdekelne hogy maga a dob milyen hosszú illetve hogy a körülbelüli vastagsága meg hogy a felfogatási lyuk a dob végétől hány centire van sacc per kb

TUDOM KIAKASZTÓ VAGYOK, DE NEM TEHETEK RÓLA HOGY A PRECÍZ vagyok. ennnyi minden érdekelne csak róla ezek érdekelnek meg ugye amiket előzőleg leirtam
mit szeretnél tudni?ez egy 125r ről való rezó amiből ki lett szedve a folytás (nem kifurkálták belőle és csörög zörög benne hanem szét lett vágva és szépen összehegesztve, tényleg szép munkát végzett aki csinálta horpadás nincs rajta, magyarul teljes sérüésmentes)

de amugy ha szabad kérdezni miért akarod elpasszolni? most szerváltad nemrég a zolitól.

ja és még annyit megmondhatnál hogy egy az egybe fel tudom e rakni vagy le kell hozzá hajtani a csövet? illetve hogy a cső belső és külső átmérője mekkora, mert akkor ma megnézem hogy passzolna e az enyémre
lehet èrdekel a téma. Mifélefajta rezó?
A lehúzóba menő csavart akár meg is kenheted kicsit.
Egyikőtök kocogtatja a lehúzón a csavar fejét, a másik meg tekeri folyamatosan, ahogy írták már, olyan nincs, hogy nem jön le.
De épp ez az,hogy hiába feszítem a lehúzót,üthetem én bárhogy (3 csavart kentem szét 8.8-ast),semmi pattanás hang,semmi mozdulás lefelé. :S
adok a kipudért egy rezót :) ÉRDEKEL A TÉMA:)?
Lendkerék megfog olajszűrő-leszedővel, a lehúzó a lehető legjobban előfeszítve.
Fogorvosi kiskalapáccsal a csavarfejre koccintasz kicsit, tengelyirányban.
Le fog jönni.
Üdv.
Ha leveszed a kereket, lehúzod az agyról a meghajtót, látni fogod, hogy az a henger a házba egy kb 1mm vastag tüskével van helyzetelve.
Ami neked valszeg kiesett.......
Légyszi segítsen aki tud!

125R-ből blokk kint,de a lendkereket nem tudjuk sehogy leszedni,olyan lehúzni mint pl. a simsonokhoz van lett csinálva hozzá,de nem adja magát,valakinek valami más ötlete?
több mint valószínű