Nem értem mi a gond vele. Nem volt kedvem kiírni amit jelent, de úgy látom nem árt.
CDI = Capacitor Discharge Ignition, esetleg Capacitive Discharge Ignition = Kondenzátorkisütéses gyújtás
Lehet azért nem megy, mert nem működik a powered. Csak egy tipp. Esetleg más baja is lehet, nem csak görgőt és csapszeget kellett cserélni szerintem ha üres hűtővel mentél haza. Gyertyát cseréltél azóta?
Írtam már korábban is neked.
1) A gyári áttétel 11/49 vagy 13/49(a franciánál, mint ami nekem is van, ezek jóval erősebbek, nincsenek annyira fojtva(80kmph feletti végsebesség, sok más MX-es mondja, hogy az üvé alig nyög 60-at.)
2) Be kell helyesen állítani a karbit is.
2) a) Milyen karbid van, és mekkorák a fúvókáid? Tű melyik vájatban van?
2) b) Légszűrő gyári?
3) Gyújtásod megszakítós CDI, vagy már tirisztoros CDI ?
4) Milyen vastag hengerfej és hengertalptömítést használtatok?
5) Membránok a karbi előtt jól zárnak?
:)
Hello segítséget szeretnék kérni. van egy 1997es Yamaha dt 125 r tipusu motorom. Pár hónapja voltam annyira ügyes hogy rossz volt a vizpumpa szimeringem és menetközben elfolyt a viz bele az olajba igyhát felforrt a viz,s viznélkül jöttem vele haza aznap már tudtam hogy nemlesz hosszu életü eza motor,és hát igyis lett kicseréltem tügörgöt,csapszeget,hengerfejtömitést klingeritre,vizpumpát,de sajnos a power szelep nemtudom miért de ''letört'' a henger oldalárol mellékeltem 1 képet is róla.Amióta ''megfőztem'' a hengert azóta a motor ROSSZ elindutom teljes gázadáskor megfullad 1.2.3-as fokozatban teljesen hibátlan 4.5.6 fokozatban csak 7000 ig pörög ki és elkezd dadogni. Nagyon megköszönném,ha tudna valaki segiteni mermárt nemtudommi lehet a baja 3 honapja semmi ötletem. előre is nagyonszépen köszönöm.
Sziasztok érdeklődnék van valakinek elfekvőben egy DT sárvédő lámpával, ilyen mint a képen.Azt hiszem LC II de gondolom jó az LC-hez is.Esetleg keresnék power motort bowdennel.Elvileg a szelep benne van a motorba csak nyitottra van állítva.Bár, segítsetek ki aksi nélkül nem is működne, ugye?
Sziasztok 1988-as Yamaha DT 80 lc2-es motorom első teleszkópját újítanám fel teljesen, csak hát nem igazán tudom hogyan is csináljam, és ebben kérem a segítségeteket, milyen olajat javasoltok !
Köszi előre is !
az nekem nem volt jó, az utángyártottnál a 2000es vizes +hőlégfúvó vált be a hátsót meg lusta voltam csiszitelni de megpróbálom azt is, addig csiszitelem amíg tiszta fehér nem lesz, és nincsenek benne karcok azátn hőlégfúvóval vissza jön a színe és olyan mintha új lenne kb
CDI = Capacitor Discharge Ignition, esetleg Capacitive Discharge Ignition = Kondenzátorkisütéses gyújtás