jó a did de annyival szerintem nem ér többet UGYHOGY JT TAJWaniDE A DT RE JÓ mondjuk hamár a tajwani cuccoknál tartunk akkor csak ajánlani tudom a KENDA MÁRKÁJÚ GUMIT iszonyat fogja a streetet :D
csak annyira hogy külsőíven lenyomtam egy 650 es sv-t ugy hogy majdnem leért a lábtartó és ez nem kamu!
van itt egy olyan rész hogy olyan földes mint ha aszfalt lenne anyira sima és egy helyen hullámos, én meg élveztem hogy lehet egymás után repülni sokszor aztán egyszer besatuzozz a hátulja, aztán ami tartja a fogaskereket az egyik csavar elszakította az egyik szem belső felét
amúgy én eszem a láncszetteket mint a picsa
unokatesóm mondta hogy nemsokára lesz az sv-jén lánccsere tegyük rá azt a hsználtat az még használtan isörök életű lenne.hozzáteszem csak poénkodott nem gondolta komolyan:D
lánckerékből volr IRIS-em de az akkora egy hulladék fos 7 8 km alatt ugy kihegyesedett meg meggörbültek a fogak mintha 30 ezer lett volna a lánckerékbe!
én amikor megvettem a gépet o gyűrűs d.i.d. volt rajta az kurva jó volt alig lehetett kinyirni mondjuk az valami 18 ezer ft, amugy a jt is olyan hogy az elejébe nyulik mint a picsa nem győzöl utánna huzni azt egyszer csak beáll azt jó!
és szerinted melyiket éri meg megvenni a DID erősítettet vagy a JT erősítettet láncból? csak mert a nagvas.hu-n azt írja a JT lánckerékhez h DID ajánl hozzá...
nincs sóúúú, nem sóúzhatnak már mert kimarja a füvet jobban mondva minimális sóúvan az utakon, most valami olyat cuccot szórnak ami nem ér semmit csak amikor elolvadt a hó utána jól csúszik, jobban mint a letaposott hó
csak annyira hogy külsőíven lenyomtam egy 650 es sv-t ugy hogy majdnem leért a lábtartó és ez nem kamu!
unokatesóm mondta hogy nemsokára lesz az sv-jén lánccsere tegyük rá azt a hsználtat az még használtan isörök életű lenne.hozzáteszem csak poénkodott nem gondolta komolyan:D