Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Járatósan tolod a 100 at? Kemény vagy:)
Ja igen csak mikor vissza engedem a gázt és motorfékezek akkor csinálja.
Uraim ma meg tegnap verettem a dt-vel és arra lettem figyelmes hogy ilyen 3/4 gáz környéken néha néha bekoppan valami mi lehet? Ötlet javaslat? Főtengő nem kalimpál nem lóg. Kuplungja fasza.
ennyi van aki tudja a dolgokat, azt tudtam hogy a gyűrűfeszitöt is be kell rakni de nem voltam biztos abba hogy felülre v alulra megy csak láttam hogy van olyan a proxhoz mert haverom azzal rakta össze a wössneremhez pl nincs!
amugy nem tudod hogy miért nem pöröghet neki 7nél többet?
Nem dugattyúfüggő a kipörgés.........
A gyűrűfeszítő rugót a vékonyabbik gyűrű alá tesszük, és ezt a párt az alsó gyűrűhoronyba helyezzük.
Mivel a dugattyúgyűrűt a kompresszió feszíti a falra, és az alsó gyűrűnél már nincs akkora nyomás, ezért megy alulra.

Jah és trapéz alakú a gyűrű, így csak egyféleképpen berakható.
A felirat ami a gyűrűn van, felfelé kell hogy nézzen....
nem tudod hanyas tulméret lett belerakva?
jaja
itt vagy egy köpésre bazki:)
martonvásár
hát nem tudom vannak itt nálam jóval okosabbak majd biztos hozzászolnak a témához, nekem soha nem volt ilyen problémám
gyongykristof fejér megyén belül hol laksz én fehérvár.
Van egy eladó Yamaha RD80 Lc -m ami a nyárban let felújítva ! Feleslegessé vált mert vettem egy 25-ös DT-t az Rd-n minden müködik kivéve a fordulatszám mérőt mert nincs meg a spirál a szervizben elkeveredett.... az index, és a többi müszer hibátlan ... azért szépséghibája is van a gépsárkánynak... nem az eredeti a hátsó idom Café racer stilusú.... a motorban még bent a folytás, bevalom 95-öt már repesztettem vele még egy kicsit menne de járatos a kicsike és nem kínzom.... várom az emailokat... molekula77@citromail.hu-ra
igazából ahogy megvettem szinte nem is mentem vele(de előtt a műhelyben egyszer kipörgött még a régi dugóval), ki lett cserélve egyből. Azért vagyok ilyen bizonytalan mert próbálgattuk az alkatrészeket haverom dt-jéről karbi cdi és nem tudom hogy melyikkel pörgött.
szerintem nem kell, de mióta vannak ezek a tünetek?
több mint valószínű bár haverom csinálta
ha a második túlméretre van furva akkor tudok szolgálni egy eredeti hamisitatlan GYÁRI nem utángyártott dugóval gyürüvel

annak párja tuti nincs
most vegyek bele másikat hogy b*szná meg, pedíg a prox se rossz márka
a prox gyűrűkhöz adtak ilyen nagyon vékony gyürüszerüt amit a felső gyürühöz kell berakni az is benne van?
unokatesómnek is az volt benne neki meg 8 nál többet nem forgott

nekem wössner van és majd kijön a hengerböl
prox
két dologra gyanakszok vagy karburátor beállítás vagy elektromos!
oszt milyen dugót kapott?
igen most lett kicserélve! vagyis már be van járatva
dugóztátok már?
http://dt125.de/

werkstatt--Entdrosselung--Elekt.Drossel III

ez a rész nem lehet megoldás az én problémámra, még pedig hogy a motorom nem akar 7000 többet pörögni?!