Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez megy nyugtat! igen ezért érdekel engem is joban a dt, te hogy használod 125/50? évjárat?
nekem is ilyen 5 centi körüli nyúlás jött ki a did el , de azt hiszem már ebből a jt ből is kellett kivennem szemet. Nem tudom mi zjalik, de a lánc nincs túlfeszítve és tisztítva és láncprééézve is van.
egyszel kölcsönkaptam valami fehér tejszerű lánckenőt... mikor mefújtam a lánckerék környéke úgy nézett ki mit amire ráverték
viszont az nagyon sokáig rajta maradt, és jól bevált. az lenne a teflonos?
én ipone-t használok vagy repsol, teflonos legyen az a lényeg meg 1x befújom és 3-400km-t rajtamarad szépen
nekem az 50esen volt 420-as jt az merem állítani 5000km alatt nyúlott 5centit. nekem did van "erősített" ezzel teljesen meg vagyok elégedve, mióta rajta van állítottam kb 2x. lánckerék meg jt
mindenképp szólok feltéve ha eszembe fog jutni, de nagyon erőltetem magam hogy eszembejusson!
te milyen lánckenőt javasolsz? én eddig a narancssárga motul spray-t használtam de azzal elég gyakran kellett fújkászni és KAKI volt...
lehet én valami original copy kínai didet vettem vagy nem tudom de egyértelműen ócska volt. ez a mostani jt valamivel jobb, de ez is gumis kicsit.

Viszont a jt lánckerek szerintem nagyon jól bírják! minőségi termék!
Jólvan
Savállóból jó volna megcsinálni mert az nem rozsdásodik és ki lehet tükör fényesre polírozni,de aki endurózik annak lehet felesleges mivel a homok elmattítja a polírozást,a síma lemezt meg vagy hőálló feketével lefújod vagy lakk ami szebb is de nem ökrök élet ami tényleg hőálló az nagyon drága a síma lakk előbb utóbb lepattogzik a könyöknél biztosan.A 25e viszont kecsegtetőbb szám akárhogy is nézzük ha kipugyártásra kerül sor akkor majd a jelenlegi tárca fog dönteni. Nyár elött szeretném majd h meglegyen a kipu,de majd ahogy alakúl.Ha majd összejön a rendszerre és viszed a srácnak akkor szólj majd légyszi.
óóúúhee...köszi királyvagy
fújkálni kell
hát nekem úgy nyúlt mint a rohadás, de lehet az én hibámból:))
nekem 125R-em van és szerintem ez a fajta a legjobb... DT-k között egyértelműen, erősebb,nincsenek típusbetegségei(vagy csak ritka és nem tudok róla), és nagyon megbízható...a többi 125-ös endúró között nem tudom h mennyire jó, tény hogy vannak sokkal erősebbek meg vagányabbak, de korántsem az erejéről híresek ezek... nem forog/eszik/megy annyit mint egy RX vagy más a kategóriába viszont cserébe nem lesz vele gond.... és 6000km-t tettem eddig bele fél év alatt és EGY DARAB hiba nem jött elő. (jó most elszakadt a fordulatszámmérő spirál, de ez az én hibám)
nincs ebbe semmi gáz
ha egyszer eljutok oda h elviszem hozzá akkor megoldjuk...próbálok énis úgy gyűjtögetni h egy teljes rendszőr kijöjjön, szerintem énse fogom savállóbol csináltatni, csak simán lakk rá azt cső...vagy nemtom mit szoktak
10k mentem én ezzel did láncal pedig egykerekezek rendesen, és nem nyúlt meg 428-as...
Igen ezt tudom és tisztában vagyok vele, és mi a vélemény róla?
Értem nekem azt mondta h olyan 25ezer körül lenne, savállóból meg 33ezer,most nekem sincs igaz annyi lóvé de gyűjtögetek .Ha esetleg elviszed hozzá h egy végdobot csináltass vele,akkor megoldható volna h tovább maradjon nála a gép és addig tudjon csinálni nekem egy renszert? Persze ha nem akkor nem, kicsit pofátlannak is érzem magam h több száz km messziről kérek meg téged úgy h nem is ismerlek, h had maradjon már a motorod annál az ismeretlennél még egy hétig h nekem legyen kipum.
és főleg aszfalton megy a gép
hát én nemtudom, de a 428 ast az enyém nyujtja mint a sz@rt lehet az DID, vag JT


tudom tudom túl erős a gépes
Még egy kérdés...vajon milyen hosszú kellhet rá?
ha ezt egy DT-s fórumra írod ki 90%-ban DT125 választ fogsz kapni
Üdv! véleményt szeretnék kérni töletek!
milyen motort érdemes venni 125ccm-ben?
én egy zöldet 3 ezeér adtam el, igaz kerekek nélkül