na nekem ugy csinálja hogy ahogy nézed az elején teljesen óramutató járásával megegyező irányba húzza, aztán szépen lassan húzza át a másik irányba, nem ugy hogy 6nál kezdi, hanem folyamatosan szépen
próbáltam vele menni de tengelyig ér a hó, inkább hagytam
nem sajnos. a lendkereket forgatta el egy picit, így egy fokkal lehet jobb. de kiiktatni csak úgy lehet ha valahol nagy csoda folytán találsz egy nyitott CDI-t...
nem kell ehez fordító. azt mondja hogy van 4 vezeték ami megy az órába, abból a fekete-zöldet válaszd el és testeld le... és ezáltal a power nem fog visszahúzni 7ezertől...
The NEW restriction that is used on these bikes is a simple one to fix:
Going into the speedo is a four pin connecting block. There are 4 wires going into the block and only 3 wires coming out the speedo side. Just find the Green/Black wire going into the block, clip it to separate it from the block, and strip the end and join a small piece of wire to it (long enough to to join to an earth on the frame). When the Green/Black wire is earthed to the frame this stops the YPVS from retarding over 7000 RPM. The engine should rev freely now.
próbáltam vele menni de tengelyig ér a hó, inkább hagytam
sikerült neki megoldani ezt a fojtást?
Going into the speedo is a four pin connecting block. There are 4 wires going into the block and only 3 wires coming out the speedo side. Just find the Green/Black wire going into the block, clip it to separate it from the block, and strip the end and join a small piece of wire to it (long enough to to join to an earth on the frame). When the Green/Black wire is earthed to the frame this stops the YPVS from retarding over 7000 RPM. The engine should rev freely now.
itt a szöveg fordíttasd le a google fordítóval.