Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

40.00mm a gyári hengerméret, de ezeknél a 20-30 éves gépeknél kétlem, hogy annyi lenne. Oldalstiftes féltrapéz keresztmetszetű gyűrű kell bele.
Oké.Köszi szépen.Még annyit hogy ha nem volt még furva akkor milyen méretü gyürü kell rá?
Én is kézzel de hogy szoktad általában? vagyis mennyi az ami már túl forró és pihentetni kell?
Elhiszem én, enyémen se gyári volt. Melegedés kézzel szoktam "mérni"
Ha majd blokkalkatrész kell hozzá DT 50 MX néven keress!
hát olyan 9 körül szeretném eladni
Nah végre Köszönöm szépen!Eszembe nem jutott volna hogy ilyen is van Szép motorjaid voltak vagy vannak
BAGYINKAAAA! Mennyi lenne az arrow ára?
Yamaha Dt50R. Nézdd meg a profilképeim között.
Valóban Ez már nekem is feltűnt DE az érdekelne hogy MX vagy M vagy LC vagy mit tom én!
kék?
Helló mindenkinek!Új tag vagyok:)
Ha valakinek nem nagy gond akkor nézze már meg a profilképem és mondja el nekem hogy milyen motort lát!Mert én csak annyit tudok hogy Yamaha Dt 50.
mcdawee lefényképezhetem neked ami benne volt ha nem hiszed el.Ezen hőfokmérő nincsen de szerintem annyira nem melegszik a henger ahogy néztem.
Még mindig várnám a választ.
Sziasztok érdeklődnék, tud valaki olyan linket vagy boltot pesten.Ami universális hátsó sárvédővel, rajtszámtartóval foglalkozik?Sajnos nekem egy mtx műszerfalam van,(ennek a cseréje egy gyárira elég horror lenne) valamilyen lámpával, amit le szeretnék cserélni mert egyik sincsen bekötve.A hátsósárvédőm meg valószínű le lett vágva így pedig elég bénán nézz ki.Bocsánat 1989-es yamaha dt LC 125 van szó.
vastagabbra a két toldásnál lévő összekötöcsőre gondolok
(de amugy a leömlőnél is vastagabb)
naa gyerekek engem az érdekelne hogy ugye a déjjjtékhöz 2 kipufogórendszer volt van van egy vastagabb illetve a vékonyabb

és az lenne a kérdés hogy a 80as dt ken is ugyan igy van?
valaki megtudná mondani hogy melyik dt 125 blokk az erősebb?
(a dt 125 lc vagy dt 125r)ahogyan a képeken is látszik
csak annyi lenne a kérdésem hogy mennyi a két blokk között a különbség?
valaki tudna pontosabb adatokat hogy hány le a két blokk külön-külön
mert nem találtam sehol sem
már mondtam, hogy nem volt pörgös, nem forogta ki azt a fordulatot mindt elötte. nekem ezt mondták a cimbik csak nem mondják ha nem ugy van
Kíváncsi lennék az érveire.
Nem kell tőlük félni. ők olyan elven működnek mint a kutyák mindig a hangosabb kutya baszik ennyi az egész
nekem már kötöttek bele, rendszámba azért mert nem úgy áll mint az autón és nemtudok a rendőrrel mit tenni mert egy igazi fakabát utálja mindenki a volt osztálytársai szerint kiskorába az iskolába vizipisztollyal járkált úgyhogy ha akar beleköt
a fúrást stb szakember hangsúlyozom szakembert csinálta nekik és az összeszerelést is a szerelő Fekete zoli (gárdonyban), oklevéllel végezte az m-force motorszerelő sulit utánna lehet érdeklődni

Ő IS AZT MONDTA HOGY A DUGÓ A PROXBÓL NEM VMI JÓ DE A HAJTÓKARRAL PL SEMMI BAJ AZT NAGYON JÓT CSINÁL
Én találtam vmi (e9)-et a végdobon,de még soha nem ellenőrizték, amikor bár ha ellenőrizék volna valószínű a jogsinak is hello egy 2 évre mert a nélkül raktam bele egy 1000-es .Jelentem mostmár megvan.
11 a legkisebb előre. A karbit körülbelül minden jelentősebb módosítás után illene behangolni újra. A fúrás ilyen. Sőt még télről nyárra átálláskor is. Lehet csak elenyésző a változás, lehet fel sem tűnik, hogy más beállítás kéne neki. Ha nem melegszik nagyon a motor, bejáratás leteltéig nem állítgatnám.
erre csak azt tudom mondani h a gyári kipufogómon ha megtalálják az E betűt megeszem a kalapom