Tudom, hoyg ez már sokszor ki lett tárgyalva, de az autómataváltó olaj autómata váltóba való, és nem másba...vegyél bele rendes váltó olajat, a Yamahában van óóócóóóón...nekem eddig az jött be a legjobban...puha lesz a váltó, könnyen veszi a sebességet
az lehet jó lenne köszönöm:) bár már sejtem hogy milyen lesz, ugyanolyan mint az összes többié vagy mint amit korábban linkeltél videót. a kérdés most az hogy ez normális-e vajon hogy nekem ezt csinálja, vagy a régebbi típusoknál (enyim 89-es) ez normális? és akkor ez esetben lehet-e az hogy az egész youtube-on csak az újabb blokkos/elektronikájú DT-kről van videó fent...
Várom olyan jelentkezését akinek szintén 89' körüli évjáratú a 125R-je és megnézné hogy az övé micsinál
Ha akarod én is csinálhatok egy értelmeset amikor nem csak a gázt ráncigálom,de olyat mint te h a ford.mérő is be van vágva nem tudok csinálni mivel a japók erre a modelre kispórolták az órát,én nagyon hiányolom a műszerfalról .
jah olyan, próbáld me ghogy egyik felét megkened valami pasztával ÓVATOSAN ha nem, akkor veszel benzin álló gumit és vágsz belőle mintát, ha úgysem akkor veszel yamaha szalonba
Hello mindenki, sikeresen beszereztem egy "80as 125ös DT-t, az iránt szeretnék érdeklődni, hogy a henger csavarjait milyen nyomatékkal kell becsavarni?!
Nekem ETZ-hez adtak karbitömítést 150Ft-ért, felülnézetben mindkét dimenzióra 1cm-t nyúlt felrakás után, rendesen lelógott a karbi oldalán. Aztán átmentem a másik boltba, ott szövet erősítéseset adtak 50Ft-ért, ami azóta is jó.
Én meg azt ne mértem, miért nincs egy videó sem, ahol szépen fokozatosan van felpörgetve a motor és úgy nézik a powert... talán még lehetne látni is belőle valamit, ha nem csak a nyélgáz-semmi lenne, meg a pengetés..
Hellótok!
Érdeklődnék afelől,hogy egy blokk felújítás mennyiből jönne ki Dt 125R-re!
Azaz valami értelmes dugó,fúrás,főtengelycsapágyak,meg valószínűleg főtengely felújítás,+tömítések szimeringek?
KTM LC2 125 (DT125R). Bár a karbi más... de azért ide irok..
Fogyasztása eddig volt olyan, hogy terepen küdve 10 liter, meg volt olyan, hogy szintén terepen és küdve 6. De most a téli időkbe, városba megeszi a 8-9-et... Meg elég sokszor befullad... mintha érezhetően sokat kapna... de állítottam a tűn, hogy kevesebbet kapjon, akkor szintén fulladt kis fordulatnál. LEVEGŐ-KEVERÉK ÁLLÍTÓ CSAVAR NINCS RAJTA Nem tudom mi lehet vele.. Valami ötlet esetleg? Talán légszürő ganyés? azt még nem néztem...
Sajnos ez velem is megesett már simson karbi szétszed kitakarít összerak. Csap kinyit próba fasza. Egy óramúlva mégegykör nézem tömítés már kinyúlva. Benya folyik.
Várom olyan jelentkezését akinek szintén 89' körüli évjáratú a 125R-je és megnézné hogy az övé micsinál
hengerfej tőcsavarok: 10Nm
hengerfej anyák: 32Nm
Egyébként ,ha van szerelési tapasztalatod akkor "érzéssel"
Érdeklődnék afelől,hogy egy blokk felújítás mennyiből jönne ki Dt 125R-re!
Azaz valami értelmes dugó,fúrás,főtengelycsapágyak,meg valószínűleg főtengely felújítás,+tömítések szimeringek?
Kösz!
KTM LC2 125 (DT125R). Bár a karbi más... de azért ide irok..
Fogyasztása eddig volt olyan, hogy terepen küdve 10 liter, meg volt olyan, hogy szintén terepen és küdve 6. De most a téli időkbe, városba megeszi a 8-9-et... Meg elég sokszor befullad... mintha érezhetően sokat kapna... de állítottam a tűn, hogy kevesebbet kapjon, akkor szintén fulladt kis fordulatnál. LEVEGŐ-KEVERÉK ÁLLÍTÓ CSAVAR NINCS RAJTA Nem tudom mi lehet vele.. Valami ötlet esetleg? Talán légszürő ganyés? azt még nem néztem...
Az enyém így mozog bár nem tudom jól van e beállítva,de jobban látszik a mozgása mint pár youtube-os vidin.
http://youtu.be/5mOv5ZaGAME
Mebegy akolléga a motorosbolt, be és mondi:
-Kezicsókolom, tömítőgumit keresek bezincsapba
-Benzinállót? Kérdezi az eladó.
Az eset megtörtént, simsonhoz lehet oylan gumi tömítéseket kapni amik nem benzinállók:)