aztat nemtudok csak ahogy néztem, a tdr-nek a villája ugyanaz mint a dt villája, csak a féknyereg felfogatás feljebb van, mert azon ugye 320-as ezen meg söröskupak tárcsa van, Apuci képei között biztos meglátod hogy van neki az átalakító, valami olyasmit kéne faragni én szerintem. de ezt csak úgy tudod meg ha odateszed a kereket
Én már nagyon kezdem unni egyesek viselkedését gondolom vagyuk ezzel többen is. Komolyan olyan mint ha az óvodában lennénk. Egyesek folyamatosan kötözködnek és leócsárolják más tudását, tapasztalatát! Mire jó ez? És ráadásul minél idősebbek ezek az egyének annál rosszabbak! Azt sem értem miért kell egyáltalán kiforgatni más szavait. Nem tudok mást mondani, de csak egy idióta értelmezi az alacsony fordulatot "csak beletenném a hengerbe a dugót, és meg sem mozdítanám" ezzel egyenértékűvé! mert gondolom a 3-4000 1/min az nem alacsonyabb fordulatszám mint a 10.000 és persze nem is gondoltam hogy 100as fordulaton kezdje a járatást! Mondjuk a te elméleted nem minden esetben helytálló mert az enyém ugyan olyan könnyen járt először mint 200 km után! Jah és a lábad közötti vmit vidd be a szobába és "egyre gyorsabban huzigáld"! Ezekben sem kell egyet érteni velem!
küllős tdr felni beépítéséhez mit kéne kicserélni illetve átalakítani
gondolok itt leginkább az elsőre (a fék miatt) mert a hátsó szerintem egy az egybe bemegy
Mi baja lenne ha lefúj a gyűrű mellett? Ez NEM négyütemű, ahol alul olaj van! Nem lesz tőle nagynyomású kartergáz A baj abból van a bejáratáskor, hogy az egyenetlen, még nem összekopott durvább felületek miatt jobban súrlódik, melegszik, és ha annyira fölmelegszik, akkor beledagad a ráadásul még kisebb illesztésű hengerbe a dugattyú és elkeni a felületeket. Vagy megolvad a dugó. Esetleg a csapágy szorul meg.
Hali srácok Valaki ért egy kicsit lc2 gyújtás vezetékekhez? Elmondom hogy mi a probléma felmegy egy vezeték a a lámpaidomhoz (piros-fekete) ahol össze volt kötve egy fekete-fehér vezetékkel de láthatóan valami utólagos megoldás volt a fekete-fehér vezeték végn van egy gyári csuszka a piros-fekete vezetéken valami egyéb házilag felrakott csúszka ha aez a két vezeték össze van kötve akkor van gyujtás ha szétszedem akkor nincs ( A gyujtáskapcsolón van két fentmaradó vezeték a 6-ból egy fekete-fehér és egy fekete ) hogyan kellene bekötni a gyujtáskapcsolóba?
vagy egy használható kapcsolási rajz is segítene
Akitol van a motor szethuzta az összes csatlskozot meg mindent a powerre is azt mondta hogy nem jo nem muxik de az is megy rendesen ahogy kell gyujtás ráádassal ellenörzi is!
Töltésem nincs azt kimertem 0volt jon föl az akku vezetékekhez! Ez a tekercs problemra utal?
Egy jó "kerek" hangon kell használni ahol nem is erőlködik a motor és nincs is szétforgatva.Nem szabad nagyon megterhelni mert olyankor,mivel nincs még összekopva a cucc könnyebben átfúj a gyűrűknél az meg nem jó Túl alacsony fordulaton sem szabad vele menni,mert ott megint az van,hogy terheled és könnyebben is lefúj a gyűrűk mellett.
"Különben az a lényeg ebbe a járatásban is hogy minél kisebb fordulatról kezd "
Értem.
Akkor asszem, a járatást úgy kezdem legközelebb, hogy nagyon,de nagyon lassan elkezdem huzigálni a dugattyút a hengerben, hiszen ez a lényeg, hogy "minél kisebb fordulatról blabla"
Természetesen, ahogy érzem, hogy már könynebben jár a hengerben, akkor majd egyre gyorsabban huzigálom.
Deszóvalakkor talán az volna a legkívánatosabb, és egyben leglassabb bejáratás, ha csak beletenném a hengerbe a dugót, és meg sem mozdítanám nem?
Úgy kábé egy hetet hagyom a hengerben állni, utána naponta nyomok rajta pár tizedet mondjuk.
De lehet, hogy még azt is átgondolom, hogy egyáltalán bevigyem e abba a szobába a dugattyút, amiben a henger van.
És akkor az már tényleg nagyon lassú fordulat lenne.
műszakin csak azzal megy át:S
(az jó kerek D:)
gondolok itt leginkább az elsőre (a fék miatt) mert a hátsó szerintem egy az egybe bemegy
vagy egy használható kapcsolási rajz is segítene
Akitol van a motor szethuzta az összes csatlskozot meg mindent a powerre is azt mondta hogy nem jo nem muxik de az is megy rendesen ahogy kell gyujtás ráádassal ellenörzi is!
Töltésem nincs azt kimertem 0volt jon föl az akku vezetékekhez! Ez a tekercs problemra utal?
ez meg humor volt.
Te jársz Mami közelbe? kíváncsi vagyok hogy személyesen sem érteném amiket mondasz
Azt mondtad lejöttél a cuccról.
Értem.
Akkor asszem, a járatást úgy kezdem legközelebb, hogy nagyon,de nagyon lassan elkezdem huzigálni a dugattyút a hengerben, hiszen ez a lényeg, hogy "minél kisebb fordulatról blabla"
Természetesen, ahogy érzem, hogy már könynebben jár a hengerben, akkor majd egyre gyorsabban huzigálom.
Deszóvalakkor talán az volna a legkívánatosabb, és egyben leglassabb bejáratás, ha csak beletenném a hengerbe a dugót, és meg sem mozdítanám nem?
Úgy kábé egy hetet hagyom a hengerben állni, utána naponta nyomok rajta pár tizedet mondjuk.
De lehet, hogy még azt is átgondolom, hogy egyáltalán bevigyem e abba a szobába a dugattyút, amiben a henger van.
És akkor az már tényleg nagyon lassú fordulat lenne.