Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát nem tudom,amjd meglátjuk. Am lehet semmi nem lesz ebből már szeptemberben megbeszélt a sráccal h ha lesz nála dt125 akk csináljon nekem is kiput,de azóta semmi. Ilyen tipus nem volt nála,bezzeg 80-as dt nem is egy megfordúlt már .
vágesz

nem tudom menyire kivitelezhető, de valahogy próbáljatok bele ütni egy "e" betűt meg ezt azt, mert szedik elég sok helyen a forgalmit a rendszerekért, rendszámokért, lámpákért...
Tervezi az illető,egyetlen baj van h nagyon messze lakik Hajúdorog én pedig le Szegeden a motort viszont el kell vinni ahhoz h lemérja az adatokat.Sportmotoron is megtalálható a mesterúr
http://www.sportmotor.hu/motor...
na szép másoltok vagy terveztek? ki csinálja rá a rendszert?
mcdawee a karburátort miben kellett volna átalakítani? a fúvokákat nagyobbra? a fúrás csak a következö legkisebb méret lett. 40.00 volt ugye ez gyári volt még(ezen meglepődtunk nagyon,gyári dugó volt még benne). most is csak 40.25 lett.A választ köszönöm ,de asszem nekem 42 volt hátul és 10 elől.de holnap megnézem!
Teljes rendszer savállóból,így egy alapos polírral még fel is dobja a motor megjelenését
teljes rendszer lesz gyártva rá?
köszi a választ
Sejtettem h így van mert a vázon semmi változást nem láttam,de még nem volt alkalmam egy régebbivel összehasonlítani.
Azért kérdezem mert szeretnék majd kipufogót csináltatni a dt-re ,de nekem túl messze laki az illető h elvigyem a gépsast. Így annyiban maradtunk ha valaki felkeresi egy megrendelésre dt-re akkor tud nekem is készíteni egyet, de ha egy régebbi dt lesz (pl.1989) amin elkészíti, akkor nem tudom az jó lesz e az enyémre.
semmi, váz is maradt ugyanaz csak kapott új idomzatot
egyre gondoltunk bazze
Az LC2-n baloldalt, az R-esen jobboldalt van a rezó.
Az oldalidomok kialakítása is ennek megfelelő.
Akkor csak amit tudsz, hosszúság, a dob átmérője, meg a cső ami bele megy annak az átmérője...ezeket sztem meg tudod mérni anélkül, hogy bármit is leszednél róla...max az idomot
nem kell leszerelni:) nekem az is elég ha egy colossal melléállsz és megnézed a hosszúságát...a dob átmérőjét, meg a bemeneti cső átmérőjét meg egy tolómérővel meg tudod nézni
Úgy tudom Gianelli.
Most szereltem rá a kipuffot fel, ha 1 héttel korábban szólsz leméregetem neked.
De most nem fogok nekiállni leszerelni, és leméregetni.
Bocsi, remélem megérted.
úgy hallottam neked sportkipu van a gépen. Milyen félefajta? le tudnál mérni pár méretet rajta? konkrétan: átmérő, falvastagság, hosszúság, és a bemeneti cső átmérője érdekelne engem:)))
Az újabb idomos és a régebbi közt ,mint ami neked is van.
mit értesz újabb és régebbi alatt?
Hali!
A régebbi és az újabb dt125-k kipufogó felfogatása különbözik valamiben,és van e valami különbség a power nyitásban hamarabb nyit vagy ilyesmi?
Üdv. Éspedig?
Apuci ha errefele olvasgatsz, tudnál nekem segíteni kicsit kipufogó ügyben?
Ha jól emlékszem a tiéd is MX, enyém a 15/49-cel 5.-ben olyan 65-70kmph-tól érzi jól magát. 4.-ben kihúzatom simán 70ig akár, ott még nem akar szétesni egyáltalán. Gondolom te alacsonyabb fordulaton próbálgatod, ott még a járatás alatt erősen érezni hogy gyengébb.
Kedves Fórumtárs, a prox dugóval ez ég világon semmi baj sincs! Hozza a gyári paramétereket szerintem. Valószínűleg az ismerőseid rossz illesztési házaggal, ferde furattal rakták össze a gépet, esetleg nem megfelelő hengerfej, vagy talptömítéssel, de lehet csak szimplán nem állították be a karbit a felújítás után. Az 50-esébe meg mást nem is lehetne ajánlani, lehet keresni wössnert ha sokat szeretnénk keresni
Hátul 49 a gyári szerintem. 40km után még ne nagyon végsebességezz. Javulni fog amúgy. Karbit is kicsit illene átállítani az új dolgok miatt.
sajna kelk hozzá faragcsálni a rezóhoz illesztéshez, ahoz meg se szerszám,se kedv