Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

bowdeneknek mennyi a holtjátéka? továbbá érdemes lenne megnézni hogyan mozog a power motor ha nincsenek rajta a bowdenek. gondolom le lehet bontani annyira, hogy a belső tárcsa látszódjon, amivel húzza-vonja a power tengelyt
Jól lett az akku felsavazva? Töltése tó? Lehet a korábbi akksi nem is lett volna rossz, csak b*szta tölteni a motor.
Attól még ott van az elektronika.
persze mindezt úgy hogy gyújtás nincs rajta és a szelep nyitott állásban van
nézd meg hogy jól van-e beállítva. leveszed a kipufogót benyúlsz a lyukon és kitapogatod hogy egy síkban van-e a szelep a henger falával
most cseréltem benne aksit 12v 4AH vettem bele... ..az segitene rajta ha a power szelepet 90 fogban megforditom.?
nincs önindítóm, de a leírásod alapján az aksid lehet szar...és attól indulhat szarul, mert gyújtás rákapcsolásakor nem tudja bezárni a szelepet:S nekem is ezvan ha 0 az aksi...mikor beröffen, bezárja a szelepet és akkor könnyebben jár
van rajta neked ön inditod.,?
de nekem még ha +5 10 fok is de van egy megérzésem hgy valami villamosági baja lehet mert gyujtásra kapcsolom és nem ég a zöld lámpa csak ha már jár a motor, a másik hgy mikor még jó volt az önindito hallotam olyant mindha a power szelep kinyit vagy mi de most semmit nem hallok és ha be is indul nagyon nehezen indul be ...én meglátásom szerint a power indito motorja szart be ....
ilyen hidegbe nekem is sokadik rúgásra indul...
attol indulhat nehezen hgy a power az elektromotor nem jó mert kb 5-10 rugok rá mire beindul...
melyik oldalon van a yahama dt power.?....
tegyed majd fel, kíváncsi vagyok a tiedre:)
akkor ezek szerint nekem is a motorba van az elektronyika? (csináltam korábban a tank alatti elektronikákról képeket, a galériámba megtalálható)
enyém teljesen máshogy nyit. csinálók róla videót, lassan visszakapom a blokkot
Nem.
Amelyiknek nincs külön vezérlő elektronikája, magyarul 3 szál megy a pover motorba, annak az elektronika bent figyel a povermotor hátuljába.
http://youtu.be/b8oafdXX_5U

asszem nekem kéne egy kis gyakorlás ehhez..
Csináltam egy kompressziómérőt. Szerintetek nem gáz hogy a gumicső belső keresztmetszete szűkebb mint a nyomásmérő óra szára? Egy guminyomás mérő órával hiteles értéket mutathat ha nem fúj ki sehol?

Illetve a hengerfej tömítés így jött le a hengerről, ezt csináltattam 2000ft-ért tömítéskészítővel, de hf síkolás után is pici pöttyökben állt a henger oldalán a hf és henger csatlakozásánál körbe a hűtővíz. Lehet a lyukacsos lemez miatt?
http://www.sportmotor.hu/motor...

csináztam videót, íme a powerem működése 6 ezertől...
de ez csak az újabb vagy csak a régebbi típusokon van nem? mert ha jól tudom valamelyik (asszem az újabbakon) a power vezérlője és a CDI egy egységbe lettek építve.
Sziasztok, egy kis segítség kéne.Lenne egy yamamha dt 125 LC-m,a kipufogót le kellet szedni megcsináltatni mert lyukas.Az elsó és hátsó kipufogó között valamilyen gumicsővel volt összekötve ami mellet kifújt szóval rá volt gányolva.Sokkal nagyobb átmérőjű cső volt rajta, mivel láma vagyok hozzá, áruljátok el mit szoktak ennek a helyére tenni.Na ez elég nyakatekert fogalmazás lett,bocsi, de remélem érthető.
kell a rezó?
ááááá ezen sírok.
Szia, az asszimetrikus fékbetétkopást okozhatja az ,hogy a féknyereg kúszónyergének a csapjai kenőanyag híján berohadtak és nem "kúszik"a nyereg belsó része. Azt érdemes megnézni, és néha finoman zsírozni mert lehelet könnyen illik neki járni.