bowdeneknek mennyi a holtjátéka? továbbá érdemes lenne megnézni hogyan mozog a power motor ha nincsenek rajta a bowdenek. gondolom le lehet bontani annyira, hogy a belső tárcsa látszódjon, amivel húzza-vonja a power tengelyt
nincs önindítóm, de a leírásod alapján az aksid lehet szar...és attól indulhat szarul, mert gyújtás rákapcsolásakor nem tudja bezárni a szelepet:S nekem is ezvan ha 0 az aksi...mikor beröffen, bezárja a szelepet és akkor könnyebben jár
de nekem még ha +5 10 fok is de van egy megérzésem hgy valami villamosági baja lehet mert gyujtásra kapcsolom és nem ég a zöld lámpa csak ha már jár a motor, a másik hgy mikor még jó volt az önindito hallotam olyant mindha a power szelep kinyit vagy mi de most semmit nem hallok és ha be is indul nagyon nehezen indul be ...én meglátásom szerint a power indito motorja szart be ....
Csináltam egy kompressziómérőt. Szerintetek nem gáz hogy a gumicső belső keresztmetszete szűkebb mint a nyomásmérő óra szára? Egy guminyomás mérő órával hiteles értéket mutathat ha nem fúj ki sehol?
Illetve a hengerfej tömítés így jött le a hengerről, ezt csináltattam 2000ft-ért tömítéskészítővel, de hf síkolás után is pici pöttyökben állt a henger oldalán a hf és henger csatlakozásánál körbe a hűtővíz. Lehet a lyukacsos lemez miatt?
de ez csak az újabb vagy csak a régebbi típusokon van nem? mert ha jól tudom valamelyik (asszem az újabbakon) a power vezérlője és a CDI egy egységbe lettek építve.
Sziasztok, egy kis segítség kéne.Lenne egy yamamha dt 125 LC-m,a kipufogót le kellet szedni megcsináltatni mert lyukas.Az elsó és hátsó kipufogó között valamilyen gumicsővel volt összekötve ami mellet kifújt szóval rá volt gányolva.Sokkal nagyobb átmérőjű cső volt rajta, mivel láma vagyok hozzá, áruljátok el mit szoktak ennek a helyére tenni.Na ez elég nyakatekert fogalmazás lett,bocsi, de remélem érthető.
Szia, az asszimetrikus fékbetétkopást okozhatja az ,hogy a féknyereg kúszónyergének a csapjai kenőanyag híján berohadtak és nem "kúszik"a nyereg belsó része. Azt érdemes megnézni, és néha finoman zsírozni mert lehelet könnyen illik neki járni.
Amelyiknek nincs külön vezérlő elektronikája, magyarul 3 szál megy a pover motorba, annak az elektronika bent figyel a povermotor hátuljába.
asszem nekem kéne egy kis gyakorlás ehhez..
Illetve a hengerfej tömítés így jött le a hengerről, ezt csináltattam 2000ft-ért tömítéskészítővel, de hf síkolás után is pici pöttyökben állt a henger oldalán a hf és henger csatlakozásánál körbe a hűtővíz. Lehet a lyukacsos lemez miatt?
csináztam videót, íme a powerem működése 6 ezertől...