Hosszabb hajtórúddal mondjuk az s50-es hajtórúdjával meg lehet emelni a hengert.
Ennek előnye is van, meg hátránya is.
előnye, hogy sokkal kkkiesebb az oldalerő a dugattyún, továbbá kissé széthúzódnak az ablakok, jobban lehet kreatívkodni, hátrány, hogy jelentősen megnő a kartertérfogat, amit persze simán vissza lehet álíltani, csak nem szokták:)
Nemtom mit ültethetet, krumplit a légszűrőbe, muskátlit a lámpatestbe vagy iylesmit:)
Nagy észkombájnok a telórugót szokták levágni, amitől jól orrabukik a motor, és gyakorlatilag hazsnálhatatlanná válik, de bizonyára kiválóan lehet vele jaszkarizni 12 éves kispicsáknak:)
Zsokták még a hengerfejet "síkolni" eny annyit takar, hogy ötletszerűen levesznek az égéstérből, az ügyesebbek úgy, hogy préssávot nem is csinálnak, oszt akkó megyen kilencvenet szimszon.
Ahogy a fej síkolás teljesn másra szolgál, mint bármiféle teljesítménynövelés az ültetett fej is.
(síkolni a sérült tömítőfelületet szokták, jellemzően századokat kell levenni, de egyesek szókincse olymértékben szegényes, hogy az égéstér teljes elbaltázást is síkolásnak hívják.
Az ültetést meg azért fundálták ki a Simson kupás fazonok, hogy a fej mindíg uygan abbn a pozícióban kerüljün vissza a hengerre.
MAgyrul, a síkolás, és az ültetés is nagyjúból annyira növeli a teljesítményt, mint a korában mondott muskátli a lámpában :)
egyik barátomnak "ültetett" (nemtudom mit jelent Gi, Zoli? ) volt a simoja és azt mondta hogy 1-2 baros kopressziója van. Ha jól emlékszem a henger meg volt emelve. De szakik remélem megmondják mi is az ültetett
nekem 9-9,5...de haveromnek 60/4-es simsonjába 12 bar.....szóval nem tudom...szerintem a berugó átételezése miatt nem tudunk olyan nagyot rárúgni hogy pontos adatot mérjünk...vagy én nem tudom....
Köszi . Van ezen fordulat szám , meg mindenféle stopper. Még egy kérdés, az alapjárati csavar az ami középen van ?A levegő csavar pedig a légszűrő felé van?
Ennek előnye is van, meg hátránya is.
előnye, hogy sokkal kkkiesebb az oldalerő a dugattyún, továbbá kissé széthúzódnak az ablakok, jobban lehet kreatívkodni, hátrány, hogy jelentősen megnő a kartertérfogat, amit persze simán vissza lehet álíltani, csak nem szokták:)
AZ N-es simson kompresszióviszonya azonos a B verziójéval, viszont a sűrítési végnyomás az N-es esetében magasabb.
Ez azrért van, mert az N-es kipufogónyílás igen alacsony, így korábban zárja be a kipurést a dugó, ergó a sűrítséi végnyomás magasabb.
Márpedig, mérni ezt tudod, a kompresszió (viszonyt) azt nemigen.
Oszt, a B verzió 3,6 loerő, az N-es verzió meg kicsit több mint a B fele :)
Szóval teccikérteni, lehet harmat gyenge egy motor ettől még lehet benne magas nyomást mérni.
Nagy észkombájnok a telórugót szokták levágni, amitől jól orrabukik a motor, és gyakorlatilag hazsnálhatatlanná válik, de bizonyára kiválóan lehet vele jaszkarizni 12 éves kispicsáknak:)
Zsokták még a hengerfejet "síkolni" eny annyit takar, hogy ötletszerűen levesznek az égéstérből, az ügyesebbek úgy, hogy préssávot nem is csinálnak, oszt akkó megyen kilencvenet szimszon.
Ahogy a fej síkolás teljesn másra szolgál, mint bármiféle teljesítménynövelés az ültetett fej is.
(síkolni a sérült tömítőfelületet szokták, jellemzően századokat kell levenni, de egyesek szókincse olymértékben szegényes, hogy az égéstér teljes elbaltázást is síkolásnak hívják.
Az ültetést meg azért fundálták ki a Simson kupás fazonok, hogy a fej mindíg uygan abbn a pozícióban kerüljün vissza a hengerre.
MAgyrul, a síkolás, és az ültetés is nagyjúból annyira növeli a teljesítményt, mint a korában mondott muskátli a lámpában :)
kb 7ezer valahányszáz van benne
Nem az én ötletem volt, Apámé.
Amúgy álltalában én is így vagyok ezzel, az olcsó sokszor még drágább is az utólagos gondok miatt.
Bár a 80 asba ez a FOR dugó úgy tűnik tökéletes!
KOPP KOPP KOPP
Dt 80 lc2, megmértem ma a kompressziót a hengerben, 5bar.
Fúratás mehet szerintetek? Mennyinek kellene lennie a kompressziónak a hengerben?
az eredeti pedíg 40000 elvileg:)
Nem értelek benneteket hogy miért akarja mindig mindenki megvenni az olcsó szart A MINŐSÉG ROVÁSÁRA