Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

tehát akkor ez azt jelenti hogy a kompresszió egy 2t motorban nem sokat jelent?
Hosszabb hajtórúddal mondjuk az s50-es hajtórúdjával meg lehet emelni a hengert.
Ennek előnye is van, meg hátránya is.
előnye, hogy sokkal kkkiesebb az oldalerő a dugattyún, továbbá kissé széthúzódnak az ablakok, jobban lehet kreatívkodni, hátrány, hogy jelentősen megnő a kartertérfogat, amit persze simán vissza lehet álíltani, csak nem szokták:)
A sűrítési végnyomás az egy érdekes dolog.

AZ N-es simson kompresszióviszonya azonos a B verziójéval, viszont a sűrítési végnyomás az N-es esetében magasabb.

Ez azrért van, mert az N-es kipufogónyílás igen alacsony, így korábban zárja be a kipurést a dugó, ergó a sűrítséi végnyomás magasabb.

Márpedig, mérni ezt tudod, a kompresszió (viszonyt) azt nemigen.

Oszt, a B verzió 3,6 loerő, az N-es verzió meg kicsit több mint a B fele :)

Szóval teccikérteni, lehet harmat gyenge egy motor ettől még lehet benne magas nyomást mérni.
hengert meg emelni nem szoktak, vagy nincs értelme?
Őő, iygen, 2 bar nyomással már biztosan nem lehet elindítani a motort csak fúrógéppel fogratva.
Nemtom mit ültethetet, krumplit a légszűrőbe, muskátlit a lámpatestbe vagy iylesmit:)

Nagy észkombájnok a telórugót szokták levágni, amitől jól orrabukik a motor, és gyakorlatilag hazsnálhatatlanná válik, de bizonyára kiválóan lehet vele jaszkarizni 12 éves kispicsáknak:)

Zsokták még a hengerfejet "síkolni" eny annyit takar, hogy ötletszerűen levesznek az égéstérből, az ügyesebbek úgy, hogy préssávot nem is csinálnak, oszt akkó megyen kilencvenet szimszon.

Ahogy a fej síkolás teljesn másra szolgál, mint bármiféle teljesítménynövelés az ültetett fej is.
(síkolni a sérült tömítőfelületet szokták, jellemzően századokat kell levenni, de egyesek szókincse olymértékben szegényes, hogy az égéstér teljes elbaltázást is síkolásnak hívják.

Az ültetést meg azért fundálták ki a Simson kupás fazonok, hogy a fej mindíg uygan abbn a pozícióban kerüljün vissza a hengerre.

MAgyrul, a síkolás, és az ültetés is nagyjúból annyira növeli a teljesítményt, mint a korában mondott muskátli a lámpában :)
egyik barátomnak "ültetett" (nemtudom mit jelent Gi, Zoli? ) volt a simoja és azt mondta hogy 1-2 baros kopressziója van. Ha jól emlékszem a henger meg volt emelve. De szakik remélem megmondják mi is az ültetett
nekem 9-9,5...de haveromnek 60/4-es simsonjába 12 bar.....szóval nem tudom...szerintem a berugó átételezése miatt nem tudunk olyan nagyot rárúgni hogy pontos adatot mérjünk...vagy én nem tudom....
Nekem 20ezret kihúzott a szar for dugó:) nem is tennék semmi mást bele:)
Elvileg ilyen 7 ig még elfogadható alatta már úgytudom régen rossz. 9-10 lenne az optimális.
5 bar és még beindul? Nyugodtan viheted fúrni:) majd ha szétszedted nézz egy gyűrűhézagot:)
ja, persze kézzel rárúgva
Nekemm jég hidegen úgy 7 Bár felé van ha jól emlékszem, pár hete mértem.

kb 7ezer valahányszáz van benne
Kössz

Nem az én ötletem volt, Apámé.

Amúgy álltalában én is így vagyok ezzel, az olcsó sokszor még drágább is az utólagos gondok miatt.

Bár a 80 asba ez a FOR dugó úgy tűnik tökéletes!
KOPP KOPP KOPP
Üdv márkatárasak.

Dt 80 lc2, megmértem ma a kompressziót a hengerben, 5bar.
Fúratás mehet szerintetek? Mennyinek kellene lennie a kompressziónak a hengerben?
Kristóf, neked cserélve lettek a ráfok a motoron?
Tetszetős a célszerszámod!:) egyszeré és nagyszerü
én ugy vagyok vele ha nincs pénzem a minőségre akkor várok mégy egy kicsit lesz lóvé és megveszem a minőséget
Nem akarok kötekedni de ez hol GYÁRI YAMAHA? ez egy utángyárott szar FOR YAMAHA! az ára kb 8000 ft

az eredeti pedíg 40000 elvileg:)

Nem értelek benneteket hogy miért akarja mindig mindenki megvenni az olcsó szart A MINŐSÉG ROVÁSÁRA
én tegnap este... árokba becsúsztam vele de talpon maradtunk mindketten.....
1993 de az nemlényeg...
Írd be a google-ba dt125 lc2-és ott találsz mindent hozzá...
Ma verettem egyet a vassal. Esett tegnap vagy 5 centi hó:) A focipályán csúsztam vagy 10métert olyat estem:D
Köszi . Van ezen fordulat szám , meg mindenféle stopper. Még egy kérdés, az alapjárati csavar az ami középen van ?A levegő csavar pedig a légszűrő felé van?
benzin szintet nem mér. és ha beázott egyszer akkor ír minden félét. Tudod állítgatni hogy fordulatot összes km napi km meg már nem emlékszem