hali srácok van egy gyári yamaha dt 125 dugatyúm 96os évjáratba rendeltem de nem lett jó. és egy gyűrűt nemis kaptam hozzá. ezen kivül vadi uj dobozában. 56mm es a mérete. irjatok kinek mit ér meg elérhetőség a sonic18@citromail.hu vagy a 06302738234
Á, tuti nem, akkor sosem romlana el.
Vagy pedig nem javításra kellene elküldened a telót, hanem csak ellenőrzésre, de határozottan kijelentenéd, hogy egyébként TÖKÉLETES állapotú.
Ja, hát ha lenyomod és kilő, eldob akkor már régen szar. Ott már nincs csillapítás hanem csak rugózás.
Beült motor hátulját ha elengeded, akkor hullámzás nélkül elsőre meg kell állnia.
Rá van írva, hogy nagy nyomású gázt tartalmaz. Bizonyára nitrogént.
A másik ami erősen sejteti ,hogy gázos, hogy maga a lengéscsillapító is "rugózik". Az már egy másik kérdés, hogy szerintem húzó irányba már egyáltalán nem elég a csillapítása ami gondolom a gáz mennyiségének a csökkenése miatt lehet, ami a 16 évnek betudható. Ezt a mocc viselkedéséből sejtem hogy csillapítási gondok vannak, ugyan is amikor néha 50-60 al átmegyek egy fekvőrendőrön akkor a hátulja többet akar repülni mint az eleje, és ez kisebb tempóknál is jelentkezik ,tehát orra akar dőlni. Az a sejtésem ,h. teló összeül amikor felmegyek az adott pl. fekvőrendőrre, majd túl gyorsan "visszanyúlik" és ezért elpattintja a gép hátulját. Másik ,hogy kanyarban is szeret elpattogni.
Sziasztok!
Szereztem magamnak 1 dt125-ost 1989 évjáratu!
Azt szeretném kérdezni hogy rá lehet-e rakni az ujjabb dt125-röl a kipuffogot idomokat beleertve a fejidomot is?
Plussz még ha valakinek lenne robbantott ábrája a blokkrol azt is megköszönném!
Üdv mindenkinek. Segítsen már valaki ha tud. Vettem egy 2005 ös dt 50. A digitműszerfal miatt keresek használati útmutatót, nem tudom mi az amit kiír. Ha valaki tud írja már meg hol találok ilyet. Köszi
Kicsit ma eljácccottunk a rugóstaggal. Még szezon végén észleltem ,hogy az olaj kifolyt belőle ezért ki lett véve a gépből. Ma levettük róla a rugót ,mert kíváncsi voltam így fogásra milyen a csillapítása. Azt hittem a gáz is elment belőle, de valamennyi még van benne ugyanis a csillapító elem is rugalmas. A továbbiakban amint a pénztárcám engedi elkerül hozzérértőhöz, gáz-olaj újratöltés, csúszópersely, tömítéscsere lesz rajta
Amin meglepődtem ,hogy a rugóelőfeszítést nem csak alul az anyákkal lehet állítani, hanem a felső rugótányérnak is 3 lehetséges helyzete van. Most a legpuhábban van.
most már rendbe lesz. kívülről teljesen rendben van új tárcsák telók felújítva lánc is még kifogástalan gumik minden jó rajta, gps tartó, givi dobozok rajta, egybe van nagyon, enyit megér neki szerintem, meg most már a belseje is rendbe lesz
ette az olajat elég rendesen, 400km asszem fél liter, meg csattantak a sebességek 3as nagyon. Eltört Apunak a lába aztán addig gondolkodott hogy szétszedeti, elöször szelepszár szimering csere volt a terv aztán amikor szét szedte Szilárd a kiesett belőle a balansztengely lefogató cucca, jobb oldali sonka megkékülve, henger oválisra kopva, olajlehúzógyűrű 2mm volt a hézag, 10böl 5 szelep lógott. Szilárd azt mondta hogy ebben a motorban legalább 120 000km van +még olaj nélkül is mentek vele kicsit. Most úgy áll a dolog hogy van minden hozzá, használt de szép hengersor minimális kopással belevaló dugóval, főtengely hajtókarokkal mindennel azok sincsenek kopva, hengerfej is van amin látszik hogy korom lerakódás semmi. most így áll a dolog. Árról annyit hogy az én motoromnak az ára
Mi történt, ezeket is ilyen örök élet+ egty nap kategóriába szokták sorolni, akkor itt a Ti esetetekben mi volt a baj. Mi volt az átverés témája. Részvétem.
Vagy pedig nem javításra kellene elküldened a telót, hanem csak ellenőrzésre, de határozottan kijelentenéd, hogy egyébként TÖKÉLETES állapotú.
Beült motor hátulját ha elengeded, akkor hullámzás nélkül elsőre meg kell állnia.
Igazából arro vagyok kíváncsi helyes-e a gondolatmenetem amit az előbb írtam a csllapításról, szerinted?
A másik ami erősen sejteti ,hogy gázos, hogy maga a lengéscsillapító is "rugózik". Az már egy másik kérdés, hogy szerintem húzó irányba már egyáltalán nem elég a csillapítása ami gondolom a gáz mennyiségének a csökkenése miatt lehet, ami a 16 évnek betudható. Ezt a mocc viselkedéséből sejtem hogy csillapítási gondok vannak, ugyan is amikor néha 50-60 al átmegyek egy fekvőrendőrön akkor a hátulja többet akar repülni mint az eleje, és ez kisebb tempóknál is jelentkezik ,tehát orra akar dőlni. Az a sejtésem ,h. teló összeül amikor felmegyek az adott pl. fekvőrendőrre, majd túl gyorsan "visszanyúlik" és ezért elpattintja a gép hátulját. Másik ,hogy kanyarban is szeret elpattogni.
Valaki erre valami okosat?
Szereztem magamnak 1 dt125-ost 1989 évjáratu!
Azt szeretném kérdezni hogy rá lehet-e rakni az ujjabb dt125-röl a kipuffogot idomokat beleertve a fejidomot is?
Plussz még ha valakinek lenne robbantott ábrája a blokkrol azt is megköszönném!
Amin meglepődtem ,hogy a rugóelőfeszítést nem csak alul az anyákkal lehet állítani, hanem a felső rugótányérnak is 3 lehetséges helyzete van. Most a legpuhábban van.
Mi történt, ezeket is ilyen örök élet+ egty nap kategóriába szokták sorolni, akkor itt a Ti esetetekben mi volt a baj. Mi volt az átverés témája. Részvétem.
Ja és azt nem szertném tudni ez mennyibe kerül