Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

főtengely, dugó, henger, hengerfej csere beszoptuk ezzel a motorral vagyis inkább átbasztak, de csak találkozunk még a volt tulajjal
naaa
nem akarod tudni hogy mi van vele
TDM szétszedődött? mi volt a gond?
akkor a harmadik perverz karbi: y16p Teikei
A karbik azért eléggé uygan úgy műkszenek egy két perverz megoldástól eltekintve mint pl a350 es jaffa vagy a simson n3 karbija.

Az alapjárati fuvi mindgg sokkal kisebb mint a fő, és a tűsfúvóka max áteresztése mindíg nagyobb mint a főfúkáé.
Ha nem így lenne, nem műkszene:)

És mivel így van, az ábra eléggé érvényes, kivéve az egyfúvókás kis szirszarokra.
ismerlek.... levi1994 vagyok
Most mondjam neki, hogy fúvókázza át, vagy egy lambda-szondát tegyen a füstbe? Tudom mennyit reagál ez a kis motor az alapjárati csavarra, ha írja, hogy javult, akkor jöhet a következő lépés, a karbi pucolás, szükség esetén beállítás, fúvókázás. :) De ha mondjuk más a gond, és csak rosszabb lesz dúsításra, nem reagál, akkor minek a karbit leoperálni. Más a gond. Így gondolom.
(Bocs, miközben lassan pötyögtem változott a tényállás.)
Ezek mért adatok, vagy külső forrás? Ha mérted, mekkora és milyen karburátor volt az alany? Nekem egy kis karbival se volt dolgom, aminek pl.: nyélen a tű pozíció egyáltalán ne számított volna. Nagy karbikkal meg nem foglalkoztam számottevően eddig. Amit hoztak, azon is külső szerelések kellettek.
Má megin' hazucc!
Persze, nyilván a teljes tartományban dolgozik valamennyit.
Hangsúly a valamennyin.

iszont, mivel az alapjárati fuvi szállítása kb fél-egyharmadtól már elenyésző, gyakorlatilag terhelt állapotban kevéssé szól bele a felsőbb tartományok működésébe.

Szóval, a hibát ott kell kijavítani, ahol keletkezik, nem máshol.
Visszaolvasol pár hozzászólást, és láthatod, hogy nem trollkodni járok ide.
Tisztában vagyok vele, hogy az 1/3 és az 1/4-ed-et felcseréltem :)
hát én hiszek neked.
De egyébként:

valahogy így kell lennie
:) Ha itt lennél, tekernék neked 3-at az alapjárati keverékcsavaron, és meglátnád ezen a "top" karbin mennyit beleszámít a nyélbe is. Ezért szívás ezt befúvókázni. A súbertű is beleszámít alapjáratba annyit, hogy 1,5et lehet tekerni az alapjáratin, hogy beálljon egy tűállítás után. Nyélbe meg mégjobban.
az így okés, csak itt nincsenek hangsúlyok és nekem sértés ként jött le
Ugyan az, ba-be, ban-ben.

"nem bíztam a szerelőBEN"

Az, hogy elrontod, egy dolog, elfér nyíiván mindig így hazsnálod, rossz szokás.
Az már nagyobb baj, hogy mondjuk valami xd vagy kacsintás vagy bakker helyett még neked áll feljebb.

MAgyarok vagyunk,próbáljuk meg magyarul, ha meg nem megy jól akkor nem presztizsveszteség elfogadni a kiigízítást.

Ráadásulnem is szemétkedésből szórom be az ilyeneket, ha engem kijavítnak (van mit:) még örülök is neki.
na már megint mi a fenn akadásod?
Gondolom megint elírtad
valami gixxer van... nekem semmi baj a motoromnak, én cska nem bíztam a szerelőbe aztán ha már Apuét szétborította megméregeti az enyémet is meg megnézi...
Remélem én értettem félre és az egy új dugó. Bár az is jó móka, ha dugóhoz keresünk hengert. Ha meg kopott, akkor no comment.
És századmiliméterre pontosan akkor most neked milyen furatú henger is kéne? :)
Mármint a te leírásod szerint.
Az alapjárati keveréket dúsítja CSAK!
Én is nagyon preferálnék egy 600 ast EZÉRT SZERETNÉK MEGVÁLNI TŐLE