Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mumi kérdésére válaszoltam olvasd el :)
Nem akartam szar állapotban eladni, illetve rájöttem hogy már nekem kiscsi és gyenge, már 6 ik éve van nálam és mást szeretnék
Simán érzékeny ennyire a gép a téli közegre, meg ha úgy tesz ahogy, írtam és megjegyzi pontosan a mostani értéket, akkor mi baja lesz a keverék dúsításától?
semmi baja sincsen a dugónak, szerelőnél van a blokk hogy átnézze mert aki csinálta nem bízok benne, lehúzta a hengert hogy megmérje ennyi. De igen polcra kel tenni
Hát ez nem így működik normális helyeken. Azt a futott dugót max polcra érdemes kirakni emléknek. :)
vagy esetleg olvassam a hsz-eidet és nézzem hogy hol hibáztál? nem vizsga ez... de utálom amikor belekötnek 1 betűbe, elnéztem lemaradt esetleg nem lehet?
linkelhetsz értelmező kéziszótárat ha már enyire nyűgös vagy....
Hát ja.
Ba-be, ban-ben.
Illene megtanulni vidéken is.
arra gondoltál, hogy valahogy így került a dugó Levi kezébe?

http://www.youtube.com/watch?v...

úú akkor az is egy jó bolt volt


Ezeket a hengergörgős csapágyakat a nagyobb terhelhetőség miatt használják?
wtf?
És nem fájt?
dugóm hibátlan állapotban van és ezt onnan tudom hogy csütörtökön volt a kezembe
Alapméretes hengert kb a Yamaha boltban tudsz venni, JÓPÉNZÉRT.
Nem EXT, hanem EXC
1500 alatt úgy leélem ha akarod, hogy örülnél neki, hogy egyátalán beindul. Ja és igen.. hungarisztán jellemzően ilyen :)
Haver is vett egy EXT-t, visszaellenőrizhetően eredeti alaktrészekből felújítva, B méretű dugóval.
A nem sokkal vétel után generálkor a D-s dugó sem volt bele jó, mert perselyezni kellett, hiszen a hibátlan nikasilos henger már evett meg valami gyűrűvéget.
A srác is boldogan hajtotta és a mozgó gyűrű a nikasilt egy helyen kiette.. De ez még hagyján, a szigorúan eredeti alkatrészekből felújított blokkban természetesen nem eredetinek megfelelő alkatrészek voltak, bár specifikáció szerint jók.
Egyet kivéve, a főtengelynél egyik oldalon egy hengergörgős NJ-s csapágy van gyárilag. Ehelyett egy normál illesztésú, hirtelen meg nem mondom milyen ,de nem nagy nevű mélyhornyú golyóscsapágy volt. Végülis így 15e-es csapágy helyett 1500-ból megúszták. :) :) :)
Szevasztok, Yamaha DT 125 henger kellene nekem alapméretesbe ami jó az 1994es évjártú(vizes)motorokhoz!
ÉN is 1500at mentem a nagygenerál óta és én is eladnám.... Kell a nagyobb :)
Hát annak idején én is így jártam. 100 000Ft-ot költöttem a motorjára, Koyo főtengelycsapágy, prox hajtókaj, főtengelycentír, hengerfúrás, vertex dugattyú, szimeringek, stb. Egy fél évig használtam aztán eladtam, csak hétvégente használtam. Az utána lévő gazdája majdnem 4 évig elment vele fúrás nélkül. De muszáj volt eladnom, mert akkor vettem a 600-ast és valamit be kellett fizetnem a kezdőrészletbe.
Én el se fogom adni ha egyszer teljesen kész lesz.
Egyet értek mumi-DT-vel. Én ráköltöttem jó sokat aztán most használom nem pedig eladom. Ez engem is érdekel.
Szeva!Hétvégén megnézem neked van-e!Úgy emlékszem nekem van!Írj rám ha addig nem találsz!Üdv!
Szeva, ezt sosem értettem. Az összes ilyen 125 2T-t felújítás után adják el. Ezek szerint Te is ráköltöttél 100+ ezer forintot, minden fontos dolgok kicseréltél, meg felújítottál majd pont amikor kész lett eladod. Miért?

Nem kötekszem, csak érdekel a gondolatmenet.
Yamaha dt 125r
évj.: 1999.05. színe fekete
A motor most esett át egy teljes generálon, a motorja szinte teljesen új, új dugattyú szettet kapott (wössner márka),prox hajtókart, az összes szimering cserélve lett (Athena márka), főtengely illetve hajtókar csapágyak is újak benne,új tourmax kuplunglamellák vannak benne, új JT lánc illetve lánckerekek új motul transoil váltóolaj,új teleszkópszimeringek és telóolaj a váza és a tartókonzoljai, hátsó lengővilla,kormány oldal sztender és sok apróság homokfújatva lett majd szinterezték jelenleg a műszakija lejár a felújítás miatt de azt megoldom ha kell, gumiai cserére érettek. MINDENT TUDOK IGAZOLNI ÉS LE IS INFORMÁLHATÓ MINDEZ
Miért is bassza el az alapjárati rendszer állítgatásával mégjobban? Először takarítsa ki. :)