Majd meglátjuk mit tehetek, először érjen ide a CDI.
Azt is generáloznom kell, mert állítólag levágták róla a csatlakozósarukat.
Lehet nem is jó.
Állítólag bontott motorról van.
Üdv.
Az alaplapot nem tudod elforgatni:
Mert:
-Hiába fordítod el, a jeladót csak egy helyre tudod felfogatni, van számára egy kis "öböl" kialakítva a blokköntvényben.
-Nem is tudod elrakni, mert 3 csavar ami felfogja, egyben összefogja a blokk sonkákat is.
a 80lc2-höz nem találtam ilyen gyulagrafikont, azon agyalok ,hogy egy ilyen fokolótárcsa szerű micsodát kéne alkotni a lendkerék köré felfogatva. Bejelölni az fhp-től 5 fokonként és a minden 1000 fordulatnál megvillogtatni ,hogy mi zajlik. én igazából nem akarok rajta sem tuningolni sem változtatni csak érdekes lehet. Mostanság eléggé ráérek iylenekre ,lehet alkotok egy ilyet
Az faja, ha már autóablaknál tartunk egy kis off erre a témára. Multkor jövök haza Szolnokról, olyan szemebe szél volt ,hogy a ezres stiftem már 90 nél nem vitte az 5. et , oké 4. nagygáz. Majd úgy fordult az út ,hogy enyhén jobbról jött a szél nem pont szemből, és sztem olyan vákuum lett az ablakom melett ,hogy picit letekertem és kirántotta az ablakot a vezető sínből és az ablak így libegett kifelé, de se le se föl. Meg kellett állni és visszatenni a helyére
Gyújtás alaplap forgatással érdemes próbálkozni Apuci?Tudom te a lendkereket forgattad el...Ha esetleg kipróbáltad,hogy úgy mit mutat a motor,akkor légyszíves szólj.(Feleslegesen nem akarom megfúrkálni az alaplapot)
Sziasztok van 1 yamaha dt 50mx típusú motorom milyen keverési arányban keverjem a benzint az olajjal 1:40-es elég? Mi lehet a probléma h a motor nem akar felpörögni 4.ben?
Kollégám keres rendszámos DT-t, de anélkül is(bár mindenképp rendszámozni akarja) de papírok kellenének hozzá, ha van valakinek eladó keressen meg, adatlap.
Üdv mindenkinek.
Sajna dolgos napom volt, mentem egész nap, nem bírtam leülni a gép elé.
Egész nap fát szállítottam, jön a hideg, a népek berezeltek......
Meg a reggelt is úgy indítottam, hogy le akartam húzni a Honda ablakát, ami befeszült, majd pattant egyet, s a rögzítő műanyagot eltörve, az ablak egy hirtelen mozdulattal befordult az ajtópanelba..........
Úgyhogy meló után faragtam egy ilyen műanyagot, és rábarkácsoltam az ablaküveg aljára.
A gyárija sikaflexxel volt felragacsolva.........
Úgyhogy szép napom volt.
A pover tényleg folyamatosan nyit, viszont inkább 6000 körül érezhető hirtelen rántás.
Én is úgy gondoltam, hogy a pover állítólag a TZR-eken később nyit, és valszeg 6 körül ezért ad nagyobb előgyulát, nyitásig.
Elvileg, Cosmo küld nekem TZR elektronikát ami nem fojtott.
Talán holnapután ideér, s akkor bele tudom építeni.
Csinálok róla vidit, a strobival jól látható lesz az előgyula.
Kinek hányszor húz be s miért?.........
jajj bocs elfelejtettem na tehát melyik méretek kellenek ?
két ponton van a blokk rögzítve 1x azzal a tengellyel amelyik tartja a hátsó villát és elöl egy másikkal. Ezeknek kell a szélessége meg a távolsága? meg a hengerfej is fel van fogatva, az is érdekel?
Azt is generáloznom kell, mert állítólag levágták róla a csatlakozósarukat.
Lehet nem is jó.
Állítólag bontott motorról van.
Az alaplapot nem tudod elforgatni:
Mert:
-Hiába fordítod el, a jeladót csak egy helyre tudod felfogatni, van számára egy kis "öböl" kialakítva a blokköntvényben.
-Nem is tudod elrakni, mert 3 csavar ami felfogja, egyben összefogja a blokk sonkákat is.
Ezen már Én is gondolkodtam.
Sajna dolgos napom volt, mentem egész nap, nem bírtam leülni a gép elé.
Egész nap fát szállítottam, jön a hideg, a népek berezeltek......
Meg a reggelt is úgy indítottam, hogy le akartam húzni a Honda ablakát, ami befeszült, majd pattant egyet, s a rögzítő műanyagot eltörve, az ablak egy hirtelen mozdulattal befordult az ajtópanelba..........
Úgyhogy meló után faragtam egy ilyen műanyagot, és rábarkácsoltam az ablaküveg aljára.
A gyárija sikaflexxel volt felragacsolva.........
Úgyhogy szép napom volt.
A pover tényleg folyamatosan nyit, viszont inkább 6000 körül érezhető hirtelen rántás.
Én is úgy gondoltam, hogy a pover állítólag a TZR-eken később nyit, és valszeg 6 körül ezért ad nagyobb előgyulát, nyitásig.
Elvileg, Cosmo küld nekem TZR elektronikát ami nem fojtott.
Talán holnapután ideér, s akkor bele tudom építeni.
Csinálok róla vidit, a strobival jól látható lesz az előgyula.
Kinek hányszor húz be s miért?.........
Kössz
Üdv.
Igen amit írtál motortartóknak a hossza meg a szélessége
plussz a lábtartók felfogatási pontjai közötti távolság.
két ponton van a blokk rögzítve 1x azzal a tengellyel amelyik tartja a hátsó villát és elöl egy másikkal. Ezeknek kell a szélessége meg a távolsága? meg a hengerfej is fel van fogatva, az is érdekel?