Igen! Vagy több kaja kell neki, (a keverékcsavart befelé tekerve dúsíts a benzin-levegő keveréken) vagy rossz a gyertyád! Megszakítós a gyújtása?(akkor rossz megszakítóhézag is lehet, vagy rossz kondi) A keverék csavaron úgy állíts hogy meleg legyen a motor, és jegyezd meg hol állt és merre mennyit tekertél. Gyertyából meg egy 7-es hőértékű rövid menetes mezei NGK gyertya a legjobb bele.
nekem ugy van hogy elindítom huzok egy gázt akkor forgatja órával azonos irányba aztán ahogy pörög fel ugy átmegy ellentétes irányba. szépen fokozatosan, de nemtudom hány ezernél
Szia! a rossz karni beállításhoz kapcsolódna az is h nem pörög fel 4. ben + h mondjuk 2. ill. 3. ban van olyan h mint ha a motor kihagyna szinte rántgat-na.
jaja, nem lehet elforgatni, tzr-nél meg végképp nem, ott a dekliben van a gyujtás alaplap és bent a lendkerék, és a gyujtás deklibe csak egyféleképp lehet berakni az alaplapot a tzr-nél is
Bazeg, akkor mégis csak egyszerre nyitja a kis gecó :)
De hát ez már miylen primitív dolog...
Legalább lépcsőkban nyílna, mondjuk 4 lépésben fraki fuggő módon vezérelve.
Hűű de bonyolult lenne, vagy 1000 forintba is kerülne a vezérlése:)
A gumi is kicsit kopottas amint látom.
Igen nincs csomagtartó és utas lábtartóm se gyári van de én a motort 190-ért vettem :) és igyekszek szépen pótolni mindent