Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

okés köszi:) énis összepakoltam a cuccost, épp hogy nem fér bele a csomagtartó a dobozba az egyik hosszú kilógó rúdja miatt, de majd az egészet még beleteszem egy nagy dobozba és úgy küldöm:) csak sajna nagy doboz nem volt, holnap szerzek
Ma leszedtem a dobot,holnap valamibe (bebugyelálom)aztán küldöm is....
Én úgy gondolom, hogy élesben kb 6e alatt a tzr-en semmit nem csinál a power, addig elmegy azzal a görbével, aztán utána meg már a másikkal, miközben szabályoz.
Olyan lasssan működik mint a tetű eleve.. kb max az a nyitott és a zárt állás közti szakasz, hogy lassan fordul át :D
2000-es évjárat körüliröl is kereshetnétek gyújtásgörbét
Az én DTR-em 89-es évjáratú és mindenhol 3BN-00 jelölés van,de a cdi-n nem találtam semmit(valszeg az évek során lekopott).Apuci írta,hogy a 3MB-00-nál egy fekete kék kábelt kell letestelni és ezzel ki van iktatva a fojtás.Erre nem tud valaki valamit?Ugyanis ennek sem tetszik a magas fordulat,ugyan úgy ledadog,mikor elforogja magát.
Világos
A max fordulat-és ezzel a teljesítmény egyértelműen a gyújtás leszabályozó jellege miatt annyi amennyi.

A gyújtásgörbe igen meredeken esik 3-6 ezer között, kétlem, hogy ezt a hengerben zajló folyamatok indokolnák.

A görbe-mint Dzsi ie megállapította- oylan, mintha kétféle üzemállapot lenne, egy zárt, és egy nyitott power állás, de ha a power nem egyszerre totál rányit, hanem egy biz fordulattól valamiylen arányosság alapján nyitja a kipunyílást, akkor a görbe nyilvánvalóan értelmetlen, illetve megfogja a motort teljesítményét.

Az rendben van, hogy egy enduro jellegű motornak más karakterisztika kell mint egy sportmotornak, ez indokolna némi differenciát mondjuk a hengerben, kipuban, powerműködésben, gyújtás görbében, mivel az enduró motornak szélesebb sávban illene műkszeni, mint a sportmotornak.
szóval inokolna némi differenciát, de nem ekkorát .

Szerintem nincs mese, ezt a cdi-t ki kell dobni a picsába, és egy tzr ét ráhúzni, addik minden más változtatás kb értelmetlen és szinte hatástalan lesz.

Itt kezd el értelme lenni annak amit Atisace mondott, hogy a kipu reszelgetése alig hoz valamit.
Iylen gyújtásgörbe melllett nem csodálom.
http://youtu.be/PDi3xLlUfoc
szerintem fordulattól függően nyit.Ezt hogy érted,hogy túlszabályoz?
Igen azt tudom,hogy előtte erre a gyújtásra kéne megoldást találni.
nyilván vannak leehtőségek a hengerben is, de amíg iylen perverz a gyújtásgörbe, én nem a hengerbe nyúlkálnék.

Az első példában alul szed ki a hengerből, kétlem, hogy az eredményt hozna.
Akor le kellene centizni, hogy mennyire tükörképe a powernyitás annak az elborult gyújtásgörbének.
Gyanítom semmennyire, és simán túlszabályoz a nyitáson.
Tudom,hogy TZR-re írják,de mi a véleményetek ezekről a tuningokról?
http://www.2stroke-tuning.com/...
http://forum.tzr-scen
e.info/lo...
folyamatosan
Apuci, a détén folymatosan nyit a power, vagy egyszerre tükre kinyit?
Hello!

Sikerült a hétvégén megmérni?
Üdv.
Este kicsit bealudtam.

Tegnap kaptam Y-2-es TZR hengerről képeket, meg hogy lent volt az enyém is belevakuztam.
A hengereken szemmel láthatóan nem láttunk különbséget.
Első kettő a Trézié, az utolsó kettő meg a DTR-é.
Főtengely elfrdulás fokban mérve.

ennek az volna az értelme, hogy a fokolás sz minden motorra értelmezhető.

Mondjuk, ha egy méter a lüket és a gazdi azt mondja, hogy 20 fokra gyújt a motorja, akkor tudjuk hogy mi van, de akkor is, ha a modellező az 5mmes löketére mondja uygan ezt.

Nyilván mm ben kifejezve erősen más jelent a kattő fokban viszon össze lehet hasomlítani
6000re 12 fokra behúzni a gyújtást?

Ráadásul nem is nyitott-zárt állapot van csak a poweren nem?
Nézd meg pl a henger ellenőrzésénél a kipufogónyílás magasságát mindkét motornál.
Más a cső és más a vezérlése (ablakok). És látszik előgyújtásgörbéből is, hogy gyakorlatilag már jóval szélesebb a tartományt kell átfognia.. lezárt powerral alúl és nyitott powerral felúl már gyakorlatilag egy külön elűgyújtás görbét ad.
Gyönyörűűűű:)
majd szolja ha kell!
így már értem csak nem tudtam mik azok a celsiusok