Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

vannak még rendes rendőrök!

ma meg akartak büntetni mert kiégett a hátsó lámpában az izzó..
mondom neki kicserélem 1 perc alatt
csak néz hogy van égőkészletem?
mondom neki miért is ne lenne....
aztán elsősegély készlet?
mondom neki az is van mindig....
mutatom is neki csak pislogott mindkettő a felkészültségemen
mondjuk azt hozzá kell tenni pont elsősegély készletet mentem venni az autósboltba.....
aztán nem is büntettek meg
nem foglalkoztak avval hogy 50es vagy 80as......
bár mehettem vagy 30al mert kissé alulöltöztem
Racsnis tengelyel kel megcsinálni. Úgy tudom hogy autoknál nem szabad h. a motor tekerje az inditómotort, vagyis nem szabad ráinditózni járó motornál mert akkor bekerepálhat. Meg azért kel mindig csak adig inditózni míg épp beindul a motor. De nem hiszem h. folyton tekerné. Föleg egy olyan motornál ami forog 10ezreket. Na mind1. Asziszem én maradok a rugdosásnál :) Úgyis pöcre indul a gép.
Akkor a Kawasakinál biztos hülye gyerekek vannak mert 100% hogy ott nem volt oldható a motor és az indító közt a kapcsolat. Na de mindeggy. Akkor olyan önindítót kell szerezni ami behúzza a fejét ha nincs rá szükség.

Je megjegyezném, hogy ha egy villanymotort külsőleg hajtunk meg akkor generátor ként működik és ha nem képez semmivel sem zárt áramkört akkor áram sem folyik benne vagyis le sem tud égni.
ÉRdekel valakit egy 125-ös Dt? Képe az adatamim közt:D Alkatrésznhek kár lenne, mert egybe van nagyon, nem érné + megbontani de azt csináltok amit akartok, 220-ra hirdetem. Vázba benne a cm-50, Extra kérésre a hengerre is kidomborulva rárakatom.
okés!azt megköszönném!
biztos gond lenne, mert így seperc alatt szétgyilkolná az önindító motort.nyáron a műhelybe is hoztak be olyan autót amibe beragadt az önindító a gazdája szart rá és leégette az önindítót!
haliho nem tud valaki egy eladó dt 50 es vagy 80 as hengert ? nagyon sürgös lenne!
Nem lenne gond ha a motor folyton maghajtja az indítót. 600-as Kawa endúrón is ilyen láttam. Nem volt oldható kapcsolat az indító és a gép közt.
mindenki maga dönti el mit csinál de kár az önindítóval vacakolni
össze kell számolni hányszor indítod be egy héten és rájössz hogy azért a pár indításért
kár annyit vesződni...
önindító új akku kínlódás a felrakással csomó ideg és stressz
inkább kell venni az árán pár kanna benzint és kiszaladni egy kicsit a világból........
na itt vannak a kipufról a képek és egy ismerősöm azt mondta hogy le van nagyon szükitve az első dob vége mert az nem gyári majd meglátom milyen lessz úgy de ha nem az akkor nem tom
Csá nekem van egy 95-ös berúgós és önindítós DT-m de nekem a blokk alján van felszerelve az indító motor az indító meg leállító gombok pont ugyan olyanok mint egy 9x-as 600 Xt-n! Majd dobok fel pár képet róla!
ezt tudtam, hogy nem úgy van, hogy na most megcsinálom magam 5perc és 500ft ból!Nekem ezt mondták, hogy nehéz, de többet nem tudott senki mondani.
Azért kérdeztem meg itt, hátha tud valaki valami pontosat mondani
Uhh Alien!Ez nem semmi ötlet...beszarok Na és ha beindult a moci,tekeri tovább az önindítót?Az szép lenne!Nekem önindítós DTm volt.Amiben különbözik a berugóstól az annyi,hogy a lendkeréken(mert ugye azt tekeri az indító és nem a kuplungot)van egy fogaskerék az van összeköttetésben az önindítóval(hogy milyen mechanikával azt nem tudom,szabadonfutó stb)Szóval a kivitelezés nem csak,hogy drága lenne de nem is oldható meg hipp-hopp...
Kezdetnek nem rossz :) Most ara gondoltam hogy vannak e olyan DT amin van berugo is és inditó motor is gyárilag. Mert ha igen akkor esetleg egy olyannak a deknijével meg lehetne oldani valahogy. Vagy bontot alkatrészével. Nem tudja valaki hogy volt e ilyen DT? Motornak meg szoktam látni neten hírdetve direkt inditómotorokat, minden féle motorhoz. De gondolom valami erősebb kéne nem 50-esé.
Itt egy firka hozzá XD
Hali!
Én úgy oldanám meg az önindítót, hogy szereznék egy ugyan olyan oldal deknit mint amin a berúgó kar van, vagy is azt az oldalit ahol a kuplung van (nállam a berúgó kar a kuplung kosarat vagy mit forgatja meg). Szóval a gyári deknit szépen eltenném és hozzá sem nyúlnék! A másk deknire meg vagy a berúgókar nyillásánál bevezetnék egy kis tengelyt aminek mind két végére fogaskarakakat buherálnék és a külső oldalra egy 90°-os elfordítást és jöhet az indító. A másik megoldásban békiben hagynám a kart, helyette vágnék egy nyillást a jó helyre és oda építeném be az előző vackokat.

No persze lehet hogy lehet kapni valamiféle őnindító tuningot amivel ezt szebben kilehet vitelezni.

Na én ezt csinálnám XD
hy
nincs valakinek dt 125-höz valamilyen szervíkönyve 1990-es köszi
Levegő csavaron lehet állítani, meg fúvókákat is lehet cserélni kisebbre, de mivel nem tudom mi a gondog ezért semmi egyéb ötletem sincs.
oksa holnap teszek fel képet
doma? :D az meg milyen. Küldjél majd képet meglesük mit tehetünk.
Hy!
mit kell a powerel csinálni ha még gyári és el van állítva hogy ne nyison ki teljesen?
császtok valaki nem tudna segíteni abban hogy vettem az 125 dt-re kipufogó rendszert első hátsó dob doma rendszer teljessen üreges és a mi nap feltettem és erőtlen lett tőle a gép ez nem tudjátok hogy mitől lehet előre is köszönöm
Ez az öninditós cucc engem is érdekelne. Mert bár nincs semi bajom a berugoval de néha olyan fárasztó rárugni egyett. :D
nincs valakinek párban eladó Motoros átbeszélő olyan maivel 2 motoros tud komunikálni egymás közt!olcsón?