Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha adsz egy msn címet küldök át neked egy jópár robbantott ábrát a motor főbb részeiről
hali mindenkinek! Tudnátok nekem segíteni? Az lenne a kérdésem hogy nincs-e valakinek Yamaha DT 125 öshoz (1997es) kezelési könyv vagy alkatrészkatalógus vagy bármi irat vagy kép (pl: a motor rajza vagy ilyesmi) KÖSZ elöre is!
Sziasztok!
Mekkora meló lenne egy 92es YAMAHA DT 125R berúgókaros motort megcsinálni, hogy önindítóval is indítani lehessen?
És mik kellenének hozzá?
és kb mennyibe fájna ez?
köszi szépen ;)
és ha ez nem megy? akkor van ams lehetőség?
Karburátornál a síbertűn a segergyűtűt eggyel feljebb kell akasztani, vagy kettővel ki kell próbállni.
Üdv,


ha sok anyagot kap a mocim (125R), azt hol tudom beállítani? előre is kössz
van valami wertex vagy mifene dugó arról vannak tapasztalatok?
Gyár alatt a prox gyárat értettem bocs.
Egyértelmű h. a yamaha precíz és ada a dolgokra ez nem vita téma.
Viszont igen azéert kopott el mert hajtottam, de éppúgy hajtottam a gyárit, tehát egyformán nyél gázon.
Szerintem utoléri de ne vitatkozzunk, nekem semmi bajom vele. Ha vaalki hajtja szétmegy a gyári is ugyanúgy. Mellesleg szerintem nem a Yamahánál fognak az anyagon spórolni
Mert ennek mi a jelentősége?
Te milyen szakember vagy? mi a képzetséged?
Nem eltörött hanem elkopott. Nem mindegy
Nem mondom h. szar a prox, de nem éri utol a gyárit.
Elég sok helyről halottam.
Meghát ugy a Proxnak előnye a gyári dugókkal szemben h. olcsóbb.
Valamin spórolniuk kell a gyárban.Talán ezért is bír kevesebbet szerintem.
Meg hát nem utolsó sorban a prox szinte tömeggyártó dugó terén. A gyári dolgok meg jóval kisebb számban készülnek, ezért is még jobban oda tudnak figyelni a gyártásra.
GONDOM
Kb két hónapja vettem meg első motorom 50DT-t, be kell vallanom még nem nagyon értek hozzá!
Nem volt vele semmi gond de 3 hete szarakszik először csak a 6.sebességgel azt az 5.-el is, nem mindig veszi be ezt a két sebességet, néha mikor 4-ből 5be váltok(váltanék) nem veszi be a sebességet hanem üreset dob és ha mégeggyet váltok csak ugy veszi be az 5.et(4-üres-5)a 6. sebességgel ugyan ez van pedig miota megvan alig mentem vele 100km és alig használtam a 5. 6. sebességet és az óra szerint 14000km van a gépbe mi lehet a gond és mennyibe lehet megcsináltatni?
Volt valakinek hasonló baja?v tud valaki mondani valami okosat?
előre is köszi
kinek van még erre ötlete?
Lehet rossznapja volt, nekem meg pont a gyári ment szét. A proxba beleratam 10en akármennyit már és semi baja. MEg szerintem se gyártanának negativ irányba újat. Fúrható a dt, én is fúrattam nem nikacilos. Viszont magyar kisiparos dugo az tuti nem ajánlott
Viszont az engem is érdekelne h. fúrható-e a Dt.
Én úgy tudtam h. igen, De az üzenőfalra valaki azt írta ki hogy Nicasilos, akkor most mi van?
Mert a gyári az gyári és kész.
Ezt én se értem mért így van de sajnos a gyári dugó többet elmegy mint a prox. Sajna el kell fogadni.
Én a gyári dugóval gyűrűvel elmentem tizen valahányezer km-et. És egy nagyon minimálisat megkoptak a gyűrűk.
Vettem bele prox gyűrűket, és láss csodát hamar megadta megát
Gyári vagy nem gyári, nem tudom mi különbség lehet, a technika azóta csak javulhatot az ötvözés meg biztos nem változtatják negatív írányba. Az hogy meg ki menyit megy el egy új dugoval az rengeteg mindentől függ.
Egyértelmű hogy a gyáriba tuti nincs csalódás. Nekem szerencsére ebbe se let...
Nem az, hanem fúrható.
hi ... sürgős segítségre lenne szükségem ... Nem tudjátok véletlenül, hogy aYamaha DT-k hengere nicasilos-e . Elöl már tárcsás kiadás... előre is köcce...
Ha te mondod, mindenesetre az enyémbe gyári volt rakva. Hát lényeg h. volt hozzá.
A Gyárin sincs olyan sok extra Gyári azt kész. AMugy a wertel meg a prox kicsit más a felömlője alul
Bocs télleg nagyon okos figura vagyok neharagudj hogy leírtam, AMugy szerinted Egy 82es motorhoz gyártanak még eredeti anno kiadásu dugot? Valahol raktárok méylén lehet van 1-2 de ritka. Amúgy most van az enyémbe 16 ezer és még megy, kicsit tulhaladta a 10et:) Ja és most is erősnek érzem
A proxtól azért érzed erősebbnek a motort, mert felújítás után erődik a motor,nem?
Nem azárt mert jobb a gyárinál, a proxon semmi extra nincs a gyárinak a koppintása.
Na megint előrukkolt valami nagyon okos figura.
Az én 82-esemhez is kapni a gyári dugót, az volt benn.
Másik meg a prox egy világmárka ami majd minden motortípushoz kapható, semi köze a Yamahahoz.
ÉS mellesleg 10.000 km-t se nagyon bír ki ellenben a gyári jóval többnél.
De nem vitatkozok, vissza se írj mert mivel magyarországon vagyunk, mindenki extra okos