Csak azért jártam utánna mert a DT-men nem volt rendszám, és ha lehetett volna személyt vinni vettem volna rendszámost, de mivel nem ezért maradt tovább 50-es papirokkal.
Különösebben sosem zavart a dolog, bár be kell vallanom őszintén nem épp kényelmes a Dt 2 személynek, meg nem is nagyon bírta szegény.
Jaja ez így most jó :) Bocs hogy elöbb hülyeséget írtam, roszul emlékeztem, de most megnéztem és tényleg úgy van ahogy te írtad most. úgy tudsz rajta még álítani hogy a jobb oldali csavart (2) kifele tekered a bal oldalit(1) befele tekered. De úgy hogy a bowdenek ne feszüljenek. Így jobban kinyítod a szelepet azaz joban engedi majd pörgetni, de az se jó ha túl nyitva van meg az se ha nagyon zár. Nekem a gyári beálításnál egy picit van csak jobban kinyítva. Álítgatni kell és próbálgatni majd ráézel hogy mikor jobb és ha megtalálod azt a pontot ahol fasza akkor hagyni ott :) Én így csínáltam. Látam felvetél MSNre. Ha valami nem megy akkor szólj!
szeva na meg néztem ugy a powert hogy a fedelet szedtem le és ha beinditom akkor a (2)jobra fele áll és ha húzom neki akkor olyan 5000-nél az(1)fele balra mozog ez most igy jó vagy nem előre is kössz
Hello. Ha rajtvan a kipuff a gépen akor szedd le a power fedelét és inditsd el a motort akkor fog beálni. Vagyis zárni, és látod hogy hogy ál a müanyag kerék. És ha elkezded húzni a gázt akkor elkezd nyitni és látod hogy merre mozog. (merre nyit) Ha jól emlékszem akkor baloldalt van ha zárva van és jobra kezd el mozogni ahogy nyit. Alapbol ha nem jár a motor akkor máshogy mozgatja az elektronika, csak mozog és viszaál az alaphelyzetbe.
Nekem azután volt ilyen mikor kihoztam a szerelőtöl fúrás után. Elforrt a hűtővíz meg a motor állati meleg volt. Hengerfej tömítés csere, meg kentek rá szigetelő anyagot egy picit és megoldódott a probléma.
Azt szeretném megkérdezni hogy a dt olyan 130 körül megy pörög mint az állat és nem nagyon tuningoltam rajta semmit és ez a power bassza a csőrömet most nem tom hogy jó-e vagy nem mert leszedtem a kipuffot és bevilágitottam és ha nincs rajta a gyútás nyitva van ha pedig rajta akkor is hogy ez most jó vagy nem mert nem tudom hogy mi az alap beálitás "lehet hogy még nyomhatnék rajta"
előre is köszi csumi!
Hát nem árt ha vígyázol, elvileg nincs mi berobanjon, de benzint vagy ilyesmit semikép se tölts bele. Ha perzselővel égeted akkor lehetőleg rakd egy kis lejtő oldalára vagy valahogy hogy az egyik oldala könyedén szelözön. és a lenti oldala felöl égesd. De ne fölkötözd csak valahogy úgy álítsd be hogy az egyik vége feljebb legyen. És szedd le róla a gumialkatrészeket. (csavarok körül, stb) Mert ha azokat is leégeted akkor útána próblkémázhatsz vele. Sok síkert.
Köszi mindenkitől a hozzászólást, asszem még a napokban szétszedem és az egészet lepörkölöm, az üveggyapot az meg csak hangszigetel ha jól tudom, a dt-m hangja így is olyan hogy mindenki azt sunja ilyen üvöltés mellett hogy retekbe húzok el ilyen lassan mellettük, ennél hangosabb már csak kipuff nélkül lehet . Akkor még egy dolog ha izzulásig bemelegítem a kipuffot, nem robbanhat a képembe esetleges benzin maradványok miatt?
Ember!
Nem igazán értelek.... Mintha a hátsó dobon nem járna a füst... Abban is ugyanúgy le tud rakodni a korom. Egyébkén sztem fordítva. A rezóban van az üveggyapot, a hátsóban a "labirintus". Legalább is jóbéhány oldallal ezelőtt ezt írták a "okosok". De mind1. Ahogy jónak látod.... Én mind a kettőt kigettem, és naon faxa lett. Utána rá se lehetett ismerni. MEGTÁLTOSODOTT...
Más. Valahol belefúj a vízbe ez a "dög". Letekerem a hűtősapkát, és folyamatosan bugyog, a helyére viszont nem tünik el víz. Szétszedtem, a hengerfejet megpucoltam újra, vmi kis átfújás látszott, de nagyon minimális. Tömítőanyaggal megkenve (csak ésszel, szép vékonyan) is ugyan ezek a tünetek... A hengerfejtömítés nem új, már volt párszor szétszedve. Igy viszont nem merem használni, mert égető melegre melegszik meg a blokk. (nem természetesen melegre) A kérdés az, hogy a megoldás egy új hengerfejtömítés, vagy meg is kell köszörültetni a hfejet? Esetleg máshol keresendő a hiba oka? Ja és mennyi manapság egy köszörülés? A hfej tömítés 4500, azt tudom. Ha vki járt már így, az plíz írjon!
Nekem most egy deltabox vázas tdr-m van, előtte 125-ös dt-m volt. A dt nyilván jobb terepen, a tdr aszfalton. Az áttételek szerintem ugyan azok. Ami a legfontosabb, hogy a tdr nagyon kényelmes, még két embernek is, ami a dt-ről nem mondható el.
Hát ez első dobot, a rezonátort. Végdban mit égetnél? a gyapotott? :D Az első dob tele van lamellákal meg kis csövekkel amiben lerakodik a koksz-olaj és eltömödnek azt kell kiégetni és aztán kífújatni.
Annó a rossz feszszabályzó miatt kiégett kettő a mostani meg valszeg alapból selejtes volt mert a távolsági szál nem az izzó közepén volt. De ez az egyenirányítós nem egy rossz ötlet. A negatív vagyis a test vezetékre kötötted vagy külön-külön a két szálra?
Mert mért kell neked annyi izzó?
Kiég rendszeresen?
Nekem anno mindig kiégett és akkor kötöttem elé egy egyenirámyító diódát(50 ft) és akkor soha többet nem égett ki.
Hali!
Tud nekem valaki segíteni fényszóró ügyben? Tököm ki van már, hogy kéntelen vagyok simsonos izzót fabrikálni a DT-émbe mert gyárit nem veszek mivel annó 2500-ft volt darabja + már nincsen a lakhelyemen Yamaha márkabolt. Tud valaki olyan internetes boltot ahol lehet olcsóbban izzókat találni Yamahákhoz? Vagy esteleg érdekel olyan hely ahol komplett tuning fejidomot lehet kapni, mert abba már hamarabb találok izzót. Ja persze a 6V-oltos rendszerrel szívik rendessen.
Különösebben sosem zavart a dolog, bár be kell vallanom őszintén nem épp kényelmes a Dt 2 személynek, meg nem is nagyon bírta szegény.