Nekem is bevállt Lágy is volt a váltóm, meg nem csúdzott a kuplung.
De hát külömbség van olajmárkák között is hiába van ugyan az a viszkozitás meg stb.. ráírva.
Szóval ki kell próbállni és ha nem jó váltani kell. Ezért jobb ha mindenki megosztja a tapasztalatát.
Lehet hogy ez az elméletben müxik én 4T olajat használtam keményvolt a váltó+néha szarakadot a kuplung.Lecseréltem megszüntek a hibák...persze jó a 4T-is de nekem ez jobban bevált +nemviccböl találták ki...
Mivel a legtöbb 4T gépben a váltót is a motorolaj keni, és mivel nincs nagy külömbség a szerkezetileg a 4T és 2T gép váltó/kublung között ezért tökéletesen jó a 4T motorolaj 2T-váltóba, mivel ugyan azt az adalékokat tartalmazza mindkettő.
10w30-as olaj viszkozitása meg 40c°-ban már nem jó.
Énis csak elmondtam amugy én(+sok barátom) motult(amit a yamaha is forgalmaz....) használok direkt 2T-be valot vagy 5éve,semmi gondom vele.Amugy a szakértelmük(+basznak rá....) a szalonba=O-val...volthogy 80/90olajat akartak adni, volt hogy 10/40-/30ast szoval attol függ kivan a pultnál.....
3 évig tökéletesen bevállt. jó pár tíz ezer km-ig. Szóval biztos nem lehettek olyan hülyék.
De én csak elmondtam véleményem ha nem tetszik felőlem hikomolt is tehetsz a motorodba
Nekem a yamaha márkakereskedésbe a következő alojat ajánlották a váltómba:
castrol gp 4t 10w50, kb 3000 ft 1-liter.
10000km-enként cseréltem, a váltással és a kuplunggal nem volt gond még -10°-ba sem.
Hello, azt szeretném kérdezni hogy 120/90-es 17"-os gumi rá megy-e a hátsó dt felnire? Most 18-as van rajta de elég olcsón meg tudnám venni és hátha rámegy vhogy. előre köszi a válaszokat!
Jön a rossz idő kezdem érezni hogy kisé nehézkesé válik a sebeség váltás. Valamelyikötök írta hogy síkerült szereznie 10W30as olajat a gépbe. Én is azt szeretnék bele rakni, de honan lehet szerezni? És kb menyibe fájna?
Hy!
Na az lene a kérdés hogy hogyan tudok átalakítani egy supermotot endurová? Ugy tudom hogy a fékek miatt nem egyszerű bele teni az enduro kerekeket, vagyis valamit cserélni kell, de mit? De most mondtak nekem valami kétéltű gumit is, az meg valami olyasmi mint a supermoto gumik csak marha nagy mintával, ilyen van?
Léci valaki segítsen.....
kiskaldi!
nem voltál kökin, fél órát tekeregtem indexes emberkét keresve
elszúrtam a számod 540 helyett 450et mentettem......
mikor jó legközelebb? kedd reggel?
1:33 bőven elég még így is folyik az olaj majd a kipuffból
meg ugye viszonylag kicsi fordulaton megy
pár 100 után simán jó az 1:40 is
mikor bejáratod utánna ki is égetheted a kipuffot
automata olajzó 1:100 nál kezdődik ahogy húzod egyre többet nyom be
De hát külömbség van olajmárkák között is hiába van ugyan az a viszkozitás meg stb.. ráírva.
Szóval ki kell próbállni és ha nem jó váltani kell. Ezért jobb ha mindenki megosztja a tapasztalatát.
10w30-as olaj viszkozitása meg 40c°-ban már nem jó.
De én csak elmondtam véleményem ha nem tetszik felőlem hikomolt is tehetsz a motorodba
castrol gp 4t 10w50, kb 3000 ft 1-liter.
10000km-enként cseréltem, a váltással és a kuplunggal nem volt gond még -10°-ba sem.
de eladtam másnak mivel nem voltál ott!3ezerért!bocs!
125-ös DT nél mekkora a gyertya hézag?
Hy!
Na az lene a kérdés hogy hogyan tudok átalakítani egy supermotot endurová? Ugy tudom hogy a fékek miatt nem egyszerű bele teni az enduro kerekeket, vagyis valamit cserélni kell, de mit? De most mondtak nekem valami kétéltű gumit is, az meg valami olyasmi mint a supermoto gumik csak marha nagy mintával, ilyen van?
Léci valaki segítsen.....
nem voltál kökin, fél órát tekeregtem indexes emberkét keresve
elszúrtam a számod 540 helyett 450et mentettem......
mikor jó legközelebb? kedd reggel?
meg ugye viszonylag kicsi fordulaton megy
pár 100 után simán jó az 1:40 is
mikor bejáratod utánna ki is égetheted a kipuffot
automata olajzó 1:100 nál kezdődik ahogy húzod egyre többet nyom be