Hali!
Nem hülyeség, bejáratáshoz több osaj kell, utánna kevesebb.
Az mondjuk nem egy jó dolog h. nem működik a különolajzód.Szerintem.
Viszont olajból érdemes mindig szintetikusat használni akárki akármit mond.
Ha túl sok olajat kap(meg szar is az olaj) lerakódik a gyertyán(meg dugó stb..) a trutyi.
Iridium gyertya meg tönkre megy akkor is ha gondol egyet, a Hondámba 3000 km bírt ki, és megadta magát,pedig az nem is 2T.
Sziasztok.
Na még egy kis gyertya balhé!
Hogy értitek hogy a nem megfelelő olaj aránytól is tönkremehet?
A motor még bejáratós 200km van benne fúrásota.
Én ugy tudom hogy 500km-ig 1:25ös benzinnel kell járatni.
500-1500ig 1:33massal.
15000 felett jöhet a 1:40.
Az automata olajozó nem müxik ezért előre kevert benzint használok.
Az olaj repsol robogo valami, a benzin meg a kútrol van...
Ha a fentiek hülyeségek minél elöbb irjatok!Köszi.
Na szóval hogyan tovább?
Hy!
Na az lene a kérdés hogy hogyan tudok átalakítani egy supermotot endurová? Ugy tudom hogy a fékek miatt nem egyszerű bele teni az enduro kerekeket, vagyis valamit cserélni kell, de mit? De most mondtak nekem valami kétéltű gumit is, az meg valami olyasmi mint a supermoto gumik csak marha nagy mintával, ilyen van?
Léci valaki segítsen.....
sziasztok.egyik barátom elad egy két alkatrészt a DT jéből. Ha valakit esetleg érdekel valami akkor ezeken a linkeken megtekinthetí őket.
Fejidom ---Yamaha DT fejidom
Hát igen hidegen tényleg nem lehet húzni neki, ill nem szabad. Még nem tökéletes az égés beköpi a gyertyát meg mitom én. Tapasztalat. Ezel a Bensoval még nem ovlt gondom. aszem egy német márkás gyertya, anyit tudok róla hogy benso 2 polusu írídium fejes gyertya, jahh és hoszmenetes kell belöle, enyi az egész. Most nem tudom megnézni h. mi van ráírva mert elég sötét van már és nincs kedvem szétkapni a gépet. Egyébké direkt kétütemü pörgös motorokhoz van. Nekem yamahások katalogusbol br9es NGK gyertyát adtak a motorba és az is volt benne.
Ha hidegen gyilkolod a motort nem csak a gyertya megy tönkre
Szóval meg kell várni amig bemelegszik.
+még gyilkolja a gyertyát a szar olaj v. ha nem megfelelő a benzin olaj arány.
én amikor vettem már akkor szakadt volt....
zörög, csattog, 1 ujjal simán lenyomom a berúgókart
eddig egyszer állt meg (tavasz óta) de akkor vizet szívott a légszűrőn
de akkor is 10m tolás után beröffent szivatóval
bár akkor szidtam mert térdig érő vízből tolhattam ki
Szavaitokból azt veszem ki hogy amikor hideg a motor jobban "gyilkolja" a gyertyát!
Jól értem?
Mi annak a sportgyertyának a neve?
"br9es sport edition"?
Na jó tényleg érdekel mert megpróbálnám!
Örülök h. tetszik.
De azárt a Dt-is nagyon jó volt, azóta is bánom h. eladtam, de hát el kellett.
Viszont erősen gondolkodom rajta h. vegyek eggyet, de csak 50-es papirokkal futkozni a városba
Mondjuk ha a más gyujtás se hülyeség, ha túl a nagy a kompresszio akkor az alacsony oktánszámú benzin hajlamos lesz az öngyulladásra, ami nem jó.....
Lehet h. több energiát az a sportbenzin, sőt...de az édes kevés ahhoz h. úgy mennyen vele a motor mintha 2* annyi lóerő lenne benne, csodák nincsenek
Na még egy kérdés, ti h. vagyrok megelégedve a Dt-vel? Engem sose hagyott cserbe 3 év alatt, de lehet h. csak kifogtam?
fordítsd el azt a rudat és húzd ki majd meglátod hogy az -e a baj....
ha egyben van akkor lehet a rudazattal történt valami ami kitolja
golyó kiesett vagy ilyesmi
A kuplungom még mindig rossz Leszedtük a kuplung kosarat, tárcsát mindent de nem itt van a hiba. Mi arra gyanakszunk , hogy a bal oldali deklinél ahol bejön a kuplungbowden a blokkba na ott van egy tengely ami mozgatja a tolórudat. Szerintünk ez tört szét vagy valami lazult ki
Most lesz motoros találkozó itt nálunk és így nem tudok elmenni
ha jól emlékszem az energiatartalom is más a versenybenzinnek
de majd hétvégén beszélek haverral a volt főnöke rallyzott
annyit tudok hogy a motor full gyári volt a vezérlésen kívül
honda civic-nek
Ha jól tudom a dt-k-hez 91-es benzin van előírva gyárilag. Még nagyon régen én is azt tankoltam bele, és meg kell mondanom őszintén ahogy nőtt az oktánszám nem sokat változott a motor teljesítménye, csak sokkal szebb lett a járása.
Azért nem egy benzintől fog 60-al többet menni a motor
Versenybenzin azért magas az oktánszáma mert a versenygépeknek sokkal magasabb a sürítési viszonya, tehát olyan benzin kell ami azt bírja. Ennyi az egész.
100ast én még tankoltam régen shelkuton amikor volt ez a V-power racing. Dihh hát nem sok külömbség volt. Lehet picit joban ment, nagyon picit. De gondolom versenybenzinbe jó sok adalék van meg lehet hogy nem 100as hanem még nagyobb. De mondjuk nem értem, mert mikor DTmet gyártoták europába még csak ilyen 90-es benzinek voltak vagy az alatt. Lehet Japánoknak volt jobb de 95ös böven jó szerintem, mert ugye az oktámszámhoz be kell álitani egy bizonyos holtpont gyujtást. ha tul hamar begyulad akkor kopogni fog a motor.
azt nem tudom milyen de nem a kúti 100as benzin...
tavalyelőtt kaptam akkor volt kb 500ft 1 liter benzin
versenybenzin......
de ha nagyon kell hétvégén megkérdezhetem honnan lehet venni
Szintetikusból: elég eleinte 1:33
Késöb már nyugodtan járhatsz 1:50-el is,