Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali Jano.3!

Hétfőn elmék a közeli elktromos boltba és szét nézek. Majd mondom a szakinak, hogy egy 6V 25W-os Izzó elé akarom kötni. Ha meg nem találok semmi jót akkor szépen megkérlek hogy küldj egyget levélben XD XD


A másik dolog. Egy ismerősömnek van egy 125-ös DT-je csak blokk nélkül. Eladná nekem 5000 Ft-ért. Szerintetek megérné megvenni és bele rakni valami egyéb 125-ös blokkot, vagy eladni alkatrészként?
Bár tartok tőle, h netán feketén szerezte a gépet és azért akar túl adni rajta
vegyél bele egy uj aksit
5-6 ropi max..nemsok
Nekem is volt olyan aksim ami egy darabig jó volt, aztán kezdődött h. egy-pár hét állás után lemerült, majd rövid időn belül naponta kelett tölteni, végül kidobni.
Mivel ha jól emlékszem a féklámpa is az akksiról megy Azért nem játszanák vele összegyüjteném rá a pénzt, bár nem lesz olcsó egy új aksi 4500 körül volt 2 éve.
Hát a te DT picit újabb mint az enyém, de szerintem úgyan úgy müködik. Ezért azt tudom tanácsolni h. ha az aksira gyanakodsz és előjön ez a probléma akkor nézd meg h. indexeket viszi e még az aksi mert azok arrol mennek. Nos ha teljesen le van merülve akkor nem fog villogni, de ha 100%ra akarsz menni akkor foksz egy voltmérőt és megméret hogy hány voltot ad le az aksi. Egyébként ha mész a motoral akkor a generátor tölti az aksit, és ha útána megálsz 20-30 perc alatt biztos nem fog lemerülni. Ha csak nem hagyod rajta a gyújtást. Véleményem szerint nem az akumlátor lehet a probléma, de azért ezeket elenőrizd és akkor rákössz. Még azt kérdezném hogy milyen aksi van benne? mert ha zselés akkor azal nem sokat kell törödni de ha sima sívas akkor ügyelni kell a szintre meg h. mindig legyen a tetejében elegendő desztiláltvíz küll problémázhat.
ha egy akkut tölteni kell akkor a végét járja
leszámítva ha nincs rajta valami fogyasztó...
párszor lehet töltögetni de akkor már beszámíthatatlan
ha télen nem sokat jársz vele akkor csak tavasszal vegyél újat
Szevasz néztem az adatlapodat fasza a Derbid egyik barátomnek is ilyen volt csak pírosba. Baromi jó kis gép nagyon szeretük :) Rendszámos DTk jóval drágabak mint a rendszmán nélküliek ez aszem érthető. De nem tudom h. most hogyért adják őket. Györ-Moson-Sopron megyébe merre laksz? mert én Soproni vagyok :)
Hali!

Olyat ami asszem 50 v-ig és 6a-ig volt jó
de pontos számokra nem emlékszem,
de min egy 30v és 2A-nak lenni kell az a biztos..
Van belől több fajta van ami drága nagyon, de te csak az egyszerőt vedd meg.
Ha mást akarnak adni n törődj vele keress egy olyan boltot ahol va. De ha szépen megkérsz küldök neked levélbe:)))
Kössz
Aha köszi.Láttam az adatlapodon a mocidat nagyon szuper.
hello!
Hát sztem egy 400-450 alatt nem nagyon kapsz. Ha meg ennél is újabbat akarsz akkor még több.
Enyém volt egy kicsit több mint 500, mondjuk ez 2005-ös
köszi a választ. teker rendesen és ha feltöltöm az aksit utánna el is indul pöccre ezért gondoltam az aksira. mer most délelött is elugrottam boltba utánna meg haverhoz állt egy 20-30 percett és utána már elég nehezen indult.
Hello.
Az lenne a kérdésem hogy egy YAMAHA DT 125r 2002-es évjárattol,és amelyik rendszámos az kb mennyibe kerul?
Hát a percekig inditózás gyorsan leszívja az aksit. Ha az inditomotor teker rendesen iditózásnál és nem csak szenved akkor az aksinak jónak kell leni csak ha egy percíg inditózol akkor leszívja az aksit.
hello!

előfoldulhat h a mocimba két éves aksi felmondta szolgálatot? mert már másodszor tőltöm föl egy héten belül és hidegen percekig kell inditozni és akko is elég nehezen indul be. előre is kössz
Blackdaniel,

Szar a szerelő :)
akkor megnyúlt.
Az az érdekes benne, hogy megnéztük szerelővel is és semmi nincs eltörve, minden a helyén van.
eltört egy rugó ami nem húzza vissza a kart
Hello!

Mi lehet a baj, ha a váltókar nem ugrik vissza a két sebesség közötti állapotba, hanem nekem kell lepöccintenem egy kicsit és csak úgy tudok váltani fel-le egyaránt
sziasztok! Ha valaki tud Dt 80 lc2re gianelli kipufogót (nem dobot) akkor szoljatok lécci! az ujj és a használt is egyaránt jo. jövöre ujj motort veszek, csak nem tudom eldönteni hogy 125dt 125crm, vagy amég esetleg a 250crm de avval tutii meghalnék szerintetek meik a jobb választás?
a válaszokat elöre is köszi
.-Beso-.
Szia Jano.3!
Te milyen egyenirányító diódát raktál a fényszóródra? Valami feszültségnek és watt értékenk meg felelőt, vagy csak valami "ki tudja milyen"-t? Mert amit én találtam ithon az veszettül forrósodott és az izzó fényerejét is szépen levitte.
Sziasztok!

Kéne nekem Bp-i vagy közeli bolt/szerelő aki foglakozik DT 125 R motorokkal (alkatrész és javítás). Ahová lehet fordulni bármikor ha alkatrész kell és nem küldözget el, hanem adja polcról jó esetben. Ha tudtok ilyet akkor légyszíves mail-ben jelezzétek nekem. Nagyon köszönöm!

Ugyanitt univerzális motorkerékpár riasztó van eladó:
* távirányítóról beindítható a motor ha nincs immobiliser
* 2 db 3 gombos bicskás, nyers kulcsos távirányító
* elektronikája kis méretű és vízmentes házban van (60x70x20mm)
* elektronikus rezgés/ütés érzékelő
* indítási kísérletre riaszt
* indításblokkolás
* indexvillogtatás
* kis méretű, nagyon erős hangú piezo sziréna 125dB
* pánik riasztás
* motorkereső funkció
* készenléti áramfelvétel 3mA

Érdeklődni lehet szintén mail-ben.
Hali! azt szeretném kérdezni, hogy az 50- es Dtre ( vízhűtéses ) rámegy- e a 80 as henger, mert akkor eladom a 80 ast és veszek egy 50 est és rárakok egy 80 as hengert az fog úgy menni mint egy 80 as, és milyen tartós lessz? A válaszokat köszönöm!
Na a végdob kiégetve, egy kupac trutyi kijött, ma jön a másik, csak elfogyott a gáz, de asszem ha már így neki estem kipucolom az egész gépet persze nem tűzzel .
Hi

a vegdobomban van egy 8as csavar(az aljan)... kihajtottam, de a teljesitmeny nem valtozott... tudja valaki, hogy az miert van ott?

egyebkent még mindig nem megy 100 fölé a kiégetés utan sem(habar egy picivel jobban gyorsul)
lehet azert nem akar menni mert ez valami folytott valtozat vagy mi lehet a baj? kerlek segítsetek!
köszi előre is.