Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a cimcony az xar :)
Na szóval, egy 80-as Dt nem több 11 lóerőnél, nem hogy egy 50-es. Más részt a Simson ami az ellenfelem lesz, mint írtam 60/4-es henger van rajta, V rezó, Babetta gyújtás, gyári karbi, nins membrán, viszont a hengert profik csinálták. Nem tudom, szerintem lealázza a Dt-met, de majd kiderül :D csak kíváncsi lettem volna hogy ti mit gondoltok!
Hello. Yamaha DT 125 R hez 98 as évjáratúhoz keresek karburátort. vagy azt a lapot amit az a 6 csavar fog ami az első képen látható a légszűrő felöl. előre is köszi
LoooooooooooL 14 le? 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ...esetleg ilyen le
mi okom lenne kételkedni!?
és te ezt elhiszed?
igen olvastam h eredetileg ezért fogadták el, de az én szemszögemből ez a pozitívum amit leírtam:) engem ugyan nem érdekel hogy most mennyi kocsi járkál a városban, eddig se foglalkoztam velük, ezután se
komolyabb 80-as rendszer tud 20le körüli teljesítményt!
a dt 50 meg olyan 6-8 le!
a 2003 as az anyi akor az aprilia rx az a 70 es már 18 le-s nézd meg!
70es hengerrel turbóval sugárhajtóművel talán 14le alapjáraton meg 7 talán, tegyük fel sporthenger, rendszer, főtengely karbi és minden frankón belőve, eltalálva akkor sem lesz 14le
Nem, ennek az lesz az értelme, hogy ha jól csináljuk a nagyvárosokban meg többszörösödnek azok a motorok amikkel ugye dinamikusabb a közlekedés, és hátha nem lesz annyi dugó. Mert egy 4t 125ccm robesz eszik 3litert és nem szennyezi annyira a környezetet mint egy kisautó. Szerintem ez lenne a lényeg.
De én azt mondtam komolyabb 50-es mint pl: a dt az is 14 le
de kell..még kismotorra is...de mi a hegyekbe megyünk..ott a kutyát nem érdekli a rendszám
Szerintem meg attól függ ki csinálta és hogyan, mennyire van kiélezve. Simán ronggyá alázhatják, de mentem olyannal, ami annyiban tudott többet a normál szimótól, hogy többet evett.

Kreidler-ek 50ccm-vel ... nem a köbcenti számít, meg a felömlők száma.
egyébként ennek az egésznek talán az a pozitívuma, hogy ennek következtében hátha több lesz a piacon a használt papíros, rendszámos 125-ös gép...
mert romániába nem kell nagymotorra se rendszám?
Na azért ennél a B125-ös dolognál nem fog működni a 125/50 mintájára az ilyen 250/125, meg 350/125, meg stb. mahinálás, hisz itt papíros motorokról beszélhetünk csak, rendes forgalmi engedéllyel, amiben feketén-fehéren benne van a ccm és kW, szóval nehéz csalni, ahhoz valahogy fals adatokat kellene bevinni műszakin, az meg azért nem megy könnyen. A 125-ös DT-m is 16 kW-os, szal erre se lesz jó ez a dolog. De ez így is van rendjén.
a korl.-ba gondolkodtam én is..egy egy 25kWos ezer éves épet sokkal drágábban veszel meg mint egy nem buherált forgalmis fasza újabb gépet...na meg 25kW-al hajtani veszélyes...ha nem tetszik a rendőrnek a pofád mehetsz KPM-hez..ott meg kemény bünti jár.. inkább megvárom a korlátlant...úgyis romániába járunk ki endurózni...ahhoz meg semmiféle papír nem kell
Fojtatlan mito és egyéb huszonloerős tárgyak SZABÁLYOSAN már nemférnek bele ebbe a kategóriába. Persze, nicns kétségem, hogy jó balkáni szokás szerint, majd egy csomó 250-es meg mégnagyobb robogóval meg sportmotorokkal fogják tolni ezt a kategóriát.
Nagyon találóa cím is. Lesznek akik majd a városi dugókat kerülik ki, lesznek akik kihazsnálják hogy olcsóbb és lesznek sokan akik meeghalnak ez miatt. Bocs nem emlékszem pontosan este van.. De ott a lényeg, 11kWos rotyogo jo lesz városba de a folytatlan mito majd csak megöl egy két embert szvsz. Aztán meglátjuk mennyire változtatják majd a többi kategóriát.... Lessz itt még szopás.
Van valakinek eladó dt80-hoz berúgótengelye és berúgókar eladó?
nekem nem kellene, csak az a korl. Csak hát az is olyan 80 pénzbe van. Plusz a motor névre írva , estleg forgalomba helyezve és máris fél milliórol beszélünk!
nem hiszem :) szerintem a komolyab 50 est sem
nekem is nagy kell...csak kell egy kis robesz szaladgálósnak..és az 50-es kicsi.. na meg ha megvan az A1 akkor 2 év és mehet a korlátlan