Nah akkor apuci normálisan kikérem a véleményed
az rs is 1 dugattyús volt nagyobb tárcsával akkor elég lenne nekem is csak egy nagyobb tárcsa vagy komplett féknyereg is.
A gyárit arra értettem hogy ugyan ilyen szett van egyik ismerősöm dt-jén ami elég sokáig volt nálam de viszont semmi gondom nem volt a fékhatással.
Normális hangvitelbe meg szöveggel más lett volna a hozzá álás.
Nagy arc nem egészen csak szeretek kiállni az igazamért és azért amit én tapasztaltam.
Aggódni meg aggódtak eddig is ez már nem újdonság.
És az a baj hogy szinte már mindenhol és mindenhogy az életeddel játszol.
Én nem vitázni jöttem ide ezt ismétlen újból.
Nem néztelek le.
Csupán jószándékból és tapasztalatból írtam, amit írtam.
Nem puffogtam.
Már jó pár éve itt fórumozom, s kiismertem a magadfajta kölyköket.
Idejön nagy arccal, mert vett egy DT-t, de őt leginkább ne oktassa ki senki, még normál hangvitelben sem.
Tudod ez a kék szar az adatlapomon enduró volt.
Én faragtam alá a szettet, én számoltam a távtartókat, áttételt, és hogy mekkora fék kell rá.
Ezért nem döntöttem a tiedfajta megoldás mellett, bár akkor még Kopasz nem csinált féktárcsákat.
Ha tudnád, hogy a 2 kerék ráfjának a sebesség-különbözete pont 25% akkor azt is megértenéd, hogy ez pont a fékhatás, és fékerő romlásával IS! jár.
Az életeddel játszol, és lesz miért aggódjanak a szüleid.
Jah és apuci nem mondtam egy szóval se hogy nem értesz hozzá.
Tapasztalatból mondom a dt-hez elég a gyári fék az sm-szetthez szorult helyzetbe is volt tesztelve...
ezekszerint csak tudod kivel beszélek.
az lehet hogy ő már szerelt de nem kell egyből mindenkit lenézni biztos nem ért a motorhoz csináltam már nem egyet komártól 610-es huskyig szóval lehet van fogalmam dolgokról még ha a koromból nem látszik...
Nem tudod, hogy kivel beszélsz az a baj... Te még muterodban voltál mikor ő már motorok/autókat szerelt...szerintem egy "kicsit" jobban ért hozzá mint te
az rs is 1 dugattyús volt nagyobb tárcsával akkor elég lenne nekem is csak egy nagyobb tárcsa vagy komplett féknyereg is.
A gyárit arra értettem hogy ugyan ilyen szett van egyik ismerősöm dt-jén ami elég sokáig volt nálam de viszont semmi gondom nem volt a fékhatással.
Csípj vissza kicsit, és beférsz.
Ennyi.
Köszönöm a rajongóimnak a bíztatást....
ennyi
Azt mondtad, gyári.
Már nem az, mert átalakítottad a kerékátmérőt.
Szerinted az 50-es RS-eden véletlen volt akkora féktárcsa az elsőkerékhez?
Pedig az csak 50-es volt....
Gondolkodj!
Nagy arc nem egészen csak szeretek kiállni az igazamért és azért amit én tapasztaltam.
Aggódni meg aggódtak eddig is ez már nem újdonság.
És az a baj hogy szinte már mindenhol és mindenhogy az életeddel játszol.
Én nem vitázni jöttem ide ezt ismétlen újból.
Apuci!
Csupán jószándékból és tapasztalatból írtam, amit írtam.
Nem puffogtam.
Már jó pár éve itt fórumozom, s kiismertem a magadfajta kölyköket.
Idejön nagy arccal, mert vett egy DT-t, de őt leginkább ne oktassa ki senki, még normál hangvitelben sem.
Tudod ez a kék szar az adatlapomon enduró volt.
Én faragtam alá a szettet, én számoltam a távtartókat, áttételt, és hogy mekkora fék kell rá.
Ezért nem döntöttem a tiedfajta megoldás mellett, bár akkor még Kopasz nem csinált féktárcsákat.
Ha tudnád, hogy a 2 kerék ráfjának a sebesség-különbözete pont 25% akkor azt is megértenéd, hogy ez pont a fékhatás, és fékerő romlásával IS! jár.
Az életeddel játszol, és lesz miért aggódjanak a szüleid.
Tapasztalatból mondom a dt-hez elég a gyári fék az sm-szetthez szorult helyzetbe is volt tesztelve...
Szar napom volt pont ez már egyéni szoc problem.
Nem minden poénra vagyok vevő ennyi.
az lehet hogy ő már szerelt de nem kell egyből mindenkit lenézni biztos nem ért a motorhoz csináltam már nem egyet komártól 610-es huskyig szóval lehet van fogalmam dolgokról még ha a koromból nem látszik...
Nem mindenki olyan hülye mint ahogy azt gondolod és nem ért a motorhoz.
Tapasztalat meg nem ilyen szett van a tiéd alatt
google első találat