Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi, hát remélem nagyon.
avival összevarom akkor:)
Az nem szín! Az egy anyag/egy típus.

PL a HALOGÉN:
A halogén égőben általában légritkított jód-bromid(halogén elem) van, abban másabb a hagyományostól... ezért a kipárolgó volfrám nem tud lecsapódni az üvegbúrára, hanem kihül és visszaépül az izzószálba. -- hosszabb élettartam azonos fényen, vagy ugyanakkora élettartamon nagyobb fényerő.

A xenon megint más téma, de az nem 12V-os direktben.
Láng vagy avi, co val vagy sima ívvel igen rút lesz.
Xenon.. jah XDDD

Hogy tesztelted a fényszórást? Akkuról? Tápról? Esetleg kiszámoltad a fókusztávolságot?
Akk csak simán sárga. XD nem tudtam hogy az si 1 szín a xenon. De elvileg sárga lesz. Meg am még a légszűrőn a simo elsö telo gumit szigszalaggal megjavítottam kicsit.
Sziasztok,

a 80-as DT LCII-nek hogy lehet kiherélni a rezóját, hogy forogjon 6800-7000-nél többet? Ha leveszem a dobot ugyanolyan mint vele, azon nem változtatnék, ha nem muszáj.
köszi,
üdv, Robi
megtudnád mondani hol kell szétvágni? milyen vastag az a lemez? avival össze tudom még hegeszteni? kisáramon szerinted?
Nem nekem nem volt 80-as.
A Daniét javítottam.
Neki csörgött bent valami, meg nehéz is volt.
Azt mondták itt régebben, volt aki kivette, s jobban ment.
Én is mondtam a Daninak, amíg készül a henger, kiheréltetem a lakatos cimbimmel.
Ő tiltakozott, hogy majd a járatás után.
Ennyi röviden.
xenon halogén sárga? ezt hogy érted ? xenon vagy halogén vagy sárga? :D
Jó estét Mindenki! Íme a mai munkám! Belemókoltam 1 xenon halogén sárga izzót. De király lesz. Holnap reggel megjön fater és megragasszuk a töréseket meg a csapágyakat beragasszuk.
APUCIIII:)

Megéri 80as lc2-nek kiherélni a rezóját?
Mennyiben változik a teljesímény leadása a motornak?

Ha jól rémlik neked volt 80as is, akkor azt tuti kiherélted:)
ez már értelmesebb lenne mint amit Apuci felrajzolt, de neki uyge 9 nél már negatívban van, persze, hopgy nem forog(gott) tovább:)

(most nem akarok azzal jönni, hogy: "húzfokkörnyéke, naugyemegmonttam")

Ileltve de
Ez a dt gyújtásgörbe!
Ez sem tűnik rossz-nak.
Na ez egy eléggé tipikus szériamotor görbe.
(mondjuk:)

ez meg sokkal inkább racingosabb.

ha keres az ember még islyen görbéket, látható, hogy 8-9 ezereig nemigen kell nagyon elejteni, persze ez konstrukció függő is azéárt.

A bajok általában 10 ezer felett kezdődnek, amikor mindenképpen muszáj csökkenteni a z előgyulát, mert másképpen könynen lukad a dugó.

Pár éve csináltam pár iylan égéshőmérséklet tesztet rd 250-re ott 10 felett amikor elkezdett rendesen nőni a teljesítmény, szépen ment felflé az égéshő is, 2100 fok fölé, az meg már a lukasztós tartomány.

Minden egyéb változatatás nélkül csak a gyújtás lasú elejtésével szépen visszaállt a hőmérséklet értelmezhető értékre, a teljesítmény meg maradt sok.
Hatha segit valamit!
Na megegyszer:
Tzr 125r francia (lehet,hogy fojtott) gyujtasgorbeje:
Eladó ,ha esetleg valakit érdekel!
Hát az elkövetkezendő hónapban a munkáim sikerességét kellene organizálnom
Majd csak Januárban érek rá. Addig le van csomagolva a dt, rá van lakatolva az ajtó nehogy hozzányúljak.
nem azt mondom, hogy ez az eltolás úgy jó ahogy van

Hanem azt, hogy ebből A PRÓBÁBÓL kierült, hogy a gyújtás fojtja meg.

Ergó, most jösz te, és organizálsz egy cdi-t ami értelmesebb helyen gyújt.
(lehet pic-kes is:)
Rendben! Ha azt mondod ok!
ha lesz időm én is megcsinálom.
Hány fokkal toltátok el?
"annak az éknek nem csak az a szerepe, ne barmolják el hanem azért az terhelést is fog fel."

Nem, NEM FOG FEL SEMIYLEN TERHELÉST:)

Ha d ne soroljam a példákat, oylan gépészeti alkalmazásokról, ahol pusztán a kúp mint erőzáró kötés mindenféle retesz nélkül tökéletesen ellátja a feladatát.
(egyetlen példa: MZ kuplungagy a főtengelyen)

ebből következően az a pozicionáló retesz, nyugodtan akár balsafából is lehetne hiszen a nyírási ellenállása a töredéke a kúp kötésének.

(ajánlom figyelmedbe a nagyméretű fúrókat, amik CSAK kúp kötéssel illeszkednek a fúrógép tengelyébe, ott aztán van nyomaték rogyásig, mégsem fordul el, pedig még anya sincs. Mondjuk 60-80 miliméteres fúróra gondolj, amit küóldenek befelé akkora előtolással acélba, hogy miliméter nagyságrendű a forgács:)

A gyújtásra:

VAlóban korrektebb megoldás volna, ha meg lehetne tudni, hogy az ehhez hasonló felépítésű yamahák miylen gyulával mennek, és aszerint csinálni egy cdi-t.
Találgatás volt, mitől nem forog a motor.
Probléma megtalálva, lehet eszelni egy másik cdi-n
Értem, hogy miről beszélsz, azért annak az éknek nem csak az a szerepe, ne barmolják el hanem azért az terhelést is fog fel. Mivel fog fel terhelés ezért s mérnököknek számolniuk kell vele. Nem azt mondom, hogy úgy számolták, hogy határra, mert ugye egy jó mérnök az ugye dolgozik egy jó ráhagyással. Valószínűnek tartom hogy nem lenne probléma, de azért az már nem egészséges.
Nekmem igaz 4T-n már volt hogy elnyírta az éket mert, akkora terhelést kapott. Mert ugye a lendkerék az egy energia tároló is, és ha mondjuk 8000 rpm-nél ráengeded a kuplungot, és mondjuk egy muksó 2.- ba vagy 3. ba hagyja véletlenül akkor azért ott igen nagy erők hatnak. És volt mér egy ismerősöm akinek egy Husqvarna sm 610-ese volt az is ugyanígy járt. Persze egy 4T-t nem lehet összehasonlítani egy 2 T vel, csak azt akartam mondani, hogy biztos elmegy és nem lesz vele gond, de azért én nem tenném.
Inkább a CDI-vel variálnék, mert meg lehet oldani, hogy mikor kezdje egy húzni a szögen. Csak még motorozni sincs időm annyi munka van.
Abban, hogy egy pl.: krosz motornak milyen gyújtási szöge van azt sajnos nem tudom. Ha valóban megfelelően működnek 20-25 fok környékén akkor nem vitatom és örülök is neki . És nem látom a problémának a megvalósítását.
Csak a lendkerék aggaszt. Írjátok le mi a tapasztalat. Ha nincs probléma én is megcsinálom.
nekem nem hiszem hogy fojtva lenne valamivel is , mert leforogja az órát üresbe is, meg sebességbe is