Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Áááá nekem nincs tapasztalatom.
Nem is mentem Supermotoval soha.
Amúgy nyomorék vagyok, és ebben élem ki magam, hogy a számítógép elől osztom az észt.
Irígykedem a motorosokra, mert én nem mehetek 2 keréken.

Aggódom? Hmmm....
Aggódjanak a szüleid.
Csak elmondtam a véleményem.
Szevasztok! Valaki meg tudja nekem mondani, hogy YZ első sárvédőt újonnan hol tudok venni/rendelni?
Én köszönöm,a segitőkészséget,hnap kezdem a "letömitésekkel",aztán majd megirom a fejleményeket.
Bocsi, még mielőtt kijavítottad, azelőtt értem az oldalra és kezdtem írni a választ, ezer dolgot olvasok közben.
AF1-em volt nekem is. Arról van az SHA-m. Ezeken Teikei Y12p(vagy 14 de akár 16) van gyárilag. Gumis szívócsonkod van? A henger és a karbi között? Akkor az se gyári. :D Nem a légszűrő összekötőre gondolsz?
Hevesben motoros is alig van, nem még bontó. Legjobb barátom nagy motoros volt, de ő se ismert egyet se a környéken.
Bocsi,szivócsonkot akartam irni.
Nah akkor,elnézést kérek valóban nem gyári a dellorto karbi,utánanéztem,csak az af1-en is ugyanez a karbi volt,azért hittem gyárinak,az af1-be nekem 65-ös fuvóka vált be,(de ez motorfüggő),de viszont magamnak keverem az olajat,de viszont,igy,hogy mondod,egyiket elfelejtettem lezárni,mert azelőtt volt rajta vmi szigszalag,tehát hnap azzal kezdek,de bárkinek bármi ötlete van még,szivesen venném.
A gumicsonkon meg nekem nincs hely olajbekötésre,a karbin látok csak.
Heló Mindenki! Nagyjából összeraktam a yamaha DT 125 Lc 2 esem blokkját de 1 hézagolót nemtom hovak ell tenni. A kuplung tengelyrem egy rá csak nemtom hogy ott mi elé vagy mögé kell tenni. Ja meg ninsc véletlenül valakinek csavarja a lendkerékhez me az eltünk. Köszi.
A szívócsonkra van kötve az olaj vagy a karbira? mert mindkettőn van helye, és ugye akkor valamelyiknek le kell, hogy legyen tömítve )vagy mindkettőnek, ha magadnak kevered) másképp falslevegőt szív, ami ellehetetleníti a karbi jó beállítását.
Kezdetek: az nem gyári karbi az életben sem ! Dellorto SHA 12-14-es karbiba 55-60körüli főfúvi volt a nekem a legjobb. Légszűrő benzinességének nem hinném, hogy bármi köze lenne a fúvókához, inkább a hanem zár el a karbid és túlfolyik a benya...
Hali!
70-es volt benne,de a légszűrő is tele volt benzinnel,tehát feltételezhetően sokat kapott,mert nem tudta elégetni,70-es helyett 67-est tettem bele.
Egy gyári dellorto 12-14-es karbi.
Apuci látom kitört belőled a bölcs
tapasztalatból mondod vagy csak hallottad? meg milyen fékfolyadék forr fel? xD Csak annyit hogy sokat jártam sm dt-vel amin ugyan ekkora fék volt azaz gyári és tökéletesen működött de köszönöm az aggódást
de írtam is neki csak még nem írt vissza.
Van rajt egy nyócas, meg egy nulla.
Most én a nyócas helyett tettem ötöst.
itt az írásod alatt kettővel éppen bont egy srác egy dt-t abból nemjó neked?
Az nem a blokkba kell hanem ez egy távtartó a két blokkfél között igen tegyél nyugodtan c3 ast kihajtáshoz is.
ami a főtengelyre kell meg ami a kihajtáshoz azok egyforma csapágyak mert a főtengelyé C3-as a másik is az legyen? A 6002 eset a kézikönyvből néztem ki, akkor ezek szerint változott az a méret? Am köszönöm a segítséget!
6002 es nem kell a blokkba.
meg ha jól emlékszem egy 6004 es van a váltódobnál távtartónak.
Mekkora az a 3 számmal kisebb főfúvi, és milyen karbid is van? Levegőszűrő milyen? Be kéne lőni a keveréket.
Hát főtengőhöz kell 2db 6204es kihajtáshoz egy 6204es váltóhoz kell egy 6203as meg valahova még kell egy nem tudom hova meg milyen.
Ezek kellenek? :6204 C3 2db, 6204 1 db, 6203 1db, 6002 1 vagy 2 db?
Az a jó állapotú gumiharang mennyibe fájna?