Áááá nekem nincs tapasztalatom.
Nem is mentem Supermotoval soha.
Amúgy nyomorék vagyok, és ebben élem ki magam, hogy a számítógép elől osztom az észt.
Irígykedem a motorosokra, mert én nem mehetek 2 keréken.
Aggódom? Hmmm....
Aggódjanak a szüleid.
Csak elmondtam a véleményem.
AF1-em volt nekem is. Arról van az SHA-m. Ezeken Teikei Y12p(vagy 14 de akár 16) van gyárilag. Gumis szívócsonkod van? A henger és a karbi között? Akkor az se gyári. :D Nem a légszűrő összekötőre gondolsz?
Nah akkor,elnézést kérek valóban nem gyári a dellorto karbi,utánanéztem,csak az af1-en is ugyanez a karbi volt,azért hittem gyárinak,az af1-be nekem 65-ös fuvóka vált be,(de ez motorfüggő),de viszont magamnak keverem az olajat,de viszont,igy,hogy mondod,egyiket elfelejtettem lezárni,mert azelőtt volt rajta vmi szigszalag,tehát hnap azzal kezdek,de bárkinek bármi ötlete van még,szivesen venném.
A gumicsonkon meg nekem nincs hely olajbekötésre,a karbin látok csak.
Heló Mindenki! Nagyjából összeraktam a yamaha DT 125 Lc 2 esem blokkját de 1 hézagolót nemtom hovak ell tenni. A kuplung tengelyrem egy rá csak nemtom hogy ott mi elé vagy mögé kell tenni. Ja meg ninsc véletlenül valakinek csavarja a lendkerékhez me az eltünk. Köszi.
A szívócsonkra van kötve az olaj vagy a karbira? mert mindkettőn van helye, és ugye akkor valamelyiknek le kell, hogy legyen tömítve )vagy mindkettőnek, ha magadnak kevered) másképp falslevegőt szív, ami ellehetetleníti a karbi jó beállítását.
Kezdetek: az nem gyári karbi az életben sem ! Dellorto SHA 12-14-es karbiba 55-60körüli főfúvi volt a nekem a legjobb. Légszűrő benzinességének nem hinném, hogy bármi köze lenne a fúvókához, inkább a hanem zár el a karbid és túlfolyik a benya...
Hali!
70-es volt benne,de a légszűrő is tele volt benzinnel,tehát feltételezhetően sokat kapott,mert nem tudta elégetni,70-es helyett 67-est tettem bele.
Egy gyári dellorto 12-14-es karbi.
Apuci látom kitört belőled a bölcs
tapasztalatból mondod vagy csak hallottad? meg milyen fékfolyadék forr fel? xD Csak annyit hogy sokat jártam sm dt-vel amin ugyan ekkora fék volt azaz gyári és tökéletesen működött de köszönöm az aggódást
ami a főtengelyre kell meg ami a kihajtáshoz azok egyforma csapágyak mert a főtengelyé C3-as a másik is az legyen? A 6002 eset a kézikönyvből néztem ki, akkor ezek szerint változott az a méret? Am köszönöm a segítséget!
Nem is mentem Supermotoval soha.
Amúgy nyomorék vagyok, és ebben élem ki magam, hogy a számítógép elől osztom az észt.
Irígykedem a motorosokra, mert én nem mehetek 2 keréken.
Aggódom? Hmmm....
Aggódjanak a szüleid.
Csak elmondtam a véleményem.