Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Erősen kétlem, hogy nem volt még fúrva, vagy dugózva 20év alatt.... Szerintem fúrni kéne azt már, egy dugócsere csak a sz*rnak egy pofon, fölösleges kiadás, úgyis hamar megint rossz lesz, és sose lesz erős ha a henger el van kopva. (persze ez akkor derül ki, mikor le van véve a henger). Lehet valamelyik gyűrű eltört. Lehet a főtengelyt is fel kell újítani.
Régi motor,de szerintem még nemvolt benne dugócsere.*(1990 kb)
Egy dugó csere az sokat segít? mert már eléggé kiment belőle az erő.Amikor megvettem még akkor is 2 szer erősebb volt.
figyelj, mert előre kétféle tengelymérettel lehet kapni fogaskereket
13-49 de az enyém megy is.
valaki tudja hogy mien a legoptimálisabb áttétel a régi 50es DTkre? most akarok rendelni fogaskerekeket meg láncot.
szia, mi kellene, meg melyik tipushoz? Nekem is volt pár bontva, most mondjuk nem annyira van cucc, de ismerőst meg tuduk kérdezni,
Üdv

Tudnátok abban segíteni hogy itt ki foglalkozik yamaha DT bontásával?
Köszi
Kiscibere, meg a hasonló modernebbek azért mennek annyit, ha sokkal többt nem is.
(az már más kérdés, hogy az órájuk 115 környékén már 130 felett mutat:)

Az iylen régebi gyíkok mint a honda cg és hasonlók, azok már nem.
17-es első lánckerékkel 8ezret forgott 110nél. nekem ez volt az utazó
Órája szerint 110 meg simán
Meglepően jól mennek a számadatokhoz képest. Utazó meg relstív, errefelé minden kismotor végsebességen megy utazóban. A nagyobb motoroknak meg megmondom miért nem 4-5szöröse az utazója: mert a menetellenállás nem egyenesen arányosan, hanem hatványozottan emelkedik a sebességgel. Plusz még az áttételváltozás is rányom. Ahhoz, hogy 110-zel menj alig kell erő ahhoz képest, hogy 160-nal menj.

Mint pl egy hangrendszernél... ahhoz, hogy kétszeres hangerőt érj el a fül számára kb 10 szeres teljesítményre van szükséged az erősítőből (ha a hangfalak bírják).
250 es nsr sp megy bákanyálon 2 kiló körül
én cbf-el vizsgáztam, 90nél volt az hogy még okés, onnantol éreztem rajta hogy nem tetszik neki a dolog
enyém spec bírja a 110-et utazóba. 5litert evett... szekszárd velencei tó vágig 110...
Van aki szerint hülyeség, itt a fórumon is volt már abből vita. Én ATF olajjal megyek. /automatic transmission oil/ azaz autómata váltó olaj. Dextron akárhány
Hát nekem 2 egyforma a főtengőnél és ha jól tudom a tiéd is olyan blokkos mint az enyimé. Mumi te milyen olajat használsz váltóba? adj már tippet.
gondoljatok bele csak logiksuan, pl egy zxr400 amit a kategória legcombosabbjának tartanak, az megy tudomásom szerint 200 körül véget... táhát gondolom a nomrális utazótempó olyan 140-150 nél nemtöbb, bár nem értek a lovakhoz
Nem leszólásképp, de kétlem hogy a 125 4t 110km/h-t tud utazóban.
pl az enyémbe ha jól emlékszem 2 különböző csapágy van a főtengelyen. A kuplung oldalt van a nagyobb. És a kisebbik megegyezik a "lánckerék tengely" lánckerékfelöli csapágyával.
okés köszi ennyi pont elég :)
dt jó lett amúgy?
dt biztos nem megy 110 et utazóba biztos többet eszik mint 3 ez enduro nem túra meg nem sportmotor.
Ezen semmi nincs csak annyi hogy 10w 40
Sziasztok. Remélem tudtok segiteni.Yamaha DT 125öst nézegetek mert öcsém azt mondta hogy gyorsabb mint a CBR125ös amit nem kétlek csak engem több adat is érdekel.ha valaki letudná irni a dt125ös adatait pl fogyasztás sebesség hütés fajtája stb-t azt nagyon megköszönném.cbr mellett az szol hogy 110et nyugodtan kilehet vele utazni és hogy 3literes fogyasztással megelégszik és eléggé strapabiro gép. remélem tud valaki segiteni.