Ha van B-s jogsid (mint nekem) és nem akarsz hónapokig oda járni 70 ezerért (mint én), akkor lesz lehetőséged 20ezerért elintézni egy délután alatt...sztem ez jó
Igen ezt tudom, hogy üzemmeleg motort lehet karburálni, de merre tekerjem végül akkor? Mert ötletem nincs, de ahogy írtam nehézkesen indul hidegen eléggé!
Nem akarok beleszólni az állítgatásba az is lehet hogy már írta valaki.
De én úgy tudom hogy üzemmeleg motort lehet csak faszán karburálni szóval ha bemelegedett azután kezd el állítani.
van az eggyik ami az alapjáratot állítja, és a másik az? És kifelé? Nekem valamiért akkor jobban kevesel a motor. Vagy úgy kell? Amúgy eddig is hagyott sajnos de nem ennyit.
Hát ha előre dől és folyik akkor az valószínűleg tömítés hiba lesz ha eddig nem állt fennt. Van egy keverékcsavar a karbi bal oldalán a szivató mellett a légszűrő felé azon tekerj ki 1/4 eket. És ha jó hagyd ott.
Bocsi de én vagyok MR DT BOy 2 felhasználóm van :). De megköszönném a választ nagyon fontos lenne, esetleg az valamit befolyásol, hogy a motor előre dől mert most nincs benne kerék? Na persze nem a földön van az első teló de jóval előrébb dől mint lenne.
Helló, a tömítés tuti jó:D , és akk mit csináljak ha nem jól zár a tűszelep ?:S Ja és hogy dúsítsak a keveréken? A tű az a legtöbbtől 1 el viszább van rakva, karbin mit tekerjek merre?:D
Igen, 600 ccm és feletti gyorsasági motorok a MÁTRÁBAN. Én arra gondoltam, hogy túra, krossz, enduro, supermoto, chopper közül egyik sincs az engem környező falvakban-városokban.
Kár, hogy nekem a 250-350-es 4t endurók tetszenek!