Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Ha valakinek van eladó, jó állapotú, DT125R-e és jó árban, netalántán papírok nélküli is, akkor is vevő lennék rá sürgősen :) nagyon megtetszett ez a típus és hónapok óta nézegetem a hirdetéseket, gondoltam ide is írok, mégis csak itt van az ország legtöbb DT rajongójának nagy része :)
Ha békés megye közelében van az eladó motor az előny :)
köszi a válaszokat előre is.
Üdv!
Hali!
Érdekel a váltókar,de majd csak jövőhónapba tom megvenni,ha neked is megfelel.
Ez kb olyan 90-100.
Ha SM kerék van benne, akkor mér ilyen badarságokat.
Az enyém is ilyen.
Majd holnap.
Jó éjt.
apuci te nem tudsz valmit a folytások kiszedéséről?
Itt.
De én a helyedben a linket egyből ide tenném.
Sok sikert.
Hát persze...140.
Mentél Te már 140-el? Kocsival!
és még kellene valmi kép vagy leírás hogy hogyan tudom kiszedni belöle
forog az de láttam videókat hogy 12 ezreket forog meg 140 el repeszt és az enyém anyit nem tud
Helló.
A kipufogóban, a povernél, a kilóméteróránál, a CDI-ben....stb.
Rengeteg helyen.
El kell indulni az elejétől fogva, és folyamatosan kiszedegetni mindet sorjában...
Nem forog ki vagy mi a baja?
Hello azt szeretném kérdezni hogy dt 125r ben holl vanak folytások?
Jó válasz MCADWEE. Asszem valamikor utána nézek annak a tányéros halogén izzónak hátha lessz.
A CDI maga a gyújtásrendszer típusának a rövidítése (capacitor discharge ignition = kondenzátorkisüléses gyújtás) A gyújtás vezérlő egység amire te gondolsz. Általában nem indul a motor, szikrát sem ad ha az kidöglik. Arra való, hogy a fordulatszám függvényében változtatja az előgyújtás szögét, hogy minden fordulaton a lehető legtökéletesebb időben robbanjon a keverék (a keverék nem egyből lobban fel teljesen, kell neki egy kis idő, ezért az előgyújtás)
Sziasztok egy buta kérdésem lenne, honnét lehet tudni, hogy a CDI-nem jó?125 DT LC-ről beszélek,be sem indul egyáltalán a motor?Vagy mire jó a CDI?Bocsi a hülye kérdésért de láma vagyok hozzá.
Lehet kapni olyan tányéros halogén izzót mint amilyen a 40/45 W izzó csak halogénbe, ugyanaz mint a H4 csak tányéros, valamelyik nap tettem be egyet egy renault 5-be, abba ilyen műanyag átalakíó volt, de az megolvadt és szar irányba világított.... ez amit mondok, ez még Hella-ban is létezik.....
Én azt a gallért felforrasztottam a másik égőre. Csak az nem mindegy, hogy milyen magasságban raktad fel a gallért, mert a képen is látszik, hogy a halogénre totál máshova kell, hogy az izzószálak azonos helyre kerüljenek. Én meg azért módosítottam a foglalatod a lámpában, hogy ne kelljen minden égőcserénél forrasztgatni.
30fornit egy átalakító gyűrű és akkor nem mókolsz, anyi az 1 dolog amit kell csinálj az izzoval hogy az egyik fülecskét levágod... tökéletesen passzol
Mcadwee én elmondom mit mókoltam hogy jó legyen. Meg hogy milyen volt benne. 1 kép ilyen égő volt benne a sárga a műszerfalon. Na az volt benne sárga a színe 12V 40/45W Jól világított bele de azt a simsonba beleraktam me tetszetta színe XD. Ez a foglalat az MZ TS 250/1 es mocinak a foglalata gyárilag olyan. Nos ugye van még 2 kép ott ott a halogén meg az mz izzó ami belemegy a yamahába. Erre van tervezve a foglalata a foncsornak vagy minek. Nos én a nagy búrás mz égőről öngyujtóval lemelegítettem azta nagy kör foglalatot, és az égő onnantól nem kell. A halogénről nem tudtam lemelegíteni ugyhogy arról leflexeltem. Utána rátettem az MZ foglalatot a halogénra onnatól 1 gond volt még, valahogy rá kéne fogatni. Azt csináltam beletoltam a halogént és jól körbe szigszallagoztam és az megfogta. Így építettem bele a halogént lámpa meg focsor módosítás nélkül XD. Remélem érthetően montam.
Az övébe a H4-es izzó simán belemegy csak kell egy átalakítógyűrű ami 30 ft
* foglalatokkal
Semmi gond. Azért kérdeztem, mert én már jópárszor szórakoztam foglalaottal, pl a DT-be olyan égő való, amit sehol se kaptam a környéken, postával meg nem igazán izgi a dolog, így egy szimó foglalatot faragtam be, de fél milliméterenként kellett hézagolnom, hogy jó helyre világítson. Ha nem ér be eléggé az izzószál, akkor széthordja oldalra a fényt és lyuk lesz középen, ha nagyon beér, akkor először egy pontban fog csak világítani, utána annál is lyuk lesz. Megoldás: van egy fasza full króm ködlámpám H1 foglalattal, amihez lehet kapni halogén égőt 6V25W-ban. Mint a gyári. És még tetszik is vele... konzolt kell készítenem és mehet is fel. No meg megoldani, hogy legyen tompított.
Erre kajak nem emlékszem, viszont ha így volt akkor már mehetne ahhoz a lakatos cimbihez :)
Bocs jól elírtam a nevedet.
Jó reggelt Mindenki! Macdawe Nem teszteltem le semmit beraktam és kész. XD Kösz az infot a halogén meg ezekről. További szép napot.
Elkopni ott nagyon nem tud semmi, batár fogaskerekek vannak. Széthúzni nem kell. Amit mondok, a rugó, esetleg a befogó műanyag lehet a gyengéje. A korábbi mx-emben egy szimó rugóját tettük bele kis módosítással.