Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hideg indítás kevés benyát kap szegény a keverék. A foltok meg a nem jól záró tűszlep miatt vagy karbi tömítés.
Amúgy lehet az is csak ne a veszélyesebb vizekre tereljük egyből, hogy szegényítsen.
De az TAVASSZAL volt. Most hidegebb lett a levegő a korábbiakhoz képest, dúsabb keverék kell neki, nem lehet esetleg, hogy pont túl szegény?
Heves Megyében motoros sincsen?:) Érdekes..pedig tele szokott lenni a Mátra motorosokkal,akik általában Gyöngyösön is átmennek.
Helló nekem is kellene egy kis segítség! 80 -as Dt Lc 2 53 V , szóval miért lehet az, hogy nehézkesen indul a motor amíg hideg, plusz benzin foltokat hagy ha áll pl pár napig.
Igaza lesz muminak, nálam is volt ugyan ez tavasszal, egy kb fél fordulatot tekertem a keverék csavaron kifelé, vagyis szegényítettem rajta. Ez megoldotta.
adamsilye@gmail.com az emil címem, msn-en nem vagyok gyakran:)
Csak egy ötlet, esetleg túl sok benzint kap. Ez azt eredményezi ,hogy a hidegindításhoz megefelelően túl dús a keverék, de üzemmeleg állapotban ez már sok neki.
Sziasztok!
Van egy Yamaha dt 80 lc1 es motorom és mostanában jelentkezett egy probléma: Hidegen tökéletesen indul, de ha bemelegszik utána nagyon nehezen, vagy csak tolásra.
Én a gyertyára gyanakszom, de még nem tudtam elmenni újat venni... :)
Szerintetek mi lehet a probléma?
kopaszkak1 felhasználó gyárt tárcsákat bármilyet bármilyen méretbe.
Bagyinka meg tudnád adni az e-mail címed? vagy msn-en szoktál lenni?
és ha netán cserés lenne a tárcsa, hol lehet kapni DTR-hez első-hátsó tárcsát? esetleg lehet variálni hogy hogy nézzen ki?
hát az 1mmmár nem oké

gépkönyvben meg van határozva, szerintem olyan 2.5 körül lehet a minimum
Dt tárcsa hány mm ig használható még? Csak azért érdeklődöm mert ha minden összejön nemsokára tárcsás lesz az enyém is
mindíg először azokról beszélünk ami szép és jó, a rosszat meg a végire haggyuk amikor már nem figyel senki
Én az 1mm-rel kezdtem volna
fékfolyadék cserélve rögtön megvétel után. Főfékhenger karmantyúk nem eresztenek át, az úszónyereges féknyerrk stiftjei sincsenek berohadva, szépen zsírozva úsznak . fém fékcsövet tettem rá ekkor megint folyadékot cseréltem, már a második Newfren gyártmányú /szerintem szinter/ betét garnitúra van benne. És a fék még mindíg kaka. De a hiba a tárcsában lehet, szóval valószínűleg konstrukciósan jó. a tárcsám most cserés mert a közepe 1 mm es ,és kiváló cintányérnak. Ha tárcsacsere után is rossz lesz, akkor ez van..
a főtengelyen lévőt?:D
No yuser manul sokat keresetem de csak a DT - R hez találtam az meg nem ok. Én is sejtem hogy valahova a kuplung köré kell betenni XD. Már csak 1 cucc kell me nemtom összerakni a blokkot néllküle. A Lendekéréknél ami van hosszúkás csavar. Elhagytam.
az vagy oda megy a kuplung alá vagy a kuplungkosár és a kuplung agy közé service manualt nézd meg.
Heló mindenki! Van itt 1 hézagoló amit má nemtom hova kéne rakni. Légyszi segítsetek. Köszi.
Szia!
8 at mondott a srác aki most bontja a dt-t. 12 az most sok sajnos.
Enyémmel is lehet stopizni csak az a gáz hogy nagyon kell húzni a kart, az 50-esemen ezerszerjobb volt az ajp fék. Dt-t 125r-en szar a fék, ennyi :)
Nekem 5.1-es fékolaj van benne. 1 éves betétek..de a sztápi még mindig megy vele..csak tudni kéne
nekem mióta lecseréltem fém fékcsőre, azóta az enyémmel is lehet stoppizni....
Normális, belevaló betét+nem 20 éves fékfolyadék, nem vállas tárcsa,nem áteresztő felső karmanytú, kb ennyi amitól fog.

Nyilbán egy elolajosodott régi betét bezsorult dugyttyús nyereg, 20 éves fékfolyadékkal nem fog sehogy.
(a tied nyilvánnem ilyen, csak mondom)