Javítsatok ki ha tévedek "Nickel-Mittelelektrode" az nem irridiumos és nem is ugy néz ki mint egy irridium gyertya, meg ha jóltudom irridiumba nem lehet br8es a neve
és persze ha az a gumi lenne rajta amivel kijött a gyárból és olyan légnyomással akkor is tökéletesen GPS pontossággal mérne, nmááá ami kijön szalonból 0km-es autó az is fog csalni felfelé. amugymeg a való világban élünk és nem a tökéletességben :) a gps is csalhat...
Egyes különböző méretű, mintájú gumikkal és más-más keréknyomással is mást mér az óra. Ezért újabb kocsikon be lehet programozni a téli gumi vagy csak simán a gumi méreteket a gépbe, hogy jól mérjen. Csak ennyi. :)
és mi a baj a gumi mérette? gyár rosszul adta meg talán? 5-el mér többet 90-nél, teljesen jó ahoz hogy nézed az órát 90... nem kapsz majd csekket gyorshajtásért.
haveromé is 150 fölött ment sm szettel(de senki sem tudja hogy mi volt benne csinálva 12ezret leforogta simán)... 350-es dr ment 140-el és megelőzte a dt-vel a srác. Tegyétek rá a gps-ta motorra és kjön hogy nem is csal anyit... Nekünk egy régi malac passat van gps szerint amikor 90-el megyünk akkor óra 95-ön áll...
Valami "szól" a hengerből, én is arra tippeltem. Ami érdekes, hogy hidegen, míg be nem melegszik, 2 és 3ezer között hangosan csörren valami a hengerben. Ha bemelegszik, akkor már nem.
Apuci, láttam hogy tegnap este hihetetlennek láttad azt a 140-et DTR-rel Haveromnak van egy 2007-es DT-je, Gianelli rendszerrel, minden fojtás kiszedve és tényleg megy 140-et endúró szettel.... szóval hogyha minden ki van szedve akkor hihető az a 140
Megoldódott a problem?
Vagy nem is motoroztál azóta?