én is ilyesmire gondolok, mert most meg megy akkor ezek szerint csak annyi baj volt vagy rosszul rakták össze akik előzőleg szétszedték, remélem összerakás után is jó lesz. Még annyit hogy a főtengelyen két különböző méretű csapágy van elképzelhető ez, mert a gyári könyv egyformát ír?
Sziasztok! Mi okozhatja azt, hogy eddig nem volt 6. sebességem nem vett csak 5-t és most szét lett húzva a blokk és mindent rendben találtunk benne, nincs elkopva semmi és így szétszedett állapotban mind a 6 sebességet veszi, akkor miért volt csak 5 sebességem vagy most hogy szét lett szedve "megjavul" és összerakás után is mind a 6 meglesz? köszi a helpet
Úgy érzem jobban tudok rá vigyázni mint egy szerelő. A szerelőkben már nem nagyon bízom, tisztelet a kivételnek. De az biztos, hogy ha te csinálod akkor ott nem az a lényeg, hogy minél hamarabb megcsináld, hanem figyelmesen, nem ütöm vágom módra.
Szevasztok!
Hétvégén már úgy éreztem, hogy bejárattam gépet. Hát srácok nagyon megy a motorom. Sose ment még így.
Komolyan mondom 3.ban 5000-től simám elforgatja a kereket. Tiszta durva, hogy 3.-ba megyek és ahogy húzom a gázt úgy veszik a lapot, úgy rúgja földet.
Ezt rendesen megcsinálni úgy lehetne, ha darálnék hozzá egy talpas-menetes tüskét amire az anya felszorul, , de gondolom azt nem annyira szeretnéd kifizetni, ráadásul egy darbért egy célszerszám gyártása hüyléség is.
Úgyhogy parasztosan befogtam a tokányba, ami meg persze azzal jár, hogy nem lehet rendesen meghúzni, mert akkor eldeformálódik. ennek meg az a következméyne, hogy a homloklap 1 tizedet nem fut , de ezt én nem érzem tragádiának, ne azt használd elfekvő felületnek, hanem az eredetit.
(nem mintha, az futna:)
Ráadásul, a tokmányba befogva mérni sem lehet rendesen mert nem fér oda a saccvas, evvől kifolyólag az egyik 7,9 a másik 8,20
Magyarul szar, de hazsnálható:)
Mivel hezitáltál, hogy 1-es vagy 1,25 ös az emelkedés, kétféle anyát vettem iylat is oylat is.
azt használd ameyik rávaló.
Üdv! Szerintetek mennyit ér ez a DT 125? Évjáratát nemtudom, de még nem poweres. Átlagos állapot, frissen fúrt henger+ dugattyú, de más nem lett cserélve. A lámpák le vannak szedve. Kb mennyit érhet? És mennyi lehet bontottan egy berúgószerkezet hozzá?
Igen igen ugyan az kell a főtengőre is jobb oldalt kihajtásnál. most összerakásnál elreccsent a menet és csavarboltba egyszerűen nem lehet 12x1 est kapni menetfúrom meg sajna 1.25 nél megáll
Beönthetem a 10w40 es motorolajat? Kárt nem csinálok vele szerintem jól gondolom?
Hétvégén már úgy éreztem, hogy bejárattam gépet. Hát srácok nagyon megy a motorom. Sose ment még így.
Komolyan mondom 3.ban 5000-től simám elforgatja a kereket. Tiszta durva, hogy 3.-ba megyek és ahogy húzom a gázt úgy veszik a lapot, úgy rúgja földet.
:)
175 forint volt a két anya.
Kb 120 forint volt a posta
Szeritem ezzel ne bohockodjunk.
Némi magyarázat:
Ezt rendesen megcsinálni úgy lehetne, ha darálnék hozzá egy talpas-menetes tüskét amire az anya felszorul, , de gondolom azt nem annyira szeretnéd kifizetni, ráadásul egy darbért egy célszerszám gyártása hüyléség is.
Úgyhogy parasztosan befogtam a tokányba, ami meg persze azzal jár, hogy nem lehet rendesen meghúzni, mert akkor eldeformálódik. ennek meg az a következméyne, hogy a homloklap 1 tizedet nem fut , de ezt én nem érzem tragádiának, ne azt használd elfekvő felületnek, hanem az eredetit.
(nem mintha, az futna:)
Ráadásul, a tokmányba befogva mérni sem lehet rendesen mert nem fér oda a saccvas, evvől kifolyólag az egyik 7,9 a másik 8,20
Magyarul szar, de hazsnálható:)
Mivel hezitáltál, hogy 1-es vagy 1,25 ös az emelkedés, kétféle anyát vettem iylat is oylat is.
azt használd ameyik rávaló.
Aggyá címet, megy borítékban