Közepes és alacson fordulatú , kis literteljesítményű 4t nél igen.
Ahol mér van kakaó is, ott elég cifra gyújtástérkép áll elő.
A 2t annyiban teljesne más, hogy mivel a rezó konkrétan része a vezrlésnek, erőteljesen beleszámít a henger töltéscseréjébe, így a rezó munksávja alatt a henger töltése igen rossz, ezért a bezin viszonylag lassan ég.
A rezósávba érve, a körülmyének javulnak, gyiorsul az égés, és lehet visszavenni a gyulából.
És akkor most nekünk tanították rosszul az iskolába, vagy rosszul értelmezem? Mert nekünk azt tanították hogy ahogy nő a fordulat úgy nő az előgyújtás, de akkor pont fordítva?
Az ék(mi ugye nem ék hanem retesz:) teljesen elhagyható, csak a hülyék kedvévért van benne, azért, hogy a felkészületlen szakik legalább nagyjából uygan oda tegyéj fel a lendkereket, NEM az tartja a lendkereket, hanem a kúp.
(felkészültebb ember meg úgy is mér minden felszerelés után, akkor meg mindegy, hogy van e retesz or not)
Hiába nem tartod jó ötletnek, a gyárilag beállított 10 fok elgy marhaság.
HA megnézed, minden közepes fordulatú benzinmotornak uygan annyi az előgyújtása, mivel ez a benzin égési sebességéből következik.
(rendszerint 20fok környéke)
Apuci annyit tett, hoyg az agyalágyult 10 fokot felemelte egy értelmesebb értékre, ahonnan a gyújtás eléggé visszaszabályoz, ennek eredménye képpen, már nem áll meg a motor 9 ezren terheletlenül is.
A vak is láthatja, hogy 9ezeres fordulatra a nulla fok előgyújtásnak más célja nicnsen,mint, hoyg a motor megfeleljen a teljesítmény normáknak, és ne forogjon tovább.
Ez teljesen szokásos eljárás, kissebb motoroknál uygann ezt csinlják.
ezeknél a gyújtásoldali fojtásmentesítés annyiban merül ki, hogy
1: veszel egy "tuning" cdi-t sok pénzért, ami ygakolratilag annyi, hopgy nem húzza vissza a gyújtást nulla fok alá.
2: kidobod a picsába a gyári folyott cdi-t és 500 forintból építesz egy mezei (nem pic-es:) tirisztoros elektronikát.
SAjnos ezt az utóbbit poweres motornál nem lehet eljátszni, mert ugyi a powet is vezérelni kellene valahogy.
Továbbá:
HA megtekintenél egy versenykrossz gyári gyújtásgörbét, oylasmit látnál, hogy 30 fök felett indul a gyújtás, és innen hzigál vissza a fordulat emelkedésével.
Nekem mindegy.
Én felírtam, mire jutottam.
Az egy dolog, ha veszel egy krosszt, teszem fel egy 80-ast, ami kb ennyi lóerő és rárúgsz, úgy visszarúg, hogy leveri a lábad.
Namost eddig Én volt hogy kézzel beindítottam a kecskét, ha olyanom volt, pedig van benne kompresszió.
Ezt ezen állapotban nem próbálnám meg...nem kicsit rúg vissza.
Mellesleg egy széria motornak a gyújtását nem fogják hegyre rakni, főleg hogy szarrá voltak fojtva.
Úgyhogy nem értek egyet az érveléseddel.
Ha kíváncsi vagy, tedd el 10 fokot, és próbáld ki.
Nem kell a negatív kritika, saját f@szommal verem a csalánt.
Hát nem tartom jó ötletnek a lendkerék forgatását pláne ék nélkül.Az előgyujtástól nem igen jó eltérni ami gyárilag meg van adva.
Inkább h másnem veszek eg CDI-t és azzal oldom meg.
Alapelőgyújtás 12 fok. Onnan húz rá, még kb 5-7 fokot.
De csak kis gázra, utána visszaáll 12-re, fix fordulaton kb 3000Rpm.
Én ezen húztam kb 30 fokra....
Sziasztok elért az 50es MX ek átka, nemtudom rúgni a gépet, hacsak nem oldalba. Úgy éreztem szép lassan elfogy a rúgási tartomány.
Van valakinek kép hogy mi kopik el? Meg hogy orvosolható?
Mindenképp bontott alkatrész kell vagy legyártható? Remélem nem kell széthúzni, vagyis úgy emlékszem nem.
12 fok "alapelőgyújtás" az nagyon kevés, ha onnan huzigál vissza, az hüyle vicc.
A normál közúti benzinmotor 20 fok környékére kell hogy gyújtson, magas fordulatron innen kellene visszacibálni.
Levi: A 80-as dété fojtását írtam a srácnak válaszul.
emzoli: Remélem jó lesz, szerintem tesztelni kéne terhelten, lehet terhelésen bekopog....Kicsit nagy lett így az előgyula 30-35 fok környéke, és 10.500- ig leforog.
Nekem ez pont elég, jobban veszi így a lapot, nekem az a 8-9000-es tartomány kéne de nagyon....
Athlonator: Leveszed a lendkereket, és ék nélkül még teszel rá előgyulát.
Nekem 12-fokon volt, még adtam neki kb 10-et. És akkor 0 fokra húzza vissza....
Igazság szerint, ki kéne próbálni egy eltolt ékkel, mert tegnap azzal szívtam, hogy hiába húztam meg a lendkerék anyáját, visszafordult a régi helyére.....
Ahol mér van kakaó is, ott elég cifra gyújtástérkép áll elő.
A 2t annyiban teljesne más, hogy mivel a rezó konkrétan része a vezrlésnek, erőteljesen beleszámít a henger töltéscseréjébe, így a rezó munksávja alatt a henger töltése igen rossz, ezért a bezin viszonylag lassan ég.
A rezósávba érve, a körülmyének javulnak, gyiorsul az égés, és lehet visszavenni a gyulából.
Az ék(mi ugye nem ék hanem retesz:) teljesen elhagyható, csak a hülyék kedvévért van benne, azért, hogy a felkészületlen szakik legalább nagyjából uygan oda tegyéj fel a lendkereket, NEM az tartja a lendkereket, hanem a kúp.
(felkészültebb ember meg úgy is mér minden felszerelés után, akkor meg mindegy, hogy van e retesz or not)
Hiába nem tartod jó ötletnek, a gyárilag beállított 10 fok elgy marhaság.
HA megnézed, minden közepes fordulatú benzinmotornak uygan annyi az előgyújtása, mivel ez a benzin égési sebességéből következik.
(rendszerint 20fok környéke)
Apuci annyit tett, hoyg az agyalágyult 10 fokot felemelte egy értelmesebb értékre, ahonnan a gyújtás eléggé visszaszabályoz, ennek eredménye képpen, már nem áll meg a motor 9 ezren terheletlenül is.
A vak is láthatja, hogy 9ezeres fordulatra a nulla fok előgyújtásnak más célja nicnsen,mint, hoyg a motor megfeleljen a teljesítmény normáknak, és ne forogjon tovább.
Ez teljesen szokásos eljárás, kissebb motoroknál uygann ezt csinlják.
ezeknél a gyújtásoldali fojtásmentesítés annyiban merül ki, hogy
1: veszel egy "tuning" cdi-t sok pénzért, ami ygakolratilag annyi, hopgy nem húzza vissza a gyújtást nulla fok alá.
2: kidobod a picsába a gyári folyott cdi-t és 500 forintból építesz egy mezei (nem pic-es:) tirisztoros elektronikát.
SAjnos ezt az utóbbit poweres motornál nem lehet eljátszni, mert ugyi a powet is vezérelni kellene valahogy.
Továbbá:
HA megtekintenél egy versenykrossz gyári gyújtásgörbét, oylasmit látnál, hogy 30 fök felett indul a gyújtás, és innen hzigál vissza a fordulat emelkedésével.
Én felírtam, mire jutottam.
Az egy dolog, ha veszel egy krosszt, teszem fel egy 80-ast, ami kb ennyi lóerő és rárúgsz, úgy visszarúg, hogy leveri a lábad.
Namost eddig Én volt hogy kézzel beindítottam a kecskét, ha olyanom volt, pedig van benne kompresszió.
Ezt ezen állapotban nem próbálnám meg...nem kicsit rúg vissza.
Mellesleg egy széria motornak a gyújtását nem fogják hegyre rakni, főleg hogy szarrá voltak fojtva.
Úgyhogy nem értek egyet az érveléseddel.
Ha kíváncsi vagy, tedd el 10 fokot, és próbáld ki.
Nem kell a negatív kritika, saját f@szommal verem a csalánt.
Inkább h másnem veszek eg CDI-t és azzal oldom meg.
De csak kis gázra, utána visszaáll 12-re, fix fordulaton kb 3000Rpm.
Én ezen húztam kb 30 fokra....
Van valakinek kép hogy mi kopik el? Meg hogy orvosolható?
Mindenképp bontott alkatrész kell vagy legyártható? Remélem nem kell széthúzni, vagyis úgy emlékszem nem.
HA 30 mondjuk 3000 ig akkor sem, ha mondjuk 5ezer környékére már 20 ra visszamegy.
A normál közúti benzinmotor 20 fok környékére kell hogy gyújtson, magas fordulatron innen kellene visszacibálni.
emzoli: Remélem jó lesz, szerintem tesztelni kéne terhelten, lehet terhelésen bekopog....Kicsit nagy lett így az előgyula 30-35 fok környéke, és 10.500- ig leforog.
Nekem ez pont elég, jobban veszi így a lapot, nekem az a 8-9000-es tartomány kéne de nagyon....
Athlonator: Leveszed a lendkereket, és ék nélkül még teszel rá előgyulát.
Nekem 12-fokon volt, még adtam neki kb 10-et. És akkor 0 fokra húzza vissza....
Igazság szerint, ki kéne próbálni egy eltolt ékkel, mert tegnap azzal szívtam, hogy hiába húztam meg a lendkerék anyáját, visszafordult a régi helyére.....
92-es DT-re valakinek benzincsapja lenne eladó?
Választ előre is köszi
(az oylan mint a tiger, csak az csíkos DDD:)
N akkor körülök, a megoldás annyira triviális, hogy ott van ez ember orra előtt, és nem látja.)
Na mesélj csak mire jutottatok?
hogy érted azt, hogy húz a trimmer jelen?
Azt kell kivágni, meg kell rá egy nyitott dob.