Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Rendőrigazolvány 17 évesen? Hát ezt hogy sikerült? Csak nem Józsefvárosi piacon vetted?
Háát mikor mentünk Szürdökpüspökire, akkor odafele megállítottak.
Keresem az ürest, nyúlok a papírjaimhoz a zsebembe, erre hallom: "Haladjon tovább kérem!" 3szor mondta el mire meghallottam.
Megállt bennem az ütő. De utána jöttem rá, hogy a tanktáskám teteje átlátszó, és a GPS mellett ott volt a rendőigazolványom, úgyhogy megúztam.

Én pl nem nagyonm járok a városba, és először vittem utast, most a túrára. 5ödjére ülhetett fel mögém az asszony a túra alkalmával. De megérte. Nagyon jól motorozik a kislány.
hahaha
He he milyen kicsi a világ! Hát igen. Az a doboz nem gyári kiegészítő rajta XD De a célnak megfelel.
Hali!
Jól nyomjátok rendszám nélkül, ( ha jól láttam), A Dt-vel tényleg ki lehet menni a világból, ha rendben van a gép.
Az enyém egy 80-as, de levettem a hátsó lábtartót is. Tifelétek nem piszkálódnak a zsernyákok ilyesmi miatt? ( 2személy stb) Nálunk (Budapest)múltkor a Bajcsyn 2 mocisrendőr a robogósokat meszelte egész délelőtt, és az adattáblákat nézegették nagy erővel... mivel mocival dolgozom, nem győztem kerülgetni őket, nehogy leintsenek...
Alien!
Volt szerencsém élőben látni a mocidat a halasi tesconál..a hátsó dobiról rögtön megismertem
De klassz!
de ha levennéd a sisakról a csini kis szarvakat, lehet csak 5,35-öt enne 234 km-en!
sziasztok !valaki segitsen rajtam ! levegős 125-175 hengert keresek . laja7@citromail.hu itt vagy 30/277 21 36
Szasztok skacok.
Újra pöfög a mocika, mentem is vele azóta 800km-t. Most hétvégén voltam asszonnyal Szurdokpüspökin. Nagyon élvezte. Tanktáska, GPS, doboz, minden ami kell.
Ma mentem el tankolni, és 190km-re tankoltam 5,78l-t. Az egész jó teljesítmény. Főleg folyamatos 3,5-4000-es fordulaton.
Itt is van egy kép milyen jól is lehet túrázni a kis DT-vel.

Tavaly még Pestről elmentünk vele szakadó esőbe Villányba a motorostalálkozóra. 6ik koppon 90-el végig, nagyon jól bírja. Ajánlom mindenkinek.
helló bobek111
lenne egy 94-es 125-ös dt 50-es papírokkal, vagy hobbi célra ha érdekel írj
Szeva bobek111!
Nekem meg van egy DT 50 mx-em. Rendszám nélküli XD Ha gondolod szólj és megbeszélhetünk egy cserét.

(Az MZ haveré)
Helló! Rendszám nélküli dt is érdekelne?
Szevasztok! Nemtudna nekem vki abban segíteni hogy a tdr kerekei belemnnek a dt-be?Ja és ha vkinek lenne Dt-hez utcai eslő gumija vagy ha jó bele a tdr akkor 1 tdr szett akkor engem érdekelne .... Csákó
szeva
van egy eladó 125 ös dt-m
friss műszaki 2009-ig érvényes
ha valakit érdekel itt megnézheti
http://www.hasznaltmotorok.hu/hirdetes/154174
ér
deklődni 06 70 458 1954
vagy elcserélném egy rendszám nélkülire
szeva
a DT be NGK BR 9-es gyertya való
Lord89 gondoltam hogy mindenki tudja a tartalékos szöveget amit leírtam,,de gondoltam Fear ezt nem vágja ,,csak azért írtam le.:D,,szelep meg télleg nincs 2t motorba igazad van,,fúvóka szó találóbb lett volna
hengeren juk? a felömlökön és a kipufogoleömlön kivül van valami juk?
mi is elvittük ott is aszt modnták h ez a vége...
deh nem hiszem el mer leeht rajta hallani h még nins az a kihuzatott hangja.... tehát ne mleeht kihuzatni... meg egy nagyobb melekedőnél ha nicsn elég ledulet 1-es br tok csa kfelmenni... nemtom mil ehet a bibi v tényleg csak ennyit tud... igaz h naon öreg egy gép deh nagyon jó állapotban van... tövig lekaptuk a kipufot hátha abab nvan foyltás (kegyetlen hangja lett ) deh nem lett jobb... lekaptuk a karbit nem láttunk benen semmit... kivettunk valami membránt v mi azt nem tom pontosan h mi az akkor el se indult... eddig enyni fért bele... még folytatjuk
Lenne még egy oylan kérdésem a hengeren miért van ott lyuk ahol másik hengeren nincs?
Lehet h az leeht vlaami folytás h ott kiszökik a nyomás?
Kimi a tartalékos gondolatmenetedet baromira nem értem :D mi az összefügés? :D azon kívül hogy tudjuk mire szolgál a tartalék. Jahh és szelepek nem nagyon vannak 2T motorba inkább csak fúvokák. De tudjuk mire gondoltál :)
de ha mész a Dt vel teljesen nyitott csappal,,,akkor persze hogy megáll,,ha már csak mittom 1,5 littyó van benne,,vagy nem tom mennyinél,,azért van mert a gyár nem akarta,,ha pl kimész endurozni a babföldre és aztse tudod mennnyi benzin van benne ,,hogy kifoggyon csontra,,azért van a tartalék mert ha teljesen kifogy a benzin akkor átállítod tartalékra és még hazatudsz menni... de ha kevés benn a littyó akkor elindul tartalékon hiába teszed visza teljesre úgyis megáll majd..:D berúgókarral nem tom mi lehet,,lehet csak annyi hogy a berúgótengely ricnijei nagyon ellehetnek kopva,,és elcsúszik rajt a kar... ha meg alapjárat sincs,,,,akkor karburátorral lehet valami,,megkel nézni,,kikell fujatni kompresszorral a szelepeket benn vagy pumpa ha nincs más.. meg lehet hogy télleg a tank koszos és,,vegyél egy benzincsőre telető MOSS--szűrőt.. de így látatlanba nem tom mi lehet.:D
hát ha tartalékon megy egyébként meg nem akkor a benzin szürő lehet eltömödve, legalábis én erre tudok következtetni. Szed szét és tisztísd ki. a berugokarral nem tudom mi lehet :S de ez nagyon nem hangzik jól :S csak ugy magátol nem jönek szét ott a dolgok, valami nagyobb probléma lehet :S
Nem tudom kitöl veted a motort, de ha nagyon elhanyagolták akkor lehet nem ártana kitisztinani a karburátort meg a légszürőt hogy legyen rendes alapjáratod és nem fuldokoljon. Esetleg rendesen beálítani a powerszelepet és kiégetni a kipufogot. Gyertyát megtisztítani/cserélni. Ha nagyon mocskos a tank és nem bízol a gyéri szürökben, vagy bíztosra akarsz menni, akkor lehet kapni jármüboltokban kis fehér szürőt amit a benzincsöre kel rákötni. Csak elvágod és ráhúzod. Menyiért veted a motort? Tulajdonságai? Esetleg tudsz feldobni pár képet? Sok síkert!
Sziasztok. Tegnapelött vettem egy "96-os yamaha dt-t. A vétel helyszínén pöccre beindult,jol mentsemmi baja nem volt. Hazahoztuk utánfutón, még egyszer be lehetettrúgni, onnantol kezdve a berugokarralmárnem lehetett beindítani, mert egyszerüen nem mozditott a fötengelyen, nagyon könnyen mozgott. Utána jötteksorba a gondok: nicnsen alapjárat. Begprobáltuk feljebb tekerni, de ez sem használ: a kereszteződésekben huzogatni kell neki a gázt. Beletöltöttem 3 liter 95öst, olajszint rendben volt. Már mentem vele egy pár 10 kilométert,és egyszercsak leáll. Rátettem tartalékra(itt még kb 2,5 liter benzin folydogált benne) tartalékon pedig nem fulladozik le. Ha simán megyek vele lefullad ha tartalékon, akkor nem.:S Nincsen vaami tippetek, hogy mi lehetett a berúgókarral, meg hogykevés benzint kap e vagy sem, vaqgy hogy mi van egyáltalánvele. Tudom , hogy így látatlanba nem lehet sokat megtudni, de hátha volt másnak is ilyen problémája. A hozzászólásaitokat előre is köszönöm.

Fear
Sziasztok!

Tegnap menet közben elszállt a kuplungom egyszer csak lágy lett és onnantól kezdve nem oldott semmit, szerencsére tudtam váltani kuplung nélkül is de nagyon aggaszt. A bowden feszes, és látom is ahogy mozgatja lent a deklinél azt a rugós valamit ( bocs nem vagyok szakember).
Valaki megtudná mondani hogy mi történt vele?

Köszi
Különben 2 ütemű 125-ös enduró közül mit érdemes venni, melyik a legmegbízhatóbb tartósabb, olcsó alkatrészes... (egyenlőre Dt 125R párti vagyok), + ugyanez lenne a kérdés 4t fronton. olyan 200E forint körül?
Nekem mtxel mindig bajom volt. kegyetlen egy motor:D