Teljesen igazad van.
A DT 80 lc 6000 -nel 70 -et megy. (gyarilag elol 15, hatul 48-as fogaskerek van Nemet o. -ban)
A DT 80 lc2 6000 -nel 66, 7000 -nel 77, 8000 -nel 88. stb (gyarilag elol 15, hatul 51-as fogaskerek van Nemet o. -ban)
Mind ket tipuson, ha nem Nemet o. -i, akkor 15 50 a fogaskerekek merete.
A kerdes akkor is marad 10000 nel 110 km/h ok, de 13500 -nal 148 km/h?
A Malossi dugon es hengeren kivul semmi mas? Mondjuk karbi, kipufogo, esetleg kiuritett kipufogo?
Meg attetelt is kellett cserelned, mert a DT 80 -ak olyanok, hogy 6. -ba 7000 -t forog, ha 70 Km/h -val mesz, 8000 -t 80 -nal ... stb. Tehat 110 -nel 11000 -t kell forognia. Ez meg Ok! De 150 -nel 15000 -t. Tenyleg ennyit is tud forogni a DT80 ? En elhiszem, de csak az informacio miatt erdekelne, hogy meg mi lett rajta megpiszkalva? Tenyleg erdekel!
Nem ide tartozik,de most vettem egy "deltabox" vázas 125-ös tdr-t. Az a gondom vele, hogy élesebb kanyarokban elég furcsán viselkedik. Ha elkezdem fordítani a kormányt akkor egy idő után vissza kell fognom mert olyan mintha ba akarná fordítani maga alá a kormányt. Egyenesen tökéletesen nem húz semerre. Elötte egy dt-m volt az nem csinált ilyet soha. Mi lehet a gond, vagy ez normális ennél a típusnál?
Na ma vetem olajat motoromba, szokásos husqvarna 2T xp-t Raknám bele ere mit látok, az olajtartály tetején lévő kupak szinte teljesen szét van hasadva :S naba. Edig is látam hogy hasad de nem volt ilyen csunya. Nem tudom honnan tudnák gyorsan ilyet szerezni. Egyelőre szétkaptam, kivetem a belsejéből azt a kis gumirészt meg a szürőt, megpróbálom pákával öszeforasztani a kupakot, müanyaghegeszteni :) Ha sikerül akkor majd feldobok pár képet.
Holnaptól megszünök hivatalos fórum-tag lenni, lévén elviszik a kis-sárkányom. Soha többet nem lesz még egy ilyen megbízható, szeretnivaló motorom, az biztos. Brühhüüühhüűű..... :(
Hát ez brutális egy video. Sok DT fasza :D csak sajnáltam őket :S Lógatós h. lebaszta a gépet :S csunya volt. Én ezért meg se próbálom h. ál e kerékre. Félek h. öszetöröm. :S Pedig álna mert ugratam már 1-2 vele, meg volt hogy véletlenül egykeréken mentem át a kereszteződésen :D
Lasa 1 éve hogy nálam van a motor. Eddig nem volt semmi komolyab baja. Hátso fékbetétet kellet veni bele, meg a sportkipufogot. Ösz vissz 20rugo amit benzinen meg olajon kivül költötem rá. Nameg a csomagtartó, az +3000Ft Úgy érzem h. edig jól álok. Nem volt még problémám a motoral. (kopkop)
2 új gumi, 20000 egyszer szétment az olajszivattyú. Az új 20 ezer volt, fúrás 10 prox dugú 20 eddig 70. vettem rá elölre hátra uj féktárcsát, 15 darabja. plus fékbetétek 5-5. Láncszett: első 3 hátsó hét lánc 9. fötengely szmmering csere. Mind ez egy év leforgása alatt, de azt hozzátenném hogy napi szinten van használva a motor, eti 200-500 Km. TEhát most fullosan jó:D Am ha valaki érdekelne, 240be eladó mert rendszámos kellene. Motor a képeim között.
Hát azt amennyibe benne van, soha nemkapod vissza. Nekem a Dt-m 300ba van benne egy év alatt, abba nincs benne a vételár és a benzin. Összesen 700 körül vna:S:S:S
A DT 80 lc 6000 -nel 70 -et megy. (gyarilag elol 15, hatul 48-as fogaskerek van Nemet o. -ban)
A DT 80 lc2 6000 -nel 66, 7000 -nel 77, 8000 -nel 88. stb (gyarilag elol 15, hatul 51-as fogaskerek van Nemet o. -ban)
Mind ket tipuson, ha nem Nemet o. -i, akkor 15 50 a fogaskerekek merete.
A kerdes akkor is marad 10000 nel 110 km/h ok, de 13500 -nal 148 km/h?