Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem ini,,hanem pls-t akrtam bocs,,máá hat a meggybor:D:D
ini.milyen motor,,hol nézted? milyen oldalon,,,vagy mire érted?
aztán mi honnét tudjuk mit nézel épp most
Sziasztok!nagyon légyszi mondja már meg valaki hogy honnan tudom hogy mennyibe kerül az a motor amit épp nézek...hol van kiirva?FoNTOS%!
háááát én múltkor 4et vettem 2 ezerért
bár egyet le is zúztam mindjárt
yard köcsögölt az index miatt valami kell rá
nem szép de olcsóért lehet venni mert senkinek sem tetszik
nekem 86 a 80as dt vége automata trafi mérte csak pontos
gyári rajta minden
Szia!
Erre a benzincsapos problémára lehet az a megoldás, hogy a benzincsap el van tömődve.
Nem tudom hogy a DT-nél hogy van, de általában az ábra szerint oldják meg a nyitva/tartalék kérdést. A nyitva állásnál a kis cső tetejéről szív a tankból és ha az el van tömődve, akkor leállhat. De ha lent körben nincs eltömődve, akkor a tartalék álláson fütyörészve megy. Szal nézd meg, tisztítsd ki!
Figyu, ha nem találsz, akkor tök egyszerűen meg lehet oldani a dolgot: keresel egy hasonló kupakot simson, jawa, etz, fűnyíró, mindegy, csak átmérőben legyen akkora. Vagyis kicsit kisebb, és ha nem passzol a menet, akkor elviszed egy esztergályoshoz, megfésüli a menetedet a karbin és rávágja az MZ kupakra a menetet. Osz csók.
sziasztok!
Légyszi segítsetek!
milyen áttétel van gyárilag a YAMAHA DT 125R- ben?(hányfogas az első és hányfogas a hátsó)és milyet érdemes venni?És milyen láncot vegyek hozzá?jó a no name gagyi is?
hello! segítséget szeretnék kérni! Apámnak oda adtam a motoromat (yamaha tdr),aztán ment vele,azt mondta hogy nem jó a kuplung mert sebességbe nem indul el,aztán baszogatta a kuplung kart és azután se indult 1.-be de nem tudom valamit jól elbaszott mert már csak a 2. és a 3. seb. fokozatot lehet kapcsolni. utána vissza állítottam a kuplung kart de ugyan olyan szar. Most beszart a váltó? új váltót kell vennem? lécci segítsetek!
Ne egy military shop-ban vettem, a rendőrségen :)
Hála a sógoromnak.
fúúúj...annó ilyen indexekkel vettem a dt-t...egyból le is rugdostam róla...elbaszott ronda
Szia!
Én 3ezerre gondoltam. Neked mennyit ér meg?
pesstől 30km-re lakok, de pesten a 9.kerbe járok suliba a nagyobb helyeken bárhol jó pl köki, nyugati, nagyváradtér, népliget!
És most én kérek segitséget.
Lelopták a karburátoromról a schubert tűt lefogó sapkát. (Egy sufni tuningal megoldottam, gyogyszeres müanyag kupakja pont passzol rá de falsot szív igyis, ideiglenesen jó, de igy nincs alapjárat.) Egész M.o-t végig telefonáltam de sehol nincs ilyen.Hajlandó vagyok egész karbival megvenni csak legyen.
Ha már mindenki sebességről beszél, minden gyári 80-as lc2-es a büvös 80-ra van állitva.Nemmegy többet, nem forog többet.
Amugy az enyém csak egy mallosi dugót és hengert kapott igy utazó seb:110km/h de a vége 150km/h volt.Ezt csak egyszer csináltam, nemhajtom agyon.
Ha még nem kaptál erre választ akkor megmondom.Az a kis luk arra van, hogy egy müanyag féktárcsa védőt csavarozz oda.
szeva
csak 125-ös motor érdekel
üdv
szeva
érdekelne a motor
hivj ezen a számon 06 70 458 1954
Hát ha igy is tudsz vele menni, tehát a kuplung jó csak nem emel ki akkor 1 dolog lehet.
Az kis rugos izé amit írtál a kiemelő szerkezet. (Ettől nem megy el a motor amikor sebességbe van és állsz, mert eltolja a lamelákat egymástol a kuplung kosárba.) Ez ugynézki belül, hogy van az amit látsz a bovdennél ami belemegy a blokkba és a végén (Most jobbszó hijján) csapott amit követt egy hosszú kis acél szár aztán egy pici csapágy golyó és ismét egy kis acél szár aminek a végén van egy lapos kör alakú"sapka" (a blokk jobboldalába végződik), na ez emeli ki a kuplung szekezetett, vagy tolja el egymástol a ferodol lamellákat.És szerintem neked ez törhetett el. Szedd le a jobb oldali deklit és csavard ki a 4 rugos csavart a kuplungrol, szedd le és meglátod.
Hát persze...vettél 1használt és még nemis fiatal motort ezzel tisztába kell lenni,bármikor elromolhat!Sajna ezvan
Amit kivettetek membránt a karbi mögött az arra van, hogy amikor a dugó felfelé halad (sűrit) akkor a tank alol egy kis müanyag dobozbol süritett levegőt nyom a dugó alá (nevezük kompresornak), és ezért nem indul be ha kiveszed mert akkor a levegő össze-vissza megy ott. Azaz falsot szív és igy nemfog menni. Az a luk a hengeren pontosabban holvan? Bal elől, és alul?
Mindenhol létezik a 3 napos garancia.Vidd vissza.Ezt tanácsolom.Ami ilyen jól beindult ott az eladonál és nálad sorra jönnek elő a bajok, ez a legjobb amit tehetsz.
hi
mennyi lé, és merre található?
Sziasztok!
van eladó 3db gyári dt indexem a hosszú száras!Jó állapotúak!