háááát én múltkor 4et vettem 2 ezerért
bár egyet le is zúztam mindjárt
yard köcsögölt az index miatt valami kell rá
nem szép de olcsóért lehet venni mert senkinek sem tetszik
Szia!
Erre a benzincsapos problémára lehet az a megoldás, hogy a benzincsap el van tömődve.
Nem tudom hogy a DT-nél hogy van, de általában az ábra szerint oldják meg a nyitva/tartalék kérdést. A nyitva állásnál a kis cső tetejéről szív a tankból és ha az el van tömődve, akkor leállhat. De ha lent körben nincs eltömődve, akkor a tartalék álláson fütyörészve megy. Szal nézd meg, tisztítsd ki!
Figyu, ha nem találsz, akkor tök egyszerűen meg lehet oldani a dolgot: keresel egy hasonló kupakot simson, jawa, etz, fűnyíró, mindegy, csak átmérőben legyen akkora. Vagyis kicsit kisebb, és ha nem passzol a menet, akkor elviszed egy esztergályoshoz, megfésüli a menetedet a karbin és rávágja az MZ kupakra a menetet. Osz csók.
sziasztok!
Légyszi segítsetek!
milyen áttétel van gyárilag a YAMAHA DT 125R- ben?(hányfogas az első és hányfogas a hátsó)és milyet érdemes venni?És milyen láncot vegyek hozzá?jó a no name gagyi is?
hello! segítséget szeretnék kérni! Apámnak oda adtam a motoromat (yamaha tdr),aztán ment vele,azt mondta hogy nem jó a kuplung mert sebességbe nem indul el,aztán baszogatta a kuplung kart és azután se indult 1.-be de nem tudom valamit jól elbaszott mert már csak a 2. és a 3. seb. fokozatot lehet kapcsolni. utána vissza állítottam a kuplung kart de ugyan olyan szar. Most beszart a váltó? új váltót kell vennem? lécci segítsetek!
Szia!
Én 3ezerre gondoltam. Neked mennyit ér meg?
pesstől 30km-re lakok, de pesten a 9.kerbe járok suliba a nagyobb helyeken bárhol jó pl köki, nyugati, nagyváradtér, népliget!
És most én kérek segitséget.
Lelopták a karburátoromról a schubert tűt lefogó sapkát. (Egy sufni tuningal megoldottam, gyogyszeres müanyag kupakja pont passzol rá de falsot szív igyis, ideiglenesen jó, de igy nincs alapjárat.) Egész M.o-t végig telefonáltam de sehol nincs ilyen.Hajlandó vagyok egész karbival megvenni csak legyen.
Ha már mindenki sebességről beszél, minden gyári 80-as lc2-es a büvös 80-ra van állitva.Nemmegy többet, nem forog többet.
Amugy az enyém csak egy mallosi dugót és hengert kapott igy utazó seb:110km/h de a vége 150km/h volt.Ezt csak egyszer csináltam, nemhajtom agyon.
Hát ha igy is tudsz vele menni, tehát a kuplung jó csak nem emel ki akkor 1 dolog lehet.
Az kis rugos izé amit írtál a kiemelő szerkezet. (Ettől nem megy el a motor amikor sebességbe van és állsz, mert eltolja a lamelákat egymástol a kuplung kosárba.) Ez ugynézki belül, hogy van az amit látsz a bovdennél ami belemegy a blokkba és a végén (Most jobbszó hijján) csapott amit követt egy hosszú kis acél szár aztán egy pici csapágy golyó és ismét egy kis acél szár aminek a végén van egy lapos kör alakú"sapka" (a blokk jobboldalába végződik), na ez emeli ki a kuplung szekezetett, vagy tolja el egymástol a ferodol lamellákat.És szerintem neked ez törhetett el. Szedd le a jobb oldali deklit és csavard ki a 4 rugos csavart a kuplungrol, szedd le és meglátod.
Amit kivettetek membránt a karbi mögött az arra van, hogy amikor a dugó felfelé halad (sűrit) akkor a tank alol egy kis müanyag dobozbol süritett levegőt nyom a dugó alá (nevezük kompresornak), és ezért nem indul be ha kiveszed mert akkor a levegő össze-vissza megy ott. Azaz falsot szív és igy nemfog menni. Az a luk a hengeren pontosabban holvan? Bal elől, és alul?
Mindenhol létezik a 3 napos garancia.Vidd vissza.Ezt tanácsolom.Ami ilyen jól beindult ott az eladonál és nálad sorra jönnek elő a bajok, ez a legjobb amit tehetsz.
bár egyet le is zúztam mindjárt
yard köcsögölt az index miatt valami kell rá
nem szép de olcsóért lehet venni mert senkinek sem tetszik
gyári rajta minden
Erre a benzincsapos problémára lehet az a megoldás, hogy a benzincsap el van tömődve.
Nem tudom hogy a DT-nél hogy van, de általában az ábra szerint oldják meg a nyitva/tartalék kérdést. A nyitva állásnál a kis cső tetejéről szív a tankból és ha az el van tömődve, akkor leállhat. De ha lent körben nincs eltömődve, akkor a tartalék álláson fütyörészve megy. Szal nézd meg, tisztítsd ki!
Légyszi segítsetek!
milyen áttétel van gyárilag a YAMAHA DT 125R- ben?(hányfogas az első és hányfogas a hátsó)és milyet érdemes venni?És milyen láncot vegyek hozzá?jó a no name gagyi is?
Hála a sógoromnak.
Én 3ezerre gondoltam. Neked mennyit ér meg?
pesstől 30km-re lakok, de pesten a 9.kerbe járok suliba a nagyobb helyeken bárhol jó pl köki, nyugati, nagyváradtér, népliget!
Lelopták a karburátoromról a schubert tűt lefogó sapkát. (Egy sufni tuningal megoldottam, gyogyszeres müanyag kupakja pont passzol rá de falsot szív igyis, ideiglenesen jó, de igy nincs alapjárat.) Egész M.o-t végig telefonáltam de sehol nincs ilyen.Hajlandó vagyok egész karbival megvenni csak legyen.
Amugy az enyém csak egy mallosi dugót és hengert kapott igy utazó seb:110km/h de a vége 150km/h volt.Ezt csak egyszer csináltam, nemhajtom agyon.
csak 125-ös motor érdekel
üdv
érdekelne a motor
hivj ezen a számon 06 70 458 1954
Az kis rugos izé amit írtál a kiemelő szerkezet. (Ettől nem megy el a motor amikor sebességbe van és állsz, mert eltolja a lamelákat egymástol a kuplung kosárba.) Ez ugynézki belül, hogy van az amit látsz a bovdennél ami belemegy a blokkba és a végén (Most jobbszó hijján) csapott amit követt egy hosszú kis acél szár aztán egy pici csapágy golyó és ismét egy kis acél szár aminek a végén van egy lapos kör alakú"sapka" (a blokk jobboldalába végződik), na ez emeli ki a kuplung szekezetett, vagy tolja el egymástol a ferodol lamellákat.És szerintem neked ez törhetett el. Szedd le a jobb oldali deklit és csavard ki a 4 rugos csavart a kuplungrol, szedd le és meglátod.
mennyi lé, és merre található?
van eladó 3db gyári dt indexem a hosszú száras!Jó állapotúak!