Igen mallosi tuningal vettem.Énis csak a dugó törés után tudtam meg mert kivül semmi jel, írás nemvolt rajta.Akkor majdnem vissza is vittem mert mint mondtam 3000 alatt nagyon nem akar menni.3-4-5-6-ba ha nincs 3 fölött akkor tartja a sebeséget de amint jön egy szembe szél vissza kelett váltani mert elkezdett lassulni hiába huztam.De most egészen más.
L.e kérdésbe nemtudom.De még annyi lehet, hogy a karbiba is van valami csere.Mondom én igy vettem.Amikor eltört tavaly télen a dugó szét szedtem és semmi különlegest nemláttam benne.A fogaskerekeket megnézem és meg írom mennyi.
Tessék mondok nektek még valamit amin lehet hitetlenkedni.simsons s50.Abszolult sufni tuning!vég sebesség 120km/h fordulat (Gokart versenyzők voltunk, igy azzal a digitális mérővel mértük.)13000.Benzin keverék 100-as benzin castrol rs olaj, sport kipufogó.És a hengrfejböl simán lecsiszoltuk azt kis peremet.Ennyi.? Természetesen rettenetesen főtengely csapágyas lett.
Hány lóerős a moci azzal a malossi hengerrel?
Nekem anno a LC1-es 125 dt ,full felújított motorral giannelli kipuffrendszerrel ment 120-at a 70 kilom alatt.
Még annyi, hogy amikor vettem igy vettem és akkor huztam is neki majdnem mindig.A vége dugó törés lett, de szerencsémre csak átment mindenen és csak a blokk alját ütötte ki. ez akkor 90km/h történt 6.-ba váltáskor.Ahogy kiengedtem a kuplungot akkor durr és dugó törött, és egy 1.5- 2cm-es luk maradt alul.
Nem azért írtam le ezeket, hogy királykodjak.32 éves vagyok kinőttem már a kisded hazudozásokból.A motor Tényleg annyit megy végre de csak nagyon rövid ideig mertem menni annyit mert nemakartam csapágyassá tenni.Az "utazó" seb.110km/h de azt vígan,amugy 80-al szoktam közlekedni. 3000 alatt igen lomha 2-es felett, de ahogy eléri retenetesen megindul.Most raktam össze és nincs semmi extra rajta.Tehát mallosi henger és dúgó szett. Erre nem esküdnék de lehet, hogy a hajtokar is más. Ha valaki pesti megnézheti amint lecseréltem a láncot, hogy elhidje.Volt elötte egy másik 80-as de az gyári volt és az tényleg nem ment többet 110-nél és az is csak 2-3 perc max mertem és nem igy viselkedett mint ez.
Nos, hogy mindenki értse mire gondolok. Pl.: 50-es tempónál belemegyek egy 90°-os jobb kanyarba, a motort elkezdem dönteni ezzel egy időben a kormányt is fordítom egy kicsit és ekkor ellent kell tartani a kormányt mert különben olyan mintha be akarna "bicskázni" alattam.
Nem most kezdtem motorozni sokféle motor volt már alattam, de ilyet nem tapasztaltam soha. Mi lehet a baj?
Úgy néz ki ez tipushiba, nekem is volt ilyen:D Műsnyaghegesztő megforrasztotta és erősebb mint azelőtt:D De arra figyelj, hogyha esetleg tennál rá más kupakot akkor az legyen kiszurva, mert a vákuum miatt nem mene le olaj.
Ja és ha valakinek van bontott motorja vagy bármi, Dt 125ös fúvókát valaki tudna intézni? Mikuri karbis...
Vagy abba lenni kellene Power szelepnek nem?Lehet az nem jó ha 3 alatt nem megy jól?
Mondtam egy szóval is h. nem hiszem el?
Nekem anno a LC1-es 125 dt ,full felújított motorral giannelli kipuffrendszerrel ment 120-at a 70 kilom alatt.
de inkább sms-t írj, mert iskolába vok
Nem most kezdtem motorozni sokféle motor volt már alattam, de ilyet nem tapasztaltam soha. Mi lehet a baj?
Ja és ha valakinek van bontott motorja vagy bármi, Dt 125ös fúvókát valaki tudna intézni? Mikuri karbis...
Nekem 125ös DT 9000nél 140km/h.