Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló!
Ja értem. Hát nem nagyon konyítok ehhez éppen. Nekem jó barátom csinálta meg. De próba nyákon dobta össze a dolgokat és azóta is megyen a 125. Bár nem a legjobb mert kényes a gyertyákra. De most van még a 80as dt-m azon más tervezésű a cdi az megyen akár milyen gyertyával. Jövőre a 125 is az a kapcsolás lesz. Igazából simán úgy néz ki mintha a házi készítésű babetta cdije lenne. csak a gyújtás jelét szedi le a power. Először volt azon a szálon ellenállás de nem kellett oda. Majd még a vezérlőből is kivettük. De semmi rendellenesség nem volt azóta sem.
Találtam egy manualt, amiben írnak a hőgombáról.
DTR-nél 50C-fokon 153,9 Ohm 80 fokon 47,5-56,8 Ohmig kell mérjünk, akkor faca...:))
A subertű miatt lehet a fulladás ?
19-es dellorto karbi és W16-os tű van benne.
Alapjáratról ha odahuzom neki akkor befullad a motor és meg is áll.
Már mindent kipróbáltam de ugyanaz a jelenség. A levegőcsavart is tekertem mindkét irányban de semmi.
Alapjárati fuvóka 38.
e-mail lemaradt ! szilvasitamas14@citromail.hu
Szevasztok! 1999-es Yamaha Dt-hez szeretnék sport kipufogót kb olyan 40 ezer forintig! A feltét, hogy ne legyen horpadt irjatok e-mail-t! De ha tudtok ajánlani valami jó SM szettet is rá azis jólenne !
A bowden jó.Az órára meg rájöttem,hogy azzal van a baj mivel írtam,hogy ha a fúrót rákötöm akkor is ezt csinálja
jó sorry elhibáztam de a lényeg ott van
nincs benne bowden... spirál van benne
bowden vagy óra de inkább bowden
DTR órája mitől ugrálhat menet közben?fúrót rákötöttem,de úgy is csinálta.
Üdv mindenkinek! eladóvá vált a dt-m sajna:/ha valakit érdekel irjon vagy telon elér délután 4 után: 06204617315
suzu777 a gumik milyen állapotúak? mi lenne az ára?
akkor elő kell állatani egy helyes gürbét, mert egyenessel már nem illik 10 fölé menni.
Üdv Mindenkinek!

Ha valaki tervez dt-ből supermotort csinálni tudok neki egy 18-as felnivel és egy első aggyal szolgálni ha valakit érdekel keressen bátran.
sziasztok
most kezdtem bontani a dt , elvileg gyújtás hibás mert néha nem indul be , motor oké ha kell valami irj
És ha 2 CDI vezérlő elektronikát építenék be?
Mondjuk a gyárija vezérelné a povert, az új meg adná a jelet a trafónak.....
Akolléga inen onnan mindenhonnan lopkodja össze a kapcsolásait.
Ha kifejlesztes valami, és kiteszed a netre, nála hamarosan meg fog jelelnni, mint saját termék...
A powervezérlést el kellene különíteni, hiszen az műkszik, illetve, nemaz szokott lenni a kifogásolt elem.
(bár megjeygezném, hogy például a tzr 250 úgy van határolva, hogy visszacsukja a powert fordulaton...)
He lesz rá egy kis időb össze dobok egy kapcsolást.
meg a NYÁK-ot.
De tényleg kellen egy rosz mert a csatlakozómat nem akarom szétbuherálni.
Tudni kellene hogy a powernak, milyen bemeneti jel kell.
próbáltam 10V-os négyszögjellel meg háronszög jellel is, De nem akart vezérelni.
Igaz nem bibelődtem vele sok időt, mert siettem, csak gyorsba megnéztem.
Es ezekrol mit gondoltok?
https://sites.google.com/site/...
Ki kellene belezni egy iylenből egy hibásat amiért már nem kár.
Igazából azt csak példának tettem be, hogy maga a gyújás mint oylan mennyire egyszerű 500 forintos kapcsolás.

Az iylesmi építéséhez valami vellanyosabb szaki kell mint én, például Dzsi (Gecsei) csk őt meg nem lehet rávenni mostanában iylesmire.

De valóban, ha erre valaki rámászna, eléggé olcsón reszelhetne bármilyen cdi egységet.
Hello! Egy kis video DT-m ről ... már akit érdekel:). http://youtu.be/qffC7hruiz8
Helló!
Nem akarok nagyon beleugatni az Apucival való társalgásotokba de nem lehetne egy építet cdivel kizárni magát a cdi-t? Nem tudod régebben még te linkeltél be ide a fórumra egy honda cdi kapcs rajzot. Na már most ha megcsinálná Apuci esetleg magának mert nem nagy összeg és egy próbát megér. Nekem ilyen épített van igaz az lc2-es 125 az egyszer kétszer leforgott szépen... A powerhoz a szálat meg leveszi a gyújtás jeléről nekem is úgy van a nagynál megoldva legfeljebb beiktat egy ellenállást elsőnek hogy nehogy vmi gubanc legyen. És akkor kizárva a cdi-s fojtás. Mert csak azokat a vezetékeket köti be ami fontos a gyújtáshoz gerjesztő, jeladó, test, a power jele, gyújtó trafóra a jel a többi sallang marad.
Üdv: Viktor.
Ki kellene próbálni.
Nem próbálod ki ha már van nálad strobi?