Helló!
Ja értem. Hát nem nagyon konyítok ehhez éppen. Nekem jó barátom csinálta meg. De próba nyákon dobta össze a dolgokat és azóta is megyen a 125. Bár nem a legjobb mert kényes a gyertyákra. De most van még a 80as dt-m azon más tervezésű a cdi az megyen akár milyen gyertyával. Jövőre a 125 is az a kapcsolás lesz. Igazából simán úgy néz ki mintha a házi készítésű babetta cdije lenne. csak a gyújtás jelét szedi le a power. Először volt azon a szálon ellenállás de nem kellett oda. Majd még a vezérlőből is kivettük. De semmi rendellenesség nem volt azóta sem.
A subertű miatt lehet a fulladás ?
19-es dellorto karbi és W16-os tű van benne.
Alapjáratról ha odahuzom neki akkor befullad a motor és meg is áll.
Már mindent kipróbáltam de ugyanaz a jelenség. A levegőcsavart is tekertem mindkét irányban de semmi.
Alapjárati fuvóka 38.
Szevasztok! 1999-es Yamaha Dt-hez szeretnék sport kipufogót kb olyan 40 ezer forintig! A feltét, hogy ne legyen horpadt irjatok e-mail-t! De ha tudtok ajánlani valami jó SM szettet is rá azis jólenne !
Akolléga inen onnan mindenhonnan lopkodja össze a kapcsolásait.
Ha kifejlesztes valami, és kiteszed a netre, nála hamarosan meg fog jelelnni, mint saját termék...
A powervezérlést el kellene különíteni, hiszen az műkszik, illetve, nemaz szokott lenni a kifogásolt elem.
(bár megjeygezném, hogy például a tzr 250 úgy van határolva, hogy visszacsukja a powert fordulaton...)
He lesz rá egy kis időb össze dobok egy kapcsolást.
meg a NYÁK-ot.
De tényleg kellen egy rosz mert a csatlakozómat nem akarom szétbuherálni.
Tudni kellene hogy a powernak, milyen bemeneti jel kell.
próbáltam 10V-os négyszögjellel meg háronszög jellel is, De nem akart vezérelni.
Igaz nem bibelődtem vele sok időt, mert siettem, csak gyorsba megnéztem.
Helló!
Nem akarok nagyon beleugatni az Apucival való társalgásotokba de nem lehetne egy építet cdivel kizárni magát a cdi-t? Nem tudod régebben még te linkeltél be ide a fórumra egy honda cdi kapcs rajzot. Na már most ha megcsinálná Apuci esetleg magának mert nem nagy összeg és egy próbát megér. Nekem ilyen épített van igaz az lc2-es 125 az egyszer kétszer leforgott szépen... A powerhoz a szálat meg leveszi a gyújtás jeléről nekem is úgy van a nagynál megoldva legfeljebb beiktat egy ellenállást elsőnek hogy nehogy vmi gubanc legyen. És akkor kizárva a cdi-s fojtás. Mert csak azokat a vezetékeket köti be ami fontos a gyújtáshoz gerjesztő, jeladó, test, a power jele, gyújtó trafóra a jel a többi sallang marad.
Üdv: Viktor.
Ja értem. Hát nem nagyon konyítok ehhez éppen. Nekem jó barátom csinálta meg. De próba nyákon dobta össze a dolgokat és azóta is megyen a 125. Bár nem a legjobb mert kényes a gyertyákra. De most van még a 80as dt-m azon más tervezésű a cdi az megyen akár milyen gyertyával. Jövőre a 125 is az a kapcsolás lesz. Igazából simán úgy néz ki mintha a házi készítésű babetta cdije lenne. csak a gyújtás jelét szedi le a power. Először volt azon a szálon ellenállás de nem kellett oda. Majd még a vezérlőből is kivettük. De semmi rendellenesség nem volt azóta sem.