ha neked ráérős a dolog, akor mi most tervezgetjük mikulással, hogy veszünk egy komplett motort felesbe, mert nekem azok kellenek ami neki nem és fordítva ha úgyvan és összejön akkor hátha tudok majd segíteni cdi-ben
Ugy is mondhatnánk... Kb hülyének néztek h elakarom hitetni h 50 -es... De jó fej volt amugy, nem baszogatott... Az a baj, h ez nem DT 80... mert arra még rálehet fogni h 50-es de erre már nem.. Meg már a fő szempont, a kényelem, kisfogyasztás, pakolhatóság.. ezért szereztem egy robogót városba :DD
Mivel ez is lc2 gondolom a Te telód megegyezik a 80lc2 vel. Az enyémbe 366ml kell száranként, és a gépkönyv 10w olajat ajánl tudtommal. 10w -s telólolajat tettem be amikor cseréltem.
az lenne a kérdésem hogy a régebbi dt 125 lc-nek a motorfelfogatása megegyezik-e az újabb dt80 LC II felfogatásával? (bocsi már régebben kérdeztem csak még mindig nem vagyok vele tisztában)
vagy kell-e a vázon valamit alakítani?
ja és még azt szeretném meg kérdezni hogy a régebbi dt 125-ben (LC vizes poweres) gyárilag hány paci volt?mert nem nagyon találtam pontos adatot
engemet a komplett blokk érdekelne gyújtással karbival mindennel együtt
ez így mennyibe fájna?
esetleg van valami más baja a blokknak a gyújtáson kívül?
és ha bontod a motort akkor még a két lábtartót és az első tárcsát mennyiért adnád?
előre is köszi
Heló Mindenki! Készen lett az első teló szimeringezése. Mennyi olajat tegyek a teló szárakba? Meg milyent. Mert van ilyen piros zuper híg olajam hogy is hívják hirtelen nem jut eszembe. Na szal hogy mennyit tegyek bele és milyen sürü legyen. köszi.
Ez sem nyert.
Tényleg sok felesleges kényelmi dolog van.
Ugyanis, kap az üresjelzőről pozitívot a CDI áramköre.
Valszeg van benne egy relé, amit behúz.
De ez csak arra kell neki, hogy lenyitott sztenderrel, sebességbe nehogy elinduljál.
A sztendernek a vezérlő negatívja is a CDI-ben köt ki, és ha nincs vezérelt áram, leoldja a gyújtást.
Amit mondtál, rengeteg kényelmi funkció.
Ha ezeket kiveszem, tényleg csak 5-6 szál marad.....
Kérdés.. itt vannak értelmeske is...
Tudja valaki, hogy robogónál (Aprilia Amico 50) a benzin szintmérőt hogyan lehet kimérni, vagy megmérni vagy valami? Semmit se csinál.. :/
ha neked ráérős a dolog, akor mi most tervezgetjük mikulással, hogy veszünk egy komplett motort felesbe, mert nekem azok kellenek ami neki nem és fordítva ha úgyvan és összejön akkor hátha tudok majd segíteni cdi-ben
Csillagász.
-15 ropi.
-Olcsóbban nem megy?
-Nem!
-Akkor köszi szia.
Jah köszi....
http://www.kepesmotor.hu/motor...
Ha esetleg vennél cdi-t sztem nála biztos van.
más: Rendszerért meg 30at kér...
vagy kell-e a vázon valamit alakítani?
ja és még azt szeretném meg kérdezni hogy a régebbi dt 125-ben (LC vizes poweres) gyárilag hány paci volt?mert nem nagyon találtam pontos adatot
ez így mennyibe fájna?
esetleg van valami más baja a blokknak a gyújtáson kívül?
és ha bontod a motort akkor még a két lábtartót és az első tárcsát mennyiért adnád?
előre is köszi
Tényleg sok felesleges kényelmi dolog van.
Ugyanis, kap az üresjelzőről pozitívot a CDI áramköre.
Valszeg van benne egy relé, amit behúz.
De ez csak arra kell neki, hogy lenyitott sztenderrel, sebességbe nehogy elinduljál.
A sztendernek a vezérlő negatívja is a CDI-ben köt ki, és ha nincs vezérelt áram, leoldja a gyújtást.
Amit mondtál, rengeteg kényelmi funkció.
Ha ezeket kiveszem, tényleg csak 5-6 szál marad.....
Eladó a KTM 125 LC2-öm! (DT125Rblokkos)
Kérdés.. itt vannak értelmeske is...
Tudja valaki, hogy robogónál (Aprilia Amico 50) a benzin szintmérőt hogyan lehet kimérni, vagy megmérni vagy valami? Semmit se csinál.. :/
blokk komplet 28000