Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hazamegyek, megnézem neked pontosan.
Még melózom.
akarom kérdezni milyen karakterek?
neked a hengereden milyen szám van?
Hali

Ez a gumi méret jó DTre (80lc2) hátulra? 120/90-18
Hát mostanában nem nagyon szedem elő.
Inkább gyűjtöm a benzinre valót, hogy tudjak miből motorozni tavasszal. Meg sajna nem érek rá mostanság rengeteg dolgom van.
Az az érdekes, hogy az előző dt-m 1992-es volt és az 12 000-es órát leakasztotta. A mostani dt-m meg 1990-es és max 10 000-s fordulat.
Pedig valami fojtásnak-beállítási izének lenni kell valahol, mert még egy tök széria simson is megforogja üresben a 9-10-et.
Nem éri az el....
Amúgy megnézhetnéd, ha ráérsz, hogy milyen CDI van benne.
Az enyémbe, ('89-es évjárat) 3NC-00 a száma.
Ez elvileg fojtatlan.
Viszont azt mondják a 3MB-00-s folytott, ott a fekete alapon kék csíkos kábelt, le kell testelni ami a CDI-ből jön.
Aha. Nem értem mi lehet a gond, sokan küzdnek azzal a problémával, hogy nem forog ki. Az előző dt-m leakasztotta az órát a mostani meg örülök ha üresben eléri a 10 000-et
Tényleg nem akarok vitázni, de mi van, ha elveszítette mondjuk a kapacitásának tíz százalékát?
Kb semmi.
470 nanoból lesz 430 kb pont mindegy.
Mondjuk, jobban is szivárog.
Viszont elég gyorsan töltögeti a lendkerék, szóval kb szerintem ezekben a cdi cuccokban akkor fog annyira csökkeni a kapacitás, hogy az a motor működését ténylegesen befolyásolja, ha 500 év múlva közvetlen melletük lesz atomvillanás:
Szerintem sem elko van benne, hát a fólia kondenzátor nagyon sokat bír, de azért az a több mint 20év már nem kevés.
Tuti, hogy nem elkó van benne, henm valami normálisabb fóliakondi, az meg nemigen fárad el 21 év alatt sem.
(simsonban fólia van, elteszem a yamahában sincs rosszabb)
membránból is van +1Db-om.
Karburátorból +2 db
kipufogó rendszerből +1 rendszer
power motorból +1 db
rengeteg mindent próbáltam már és még másik gyújtó trafót is.
Csak a CDI-t és a tirisztor nem cseréltem még.
Én is már rengeteg dolgot kipróbáltam, de csak nem akar sokat fordulni. Volt hogy a membrán határoló lapokat áthajtogattam, úgy, hogy hosszabban fogja le a membrán lapokat, úgy éreztem az dobott a fordulaton, de már annyi mindent csináltam, hogy nem mondom biztosra, hogy az volt.
Elképzelhetőnek tartom hogy fáradt a CDI. Pl a kondenzátor az rendszerint elfáradós alkatrész, és már az én gépem is több mint 21 éves, lehet az sokat nyom a lantba.
Ez érdekes.
Én is ezzel küzdök, nekem is megáll 8-9 közt.
Utánanéztem, folytatlan az elektronika.CDI.
És mégsem forog le....
1990-es évjáratú, de a sík súberes karbi van benne.
Hanyas évjárat?
8000-9000-nél megállt
De addig nagyon ment.
És meddig forgott ki?
Mert neked is valami olyasmi volt, hogy 8-9000-nél megállt.
Hányas évjáratú a tied?
Nekem van egy másik rezóm amiből ki van véve a szűkítő és a perforált cső, már csak azt a kanyart kelenne kivenni belőle. Nem rég nekem is ki volt véve a pipa, tzr súber vab a karbiba és a másik kipufogó dobom nyitott, na ezek így szépen össze voltak állítva, és a motor 3.ba gárza 6000-től simány hányta a földet.
De most míg bjáratós minden gyárira van visszaállítva.
Félek hogy ezek a tuning nagyon nyírják a mocit, mert ezekkel nem gyengén ment jobban. Annyira ment az úton is, hogy nem győztem váltogatni.
A múltkor javítottam a power szelepet mert elromlott. Érdekes módon az egyik zener diódát nem tudtam leolvasni, és nagyjából vettem bele egyet, meg egy másik tranzisztort is. Érdekes módon a power, sokkal nagyobb kerületet mozog mint mozgot. ugyanúgy kinyitja a szelepet, csak alsó fordulaton jobban elzárja, és így nyomatékosabb alulról.
130-asnak....
Olvastam a német fórumon, hogy kiveszik a szűlítő pipacsövet, és 150-es főfuvival tolják, Gianelli rendszerrel.
Nekem is Gia van, tudom hogy 2 motor közt van óriási különbség,de én spec a 150-est eszméletlen soknak találom....
meg lett csinázva a dt hátulja betyárosra:D
A 130-as minek fele meg?
Most jöttem a garázsbúúúúl.
Felbuzdultam kimin, hogy belövöm én is a főfuvit.
Ugyanis 2-3 napja elmostam a légszűrőt, s hagytam száradni, (meg közben benyaltam valami faxa influjenzát is.)
Kivettem a pipacsövet, s a 130-as főfuvit lecseréltem 140-esre, nehogy elakadjon szegínykém.
Sokallt mint az állat, 6000-nél megállt.
Így jött a 135, és a 130-as is.
Pipacső helyére bedobtam 1db 1cm vastag légszűrő szivacsot.
Namost ezzel is sokallt, kidobtam és azzal a főfuvival, amivel eddig leforgott 8-9000-ig, már csak 7000-ig forog, ott elkezdődik a hullámzás.
Érdekes módon a DT valami kurva egy szekér, ez nem darál, hanem hullámzik, mint 8-9000-nél.
Holnap beledobok egy 120-ast, majd meglátjuk mit ad....
Igaz én terheletlenül próbálom, mert örülnék ha eljutnék így alapon minimum 10-ig, azután majd terhelünk tavasszal....