Hát mostanában nem nagyon szedem elő.
Inkább gyűjtöm a benzinre valót, hogy tudjak miből motorozni tavasszal. Meg sajna nem érek rá mostanság rengeteg dolgom van.
Nem éri az el....
Amúgy megnézhetnéd, ha ráérsz, hogy milyen CDI van benne.
Az enyémbe, ('89-es évjárat) 3NC-00 a száma.
Ez elvileg fojtatlan.
Viszont azt mondják a 3MB-00-s folytott, ott a fekete alapon kék csíkos kábelt, le kell testelni ami a CDI-ből jön.
Aha. Nem értem mi lehet a gond, sokan küzdnek azzal a problémával, hogy nem forog ki. Az előző dt-m leakasztotta az órát a mostani meg örülök ha üresben eléri a 10 000-et
Tényleg nem akarok vitázni, de mi van, ha elveszítette mondjuk a kapacitásának tíz százalékát?
Kb semmi.
470 nanoból lesz 430 kb pont mindegy.
Mondjuk, jobban is szivárog.
Viszont elég gyorsan töltögeti a lendkerék, szóval kb szerintem ezekben a cdi cuccokban akkor fog annyira csökkeni a kapacitás, hogy az a motor működését ténylegesen befolyásolja, ha 500 év múlva közvetlen melletük lesz atomvillanás:
Tuti, hogy nem elkó van benne, henm valami normálisabb fóliakondi, az meg nemigen fárad el 21 év alatt sem.
(simsonban fólia van, elteszem a yamahában sincs rosszabb)
membránból is van +1Db-om.
Karburátorból +2 db
kipufogó rendszerből +1 rendszer
power motorból +1 db
rengeteg mindent próbáltam már és még másik gyújtó trafót is.
Csak a CDI-t és a tirisztor nem cseréltem még.
Én is már rengeteg dolgot kipróbáltam, de csak nem akar sokat fordulni. Volt hogy a membrán határoló lapokat áthajtogattam, úgy, hogy hosszabban fogja le a membrán lapokat, úgy éreztem az dobott a fordulaton, de már annyi mindent csináltam, hogy nem mondom biztosra, hogy az volt.
Elképzelhetőnek tartom hogy fáradt a CDI. Pl a kondenzátor az rendszerint elfáradós alkatrész, és már az én gépem is több mint 21 éves, lehet az sokat nyom a lantba.
Nekem van egy másik rezóm amiből ki van véve a szűkítő és a perforált cső, már csak azt a kanyart kelenne kivenni belőle. Nem rég nekem is ki volt véve a pipa, tzr súber vab a karbiba és a másik kipufogó dobom nyitott, na ezek így szépen össze voltak állítva, és a motor 3.ba gárza 6000-től simány hányta a földet.
De most míg bjáratós minden gyárira van visszaállítva.
Félek hogy ezek a tuning nagyon nyírják a mocit, mert ezekkel nem gyengén ment jobban. Annyira ment az úton is, hogy nem győztem váltogatni.
A múltkor javítottam a power szelepet mert elromlott. Érdekes módon az egyik zener diódát nem tudtam leolvasni, és nagyjából vettem bele egyet, meg egy másik tranzisztort is. Érdekes módon a power, sokkal nagyobb kerületet mozog mint mozgot. ugyanúgy kinyitja a szelepet, csak alsó fordulaton jobban elzárja, és így nyomatékosabb alulról.
130-asnak....
Olvastam a német fórumon, hogy kiveszik a szűlítő pipacsövet, és 150-es főfuvival tolják, Gianelli rendszerrel.
Nekem is Gia van, tudom hogy 2 motor közt van óriási különbség,de én spec a 150-est eszméletlen soknak találom....
Most jöttem a garázsbúúúúl.
Felbuzdultam kimin, hogy belövöm én is a főfuvit.
Ugyanis 2-3 napja elmostam a légszűrőt, s hagytam száradni, (meg közben benyaltam valami faxa influjenzát is.)
Kivettem a pipacsövet, s a 130-as főfuvit lecseréltem 140-esre, nehogy elakadjon szegínykém.
Sokallt mint az állat, 6000-nél megállt.
Így jött a 135, és a 130-as is.
Pipacső helyére bedobtam 1db 1cm vastag légszűrő szivacsot.
Namost ezzel is sokallt, kidobtam és azzal a főfuvival, amivel eddig leforgott 8-9000-ig, már csak 7000-ig forog, ott elkezdődik a hullámzás.
Érdekes módon a DT valami kurva egy szekér, ez nem darál, hanem hullámzik, mint 8-9000-nél.
Holnap beledobok egy 120-ast, majd meglátjuk mit ad....
Igaz én terheletlenül próbálom, mert örülnék ha eljutnék így alapon minimum 10-ig, azután majd terhelünk tavasszal....
Még melózom.