Dobj pár fotót, hengerről is. Lehet yamaha RD blokk is.. nem ismerem a számot amúgy. Karbi típusát írd le, a gyári Y14p, Y12P vagy Y16P, és akkor megmondom mekkora fúvókáknak kell lenni benne kb, és a keverékcsavart honnan kezdd el állítani.
Jó napot!
Lenne pár kérdésem egy Yamaha Dt 50-hez!
a motor 2007-es,és az a baja, hogy megyek vele kb...50 km/h sebességgel,úgy félgázzal,és félgáznál mikor odahúzom neki akkor behorpan a motor!
Van benne egy torpanás......
ez miért van mi lehet a baj?
válaszokat előre is köszönöm!
helló!
érdeklődnék hogy mitől lehet az hogy a főtengelyem oldalra mozog vagy 2mm-ert jobbra-balra, kéne valami hézagolónak ott lennie?
és milyen dugyattyút érdemes bele venni mert prox-ot meg ilyesmit nem találtam hozzá?
egy DT80 LC-ről van szó.
előre is köszi!
hello érdekel valakit egy 96-kiadásu DT 125 re.? külföldi papirok vannak .uj lánc uj aksival bedöglött fordulatszám órával kb 3000km mentem vele és csak aszfalton,az öninditó valamiért nem müködik,poweres .....ha valakit érdekel jaaaaa és ugy 240000ft az árra 80% gumi van rajta
sziasztok
valaki nem tud eladó komplett 125 dt blokkot?
gyújtással karbival stb. kompletten
ha lehet működőképes legyen de motorhibás ajánlatot is meg
hallgatok
szóval akinek lenne egy 125-ös dt blokk elfekvőbe az legyen szíves jelezze
előre is köszi
Ellenőrizd inkább le a pumpát sztem, mert ha csak így hirtelen jöt a sok olajfogyasztás akkor nembiztos hogy elkell venni belőle, hanem ellenőrizni a pumpát esetleg elkopott valami, vagy más problem.
Hello. Segítsetek légyszives . 125 ös dt 98 as évjárat nagyon sok olajat eszik beköpi a gyertyát hogyan lehet vissza venni az olaj "fogyasztást" válaszokat előre is köszönöm
Csáó!
Első sárvédőt szeretnék venni a motoromra, és ez tetszik most így hirtelen: http://www.sportmotor.hu/motor...
Minden képpen fehér kéne, de nemtudom hogy ezekkel hogy van...
mindegyik illeszkedik mindegyikre, vagy mindegyik 4 csavaros, vagy hogy van ezeknél?
Miket ajánlatok?
Segítsetek légszi, meg hogy hol találok ilyet?
A napokban hozzájutottam egy DT 50 MX-hez, elég romos állapotban, igazi barkács gép. Első motorom, csak tanulgatni kell, nincsenek nagy elvárásaim vele.
Első körben megpróbáltam beazonosítani a pontos évjáratot, bementem a Budaörsi úti Yamaha kereskedésbe, ahol az alváz szám alapján azt mondták nem tudják mi lehet ez. Az alvázszám első három karaktere 12Y. Mond ez valakinek valamit? Beszéltem egy bontóssal is, aki szintén nem hallott még ilyenről...
Első körben tettem bele új gyertyát, amivel első rúgásra indult, viszont a legkisebb gázra elkezdett pörögni mint az őrült, csak a gyújtás elvétele "segített".
Levettem a karbit, hogy kipucoljam, illetve elmentem az imént említett bontóba gázbowdenért, hátha az akad fel. A bontós nagyot nézett, mivel a viszacsapó szelep szerinte nagyobb mint ami a dt 50-es hengerbe belefér, a furatok is messzebb vannak, szerinte lehet valami belpiacos modell...
Mindenesetre összeraktam a kipucolt karbit az új gázbowdennel. Ezután már nem pörgött fel, az egyenletes alapjárat mellett csak hörgött a gázhúzásra.
Újabb szétszedés-öszerakás után most ott tartok, hogy már be sem indul. :)
Van esetleg valakinek bármelyik résszel kapcsoltban ötlete?
Sziasztok!
Lenne egy pár kérdésem egy DT 125 R-el kapcsolatban.:
Előszös 1évig állt a motor, a kuplungja nem emelt ki rendesen stb..ezért elvittem egy szerelőhöz aki 18-ért megcsinálta (kuplung,125-ös felirat kifűrészelés,defekt,láncfelújítás)...ezután öntöttünk bele benzint ami alul mindenhonnan elkezdett folyni.Ez ugye karbi probléma,ezért otthagytam még 1 hétre és egy 10-esért "megcsinálta".Amikor még elhoztam akkor nem volt vele gáz,de miután teletankoltam megint elkezdett csöpögni a benzin még elzárt csapnál is.:S Most mi legyen ? Elvileg új tűszelepet kéne beszerezni az mennyibe kerül ?
Nekem 120/90-18 cross volt a 80-ason, tökkkkéletes! Nem fog az vissza lufaszt se. Most is ilyen van a 125-ösön. De amúgy ha nagyon kiállnak oldalra a bütykök(gumitipusfüggő), a láncvédőn alakítani kell....vagy levenni. Haveromnak tán 100-as van rajta, de az nagyon hurka rajta kinézetre.
azt hittem valami más van rajta. Régebb találtam valahol hogy két fajta hengerfejjel van szerelve meg más a henger, reméltem neked vami más szám van mint az enyémen, de nem
Közben a fulladás is megoldodott.
A levegő és az alapjárati csavarokon még finomitottam , a levegő csavarnak még kellett egy fél fordulat és hozzá löttem az alapjáratit.
Most tökéletesen pörög fel a motor semmi fulladás
milyen fulladás oldodott meg?
gondolom nekem is hasonló a baj a motoromon!
Lenne pár kérdésem egy Yamaha Dt 50-hez!
a motor 2007-es,és az a baja, hogy megyek vele kb...50 km/h sebességgel,úgy félgázzal,és félgáznál mikor odahúzom neki akkor behorpan a motor!
Van benne egy torpanás......
ez miért van mi lehet a baj?
válaszokat előre is köszönöm!
érdeklődnék hogy mitől lehet az hogy a főtengelyem oldalra mozog vagy 2mm-ert jobbra-balra, kéne valami hézagolónak ott lennie?
és milyen dugyattyút érdemes bele venni mert prox-ot meg ilyesmit nem találtam hozzá?
egy DT80 LC-ről van szó.
előre is köszi!
Tűszelep mennyi pénz ha esetleg az lenne a hiba? Merre lehet ehhez a típushoz kapni?
valaki nem tud eladó komplett 125 dt blokkot?
gyújtással karbival stb. kompletten
ha lehet működőképes legyen de motorhibás ajánlatot is meg
hallgatok
szóval akinek lenne egy 125-ös dt blokk elfekvőbe az legyen szíves jelezze
előre is köszi
ha igen, miért?
Első sárvédőt szeretnék venni a motoromra, és ez tetszik most így hirtelen:
http://www.sportmotor.hu/motor...
Minden képpen fehér kéne, de nemtudom hogy ezekkel hogy van...
mindegyik illeszkedik mindegyikre, vagy mindegyik 4 csavaros, vagy hogy van ezeknél?
Miket ajánlatok?
Segítsetek légszi, meg hogy hol találok ilyet?
A napokban hozzájutottam egy DT 50 MX-hez, elég romos állapotban, igazi barkács gép. Első motorom, csak tanulgatni kell, nincsenek nagy elvárásaim vele.
Első körben megpróbáltam beazonosítani a pontos évjáratot, bementem a Budaörsi úti Yamaha kereskedésbe, ahol az alváz szám alapján azt mondták nem tudják mi lehet ez. Az alvázszám első három karaktere 12Y. Mond ez valakinek valamit? Beszéltem egy bontóssal is, aki szintén nem hallott még ilyenről...
Első körben tettem bele új gyertyát, amivel első rúgásra indult, viszont a legkisebb gázra elkezdett pörögni mint az őrült, csak a gyújtás elvétele "segített".
Levettem a karbit, hogy kipucoljam, illetve elmentem az imént említett bontóba gázbowdenért, hátha az akad fel. A bontós nagyot nézett, mivel a viszacsapó szelep szerinte nagyobb mint ami a dt 50-es hengerbe belefér, a furatok is messzebb vannak, szerinte lehet valami belpiacos modell...
Mindenesetre összeraktam a kipucolt karbit az új gázbowdennel. Ezután már nem pörgött fel, az egyenletes alapjárat mellett csak hörgött a gázhúzásra.
Újabb szétszedés-öszerakás után most ott tartok, hogy már be sem indul. :)
Van esetleg valakinek bármelyik résszel kapcsoltban ötlete?
Köszönöm!
Lenne egy pár kérdésem egy DT 125 R-el kapcsolatban.:
Előszös 1évig állt a motor, a kuplungja nem emelt ki rendesen stb..ezért elvittem egy szerelőhöz aki 18-ért megcsinálta (kuplung,125-ös felirat kifűrészelés,defekt,láncfelújítás)...ezután öntöttünk bele benzint ami alul mindenhonnan elkezdett folyni.Ez ugye karbi probléma,ezért otthagytam még 1 hétre és egy 10-esért "megcsinálta".Amikor még elhoztam akkor nem volt vele gáz,de miután teletankoltam megint elkezdett csöpögni a benzin még elzárt csapnál is.:S Most mi legyen ? Elvileg új tűszelepet kéne beszerezni az mennyibe kerül ?
Ehhez képest nem sok a 110-120-as
A levegő és az alapjárati csavarokon még finomitottam , a levegő csavarnak még kellett egy fél fordulat és hozzá löttem az alapjáratit.
Most tökéletesen pörög fel a motor semmi fulladás
Köszönöm a segitségeteket !